CombatPsycho Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 At jeg ikke har startet å trene før nå. Styrken min er tydeligvis værre enn jeg trodde, noe som kan gjøre det vanskelig for meg å komme inn på noe befallskole Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) At enda ei av jentene jeg prøvde meg på i ungdomstida skal gifte seg, men for en gangs skyld så er det ikke barn inne i bildet før giftemålet Sjansen for å finne noen på min egen alder minker kraftig og det er så kjedelig med jenter under 20 for man kan ikke ta de med ut på noen kule steder, bare fjortis/fjotte-steder hvor gud og hvermann er fulle som fa'n. *grøsse* Endret 14. april 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Folk som bruker ordet "episk" i feil sammenheng. "Haha, så en skikkelig episk film på youtube" Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Irriterer meg at jeg svetter så jævlig på føttene, blir kald. Endret 14. april 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Nrk som ikke klarer å lage en litt objektiv dokumentar, og dette må vi obligatorisk sponse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 At Liverpool rauk Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Nrk som ikke klarer å lage en litt objektiv dokumentar, og dette må vi obligatorisk sponse. Hvilke(n) er det snakk om? Endret 14. april 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Exil? Kan ikke kalles en dokumentar en gang, var jo bare noen som filmet et fyr som gamet insane mye. Mesteparten var jo bare (dårlig) skuespill uansett. Endret 14. april 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Den dokumentaren gikk jeg glipp av. Så tenkte jeg skulle se den på nrk nett-tv da.. "Sendingen er ferdig." Hva er det for no nett-tv a? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Var direkte svakt. Og det er litt flaut å tenke på at jeg har møtt disse folka (utenom han i Oslo). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 At jeg har blitt forkjøla igjen >< Jeg trenger ikke dette nå ... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Er det noe som virkelig irriterer meg er det de pokkers pinnesugerene som bare kaster sneipen sin helt random eller tror å tråkke på sneipen midt i sentrum på magisk vis får den til å fordampe. Samme er det med snuserene forresten. Og folk som kaster snopepapir overalt, eller annen form for forsøpling i det offentlige... Og tyggis OG glass! Endret 15. april 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Irriterer meg over folk som kaster søppel ut av vinduet når dem kjører bil. `Å. se på meg, jeg kaster ut av vinduet` Skamtøft må eg si -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Irriterer meg over folk som kaster søppel ut av vinduet når dem kjører bil.`Å. se på meg, jeg kaster ut av vinduet` Skamtøft må eg si -.- Enig! Og disse fjortisjentene som sitter på bussen å prater bullshit å skriker og roper så inni helvete. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 At jeg regna meg fram til at jeg bruker ca 6500kr i mat sist mnd, fordelt over 2 personer og 4 katter \o/ Noen som vil ha en kattepus eller 3? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 Hva er det med folk på tog som ikke klarer å være LITT stille, og ta hensyn til andre? Satt på toget hjem på søndag, hvor det sitter 3 personer i 15-16 årsalderen ca 2 seter bak meg og damen. Togturen går fint i en periode, helt de finner ut at de skal se film på sin bærbare pc. Og ikke nok med det, volumet skal selvfølgelig på fullt, uten headsett. Ser det ut som om jeg har lyst til å sitte å HØRE på Lange Flate Ballær 2 når jeg leser/vil sove?? Og så topper det hele seg med familien med 8-9 unger som kommer på toget litt etterpå. De finner ut at de vil ta opp vinduet, på begge sider. Fantastisk genialt, for da blir det jo ihvertfall ikke gjennomtrekk! Og lukke de igjen i tunneller? Nei hvorfor skulle de gjøre det, det bråkte jo ikke i det hele tatt sant? Hva er det med folk? På tog prøver jeg å gjøre minst mulig utav meg, sitter gjerne enten å leser, hører på musikk eller fører en samtale med noen. Selvfølgelig er det jo bare til å gå og gi beskjed dersom noe plager, men at folk ikke kan tenke seg litt om? Fantastisk. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 (endret) En fyr som kommenterte signaturen min i en WoW tråd som ikke har noe i det hele tatt med signaturer å gjøre. Viss folk ikke liker signaturen min så får de vell slutte å se på den da. Verre er det ikke ... Og at jeg er ganske sikker på at jeg har fått beinhinnebetennelse. Endret 15. april 2009 av Sno Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 15. april 2009 Rapporter Del Skrevet 15. april 2009 (...) beinhinne betennelse. Orddelingsfeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg