Katten Geir Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 8 timer sammenehengende nynorsk :/ etterfulgt av 2 timer gym. LAAAAANG skoledag. Lenke til kommentar
Tobias_usa Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 8 timer sammenehengende nynorsk :/etterfulgt av 2 timer gym. LAAAAANG skoledag. Gym er Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Bilen min. Såvidt den starta i dag tidlig. Håper inderlig den har sjerpet seg til eg skal kjøre hjem fra jobb nå om en times tid. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 En forbanna idiot som skal låne mobilen min hele tida. "Hvorfor i helvete har du ikke penger på mobilen?" "Nei jeg kjøpte et spill for 50 kr..." Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Øyet mitt var på bedringens vei, men i dag på kontroll var det visst enda verre. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Sjuke Twilight fans, selv om jeg ler litt også. (men tror ikke den er sann) Endret: Og skriveøkt i Norsken etterpå... Ah, fjortisser som elsker Twilight. Jeg smugkikket på en jente i klassen min sin engelsktentamen, og er ganske sikker på at hun kopierte historien direkte fra Twilight, uten en gang å forandre på navnene. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Engelsklæreren min som setter anmerkning på at jeg spiser i timen eller at jeg ikke sitter riktig osv. Jeg har også fått en mengde med anmerkninger på grunn av at jeg sitter på PC-en i timen, og tror du ikke at alle andre blir busted flere ganger uten å få anmerkninger. Det er jo grov forskjellsbehandling. Ikke minst fikk jeg 5 Ordens-anmerkninger fordi jeg mistet boka mi. *Glemt bok (1) *Glemt bok (1) *Glemt bok (1) *Glemt bok (1) *Glemt bok (1) Og ja, jeg sa i fra at jeg hadde mistet boka. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Blomsterbob: Da må du kjøpe deg en ny bok... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Ikke minst fikk jeg 5 Ordens-anmerkninger fordi jeg mistet boka mi. *Glemt bok (1) *Glemt bok (1) *Glemt bok (1) *Glemt bok (1) *Glemt bok (1) Og ja, jeg sa i fra at jeg hadde mistet boka. Minner meg om mat-læreren jeg hadde på ungdomsskolen. Jeg sa at jeg ikke hadde boken, da den var sporløst forsvunnet. Og jeg fikk anmerkninger hver time i tre uker. Så spurte jeg om han hadde lett på kjøkkenet hvor vi hadde timer, noe han sa han hadde. Og joda, den lå i et skap på kjøkkenet. Som læreren hadde sjekka. Med mitt navn på. Kos... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Blomsterbob: Da må du kjøpe deg en ny bok... Jeg fant boken min, en i klassen min hadde tre stykker i hyllen sin. Men det er jo bare toppen av kaka, jeg kommer til å rapportere den læreren for grov forskjellsbehandling, hun snakker til og med annerledes til hver enkelt. Edit: Folk som du kan høre smatte i mikrofonen, slik som soulartist-reklamen på spotify. *grøss* Endret 14. april 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 At Netcom har klart å rote det skikkelig til, og sendt min nye mobil, med mitt nye simkort til noen som ikke skal ha den, noe som igjen kan resultere i at jeg kanskje står uten abonnement fra den 20. Helvete.(..) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Er ikke det din feil da? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Er ikke det din feil da? Nei, faktisk ikke. Det er de som har sendt til feil adresse, og i ordrebekreftelsen fra dem så har jeg opplyst om riktig adresse og alt mulig. Min mobil med mitt nummer var nemlig egentlig egentlig registrert i min tantes navn, da det har seg slik at hun kjøpte min første mobil til meg for mange herrens år siden. Så ringte vi (eller min far, fordi han skulle fikse noe samtidig), forklarte at jeg nå trengte ny mobil, at jeg ville skifte abonnement, og at jeg også ville skifte selve nummeret over til mitt eget navn. Det skulle Netcom fikse, og det var ikke problem i det hele tatt. I ordrebekreftelsen kommer også dette fram, og alt er registrert i mitt navn osv. Jeg hadde til opplysning kontantkort fra Telenor før, så kanskje ikke så rart jeg ønsket å gå over til en litt gunstigere avtale. Problemet nå er jo selvsagt at Telenor sier opp avtalen fra den 20. Så nei, her er det Netcom som faktisk roter. Endret 14. april 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Hmm, interessant. Irriterer meg at musen min er tom for batteri og må lade i en time. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Vel vel, nå ringer min far til Netcom, så får vi høre da. Antagelig har de mikset opp, da min tante på nesten samme tidspunkt klaget på sin mobil, og derfor har dette kanskje skjedd, who knows. Bah. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Norskprøve i morra, om Norrønt språk av alle ting Ka i all verden skal eg med det senere? Totalt unyttig! Sol og varmt ute, men må sitte inne å øve på unødvendig norskstoff? Jada. Gir snart f i hele greiene. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Faen, så spennende da. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Quoter en litt eldre post: smeller opp flere ting der stirring er innblandet. bl.a. når jeg går mot bussholdeplassen skal alltid folk se på meg helt til jeg kommer fram. Hvorfor? jeg gjør aldri det til andre ... Samme på bussen, hver gang jeg har betalt tenekr jeg " here we go" så er det alltid folk som limer blikket sitt på meg til jeg kommer meg på plass, ser jeg dum ut eller hva i helvete er det? Sosial angst, følelsen av at alle forhåndsdømmer deg. Ta deg sammen pusekatt. Fakiskt er faktisk ikke bare å ta seg sammen, det er det samme som å si til en som er depressiv at han/hun skal bli frisk. Jeg sliter selv med paranoia og sosial angst, jeg kan garantere deg at det ikke er gøy eller at du bare kan ta deg sammen. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) -- Endret 14. april 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Hvem klarer å selge en Pentium 4 Costa Rica for 300kr? Irriterer meg over dumme folk som gir bud på slikt skrap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg