Datasmurf Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Jeg får ikke starta scooteren min, så jeg kommer meg ikke ut for å kjøpe brus. Ingen i familien min vil kjøre på butikken, og de venna mine som er her i dalen er syke eller opptatt eller sammen med kjærestene sine og har ikke tid til å møte meg for å finne på noe som kan få tankene mine bort fra brus. >< Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Datasmurf, da. Det er da ingen som vil kjøre på butikken. Hvor skal du få brusen din fra da? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Bestill noe fra Peppes eller noe, så slenger du på en brus eller to? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Det er det som irriterer meg sånn. Jeg får ikke tak i brus. Jeg er visst avhengig av bearbeida vann og siden jeg er så lei av saft, det være seg hjemmelaget, husholdnings eller noe random fra gøy eller fun med falsk smak, så får jeg ikke i meg noe særlig annet. Fuck vann, blir bare mer tørst. Vil ha 1,5 liter first price-brus med appelsinsmak nå >< Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Butikken er da vel stengt uansett? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-189621 Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Ja, det er faktisk grenseløst irreterende med folk som seriøst sitter og legger ut om hvor gode de er. Jeg synes ikke det er irriterende hvis samme person eier selv ironi det jeg synes er irriterende er gaffler som skraper mot talerkner Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Bestill noe fra Peppes eller noe, så slenger du på en brus eller to? Vi har ikke Peppes eller noe lignende her i Orkdal, i alle fall ikke noe som kjører ut til folk. Butikken er da vel stengt uansett? Bunnpris er oppe, og bensinstasjonene er oppe. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 1t 20 min rask gange/jogging i dag. Veldig deilig opplevelse (etterpå), med unntak av at lårene mine har gnissa seg såre, og nå svir det jævlig. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Sirupstreige torrents! Kommer hovedsakelig av at jeg har elendig opp-hastighet, men når det er 7000 seedere så burde man ihvertfall kunne motta mer enn man sender Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Er så varm. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Slike blodharrye bilder Skulle hatt bank. Når jeg leser teksten på bildet tenker jeg mer i disse baner: Strup opp. Det har jeg selvfølgelig gjort Og ja. Alle portene er like åpne som den norske riskgrensen. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Kjedebrev! Random invites til å bli med i grupper eller til å bruke moduler på facebook!! ARGH! Disse tingene irriterer meg, og jeg har nå tatt et standpunkt at hvis jeg ser kjedebrev skit på youtube så merker jeg de som spam med en gang. Når jeg treffer rickroll videoer når jeg søker på review av ny hardware rapporterer jeg de som har postet det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Å ikkje få såve, veldig irriterende :/ Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 13. april 2009 Rapporter Del Skrevet 13. april 2009 Å ikkje få såve, veldig irriterende :/ Second that! Våknet akkurat. Heldigvis skjer det meg i snitt 2-3 ganger i året bare, og 9/10 netter "besvimer" jeg bare og våkner neste morgen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Denne Amerikanske gutten på 12 som tror han kan frelse verden fra rommet sitt. Fyren er tragisk. Her er en video av han: http://www.youtube.com/watch?v=12NuFX6j5iA...feature=channel så er det denne der han blir kjempesinna pga folk som kaller ham homo: http://www.youtube.com/watch?v=7AXEAPRy4OA...feature=channel se de andre videoene han har. Rett å slett tragisk. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Men voksent av andre å spamme "homo" da. Å bruke homo som skjellsord er tragisk. Lenke til kommentar
jambao Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 irriterer meg over fjortiser på fylla, eller "fylla". drikker 2 pils og en cider så er de dritings -.- og det er ikke nok med at de leker fulle, men de overdriver det å vere full noe helt jævelig... På tom mage, når man er liten, spinkel og 14 er det fullt mulig og bli småfull på det jo men ja, de kan vel overdrive en del? mulig Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Sjuke Twilight fans, selv om jeg ler litt også. (men tror ikke den er sann) Endret: Og skriveøkt i Norsken etterpå... Endret 14. april 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Det irriterer meg at pc'en slo seg helt forbanna vrang da jeg ville brenne en cd før jeg gikk på jobb i dag tidlig. Prøvde først med Media Player, så med Nero, men når BEGGE de 2 streiket og fokket opp 4 av cd'ene mine, så ble jeg irritert. Så strakk jeg meg faktisk så langt at jeg prøvde Itunes, og hva skjedde? Joda, visst faen funka det. Stress! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg