Skogslik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ja, hater selv at det ikkje kommer post disse dagene! Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg ikke har den umbraconøkkelen jeg trenger i hus Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg vil ha Dragonforce-CDene mine som jeg har bestilt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg vil ha min daglige cola! Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hmm, jeg tror jeg tar meg en Cherry Cola Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg vil også ha COLA!!! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Irriterer meg når jeg blir kicket fra en server fordi jeg faktisk klarte å drepe en admin. Fy faen, gjeng med dårlige tapere alle sammen. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Synes oppriktig synd på de av dere som irriterer dere over sååå mye, og ofte bare over små bagateller. Det må da være slitsomt? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Dette er mer eller mindre kun en klagemur, vi slenger ut det som irriterer oss for tiden. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Irriterer meg når jeg blir kicket fra en server fordi jeg faktisk klarte å drepe en admin. Fy faen, gjeng med dårlige tapere alle sammen. nesten litt artig de gangene man blir kicket fordi du spiller så godt at man blir mistenkt for juks. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 "Én episode til, bare én til..." Rinse and repeat. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Irriterer meg over småkåte guttunger her på forumet som ikke klarer å holde seg nøytral når det kommer til kvinner. Tror du ikke det kommer lag på lag med dårlige skjekketriks, jolly skryting og innpressede komplimanger. På en måte forstår jeg det, men herregud, selv oss heterofile blir kvalme. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Penisen faller ikke av selv om man setter seg foran pcskjermen dessverre. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det var det jeg prøvde å si i slutten, men kvalmen forsvinner heller ikke i det man setter seg foran th3 interwebz. Lenke til kommentar
jambao Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 irriterer meg over fjortiser på fylla, eller "fylla". drikker 2 pils og en cider så er de dritings -.- og det er ikke nok med at de leker fulle, men de overdriver det å vere full noe helt jævelig... Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 irriterer meg over fjortiser på fylla, eller "fylla". drikker 2 pils og en cider så er de dritings -.- og det er ikke nok med at de leker fulle, men de overdriver det å vere full noe helt jævelig... På tom mage, når man er liten, spinkel og 14 er det fullt mulig og bli småfull på det jo men ja, de kan vel overdrive en del? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 I dag er jeg sint på ferdig-pannekaker som går i oppløsning og smaker hevemiddel. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=541537 Tenn på hele jævla fittedritten og spreng dem til skauen. Litt sterke ord. Men irriterer meg litt at våre nye landsmenn demonstrerer i hytt og gevær, mens vi ikke gidder demonstrere mot urettferdigheten vi opplever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg