Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen at enkelte tamiler, hvorav mange er innvandrere i dette landet, protesterer og lager så jævla mye kvalm for å fortelle VÅR regjering at de skal stå opp mot de som angivelig undertrykker dem i Sri Lanka. Vi bryr oss FAEN IKKE! Maken til frekkhet å begynne å stille krav og nekte å etterkomme politiet. Idioter.

Endret av McMuffin
Lenke til kommentar
Norske filmer som ikke er tekstet! Ikke lett å skjønne hva som blir sagt med de rare dialektene som finnes her i landet

Heilt enig! I tillegg til alle som er hørselshemma og ikkje kan sjå nokon av dei norske filmane fordi det er "kunstnarisk forkasteleg" å øydeleggje ein film med tekst. Jaudå.

Lenke til kommentar

Fant noe som irriterer meg, hver gang jeg trener på 3T og skal skifte apparat/vekter whatever, er det alltid folk som sitter og stirrer på meg når jeg går, det er så jævlig ubehagelig, jeg får ikke til å gå ordentlig en gang. Og jeg har alltid følelsen av at han/de som sitter ved meg når jeg løfter vekter eller tar knebøy ser på meg i speilet. Jeg får lyst til å pælme vektene i bakken, spurte opp i trynet til dem og spør hva faen de ser etter. Greit at de er større enn meg, men hva faen gjør dem sterkere av å se stygt/sleskt/med fåreglis på meg?

En annen ting er 18-22-åringer/relativt unge menn da, som ikke gjør annet enn å sitte ved vektene og snakke sammen, og når jeg kommer løfter de blikkene og følger med på hvert eneste skritt jeg tar, jeg kjenner jeg går i ubalanse og gangen blir helt tullete. VHA FAEN ER DET DERE VIL MEG!?!?!!?!? DIE FOr HELVETE

smeller opp flere ting der stirring er innblandet. bl.a. når jeg går mot bussholdeplassen skal alltid folk se på meg helt til jeg kommer fram. Hvorfor? jeg gjør aldri det til andre ... Samme på bussen, hver gang jeg har betalt tenekr jeg " here we go" så er det alltid folk som limer blikket sitt på meg til jeg kommer meg på plass, ser jeg dum ut eller hva i helvete er det?

Endret av Sattern
Lenke til kommentar
Norske filmer som ikke er tekstet! Ikke lett å skjønne hva som blir sagt med de rare dialektene som finnes her i landet

Det er mye mer irriterende med folk fra østlandet som later som om de ikke forstår andre dialekter sånn at man må begynne å snakke gebrokkent bokmål til dem.

Edit: Neste gang skal jeg begynne å snakke tysk til dem siden de ikke forstår norsk.

Endret av bash
Lenke til kommentar

Boyfriend-stealer #1: TG.

Bildeopplasting som ikke funker da det MÅ funke.

Dugnader for ting jeg ikke liker.

Drittkunder som plutselig ikke er fornøyd med det de har drukket hver dag i mååååneder.

At det ikke finnes sjokolade i huset => ingen endorfiner utløst.

Null sex frem til lørdag. BAW.

Lenke til kommentar

Jævla tapere, stjeler, slåss og gjør ellers kun bare kvalme med å vise trynene deres. Vedder på at de ble mislykket på skolen og ikke har noe liv i framtiden, det er av samme typene SOM HENGER UTENFOR TRONDHEIM TORG ETTER SKOLETID!!! DE ER SÅ LATTERLIG STYGGE, HVA FAEN GJØR DEM KUL MED Å STÅ UTENFOR, RØYKE OG STIRRE PÅ OSS ANDRE MED ET LIV?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...