CFM Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) At utendørs tempraturviseren ikke funker i bilen min. Etter mye om og men har jeg funnet ut at jeg har displayet, men ingen føler eller ledninger.. Endret 5. april 2009 av W202 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Som sagt, ikke mitt problem, din amøbe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Misliker nerder som må terpe på alle feil. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Som sagt, ikke mitt problem, din amøbe. Det ble vel strengt tatt ditt problem. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Som sagt, ikke mitt problem, din amøbe. Ditt problem, jo. Karma? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Nerd? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Ikke bare har jeg klart å opparbeidet meg en pokergjeld på 8 laken og 6 kasser lappin kulta, men statskassa vil nå ha 16K i restskatt. Må trolig ty til prostitusjon, evt selge høyre nyre. Noen som er interessert i dristig gutt bevæpnet med stor tiss høy smerteterskel og sans for spennende utfordringer? Hit me back - 900,- timen inkludert oppvarming. Luuve. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Mage? Nei, er paladin. Men satan så irriterende de er. Jævla curse of tongues of spellock -.- Endret 5. april 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Som sagt, ikke mitt problem, din amøbe. Ditt problem, jo. Karma? Ja, virkelig karma at butikken ikke har veksel. virkelig. Så slem som jeg er, fortjente jeg det Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Er jo ikke hennes problem at en butikk leker butikk og feiler totalt. Har du ikke råd til å skaffe veksel, så stenger du. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Jeg oppdaget for ikke så lenge siden at sjefen på jobb bruker tittelen "Avdelingsingeniør" når han ikke har ingeniørutdannelse en gang. Han har studert informatikk eller noe lignende i 5 år, men det er jo ikke ingeniørfag.. Rar ting å irritere seg over egentlig, men siden det ikke er en beskyttet tittel, har jeg vel ikke noe jeg skulle sagt. Fleksnes kalte seg jo tross alt lageringeniør. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Fjortiser som ler og tuller under hele kinoen. Burde vert en egen kino for småunger og en for voksne. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Sitter på jobben, skal lade på korte gjennom Talkmore.no siden og så har admin på nettverket installert siste versjon av Java så jeg får ikke betalt(fylt på korte mitt grr)! Og jeg har selvfølgelig ikke nok tilgang til å gjøre det. Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 polakk buss sjåfører som ikke forstår norsk buss sjåfører som gir mindre veksel enn du egentli skal få, går fram og klager. unnskjuldningen er: "JA HA DÅLI VEKSEL" ( JEG HAR DÅRLIG VEKSEL på norsk) ,Fikk han til å gi alt tilslutt , men hva faen. hvis han ikke kan veksle er det faen gratis buss! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Når jeg venter på at noen skal ta opp telefonen lager jeg ofte samtaler i hodet om helt urelevante ting, så når de endelig svarer så husker jeg ikke hva jeg skulle si. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 (endret) det er akkurat som meg. jeg pleier også å planlegge samtalen før noen svarer eller mens jeg venter på respons etter første spørsmål. tenker ut dialogen med spørsmål,svar og mulige utfall. da har jeg i noen tilfeller til og med "back-up" setninger/dialoger dersom responsen får et annet utfall enn jeg hadde tenkt. dessverre hender det at jeg glemmer mine planlagte ord og må ta samtalen på sparket. det går bra som regel:) Endret 6. april 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Var hos frisøren for et par dager siden. Ho fikk tydeligvis et parkinsonrykk mens ho hadde saksa i hånda. Fikk et kutt bak på øret, dette gjorde ikke spesielt vondt. Nå derimot begynner det sikkert og bli betent eller noe for nå verker det... FAEN... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg