Grand Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 At jeg ikke får lov til å låne kortet til mamma eller pappa ... De er så sære til tider. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Oppkrav eller nettbank, har vært i gjennom det samme selv. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 (endret) De stoler vist ikke på Blizzard som bare har 11 millioner medlemer. EDIT: leif Endret 4. april 2009 av Sno Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Dritemage. Fy faen som det svir i rassen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Er det rart? Med en så stor kundebase så er Blizzard et godt mål for ondsinnet kode som kan infisere det betalingssystemet de bruker Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Sitte å vente på at noen skal komme på msn. Blir patetisk etter noen timer. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 (endret) BRANNALARMEN! De har jo montert flyalarm i hybelen. Dette her dures VELDIG HØYT helt til brannvesenet kommer og skruer den av: [Advarsel: Høyt volum] alarm.mp3 Vet den er der for å redde livet mitt i tilfelle brann, men det gjør ikke falske alarmer mindre irriterende. tilfeldig med at eg såg the rectifier tidligare i dag? At under utforkjøringen på NRK, uttalte de Didier Cuche som Didier Kysj. GRR er dette rett: Didier kusjè? sånn ville eg sagt det iallefall Endret 4. april 2009 av Alliha Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 BRANNALARMEN! De har jo montert flyalarm i hybelen. Dette her dures VELDIG HØYT helt til brannvesenet kommer og skruer den av: [Advarsel: Høyt volum] alarm.mp3 Vet den er der for å redde livet mitt i tilfelle brann, men det gjør ikke falske alarmer mindre irriterende. Glimrende, der fikk jeg kanskje svar på en alarm som faktisk kan vekke meg om morgenen Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 At under utforkjøringen på NRK, uttalte de Didier Cuche som Didier Kysj. GRR er dette rett: Didier kusjè? sånn ville eg sagt det iallefall Cuche uttales på tysk (han er fra sveits/østerrike om jeg ikke tar helt feil) som "Kohe" .. på en måte.. Ch-lyden blir som i achmed.. "Kohe"... Men om han heter Cüche, ville det vært "kykje" Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 BRANNALARMEN! De har jo montert flyalarm i hybelen. Dette her dures VELDIG HØYT helt til brannvesenet kommer og skruer den av: [Advarsel: Høyt volum] alarm.mp3 Vet den er der for å redde livet mitt i tilfelle brann, men det gjør ikke falske alarmer mindre irriterende. Glimrende, der fikk jeg kanskje svar på en alarm som faktisk kan vekke meg om morgenen Jeg er praktisk talt umulig å vekke om morgenen, men den alarmen klarte det helt fint ... en lørdags morgen. Fint at det øredøvende bråket kan gjøre noe nytte for seg i hvert fall. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Skal i alle fall teste den i morgen tidlig, har alt sendt den over til telefonen. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Må nesten også påpeke at det ikke bare er det at lyden er irriterende, men at volumet er høyt nok til å vekke døve. Slik føles det i hvert fall når jeg våkner til levenet. Endret 4. april 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Jeg er nesten døv om morgenen uansett, så det er bare ekstra greit med det høye volumet Sover så helt sinnsykt tungt. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Mp3 filen vil spilles av på volumet du velger. Ettersom lydfiler lagrer volum på en skala fra 0db (fullt volum) til f. eks. -36db. Altså, den filen representerer ikke det absolutte volumet, bare volumet relativt til den øvre grensen jeg satte for opptak. Kort sagt: Det med å vekke døve er bare relevant hvis du har en slik sirene på rommet. Endret 5. april 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Dr.Sheldon Cooper Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Jeg blir så utrolig irritert over at den forbanna mobil laderen ikke ville funke! Satan.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Jeg er reisesyk. Vil dra NÅ, men må vente til i morgen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Jeg hadde en meget irritetende opplevelse ista!!! Skulle på en bensinstasjon for å kjøpe melk, cola og nudler. Gav kjerringa en femhundrelapp. Hun hadde ikke å gi igjen på det. Ehm..neivel.. Dro til en annen bensinstasjon, og kjøpe det jeg skulle ha. De hadde ikke nudler, så jeg stoppet på den førset bensinstasjonen igjen. Ga dama en hundrelapp. Hun hadde ikke å gi igjen på den heller?! Jeg var trøtt, "grinete" og SKULLE ha denne koppen med nudler. Var så sint at jeg holdt på å sprekke, inni meg. Mannfolket mitt ble forbanna da jeg kom ut tomhendt, og gikk inn. Han gav henne noen gloser, og kom ut med en kopp nudler. Hun fikk til å veksle en femtilapp, såvidt det var. Jeg hørte hun sa til en annen fyr, at de hadde vært tom for veksel siden i går, eller noe. Forbanna altså. Hva med å skrive en lapp på døra? "Sorry, vi har ikke veksel". Tenk om jeg hadde kjøpt meg varmmat. Da måtte hun ha kastet maten etterpå. Fordi hun spurte ikke på forhånd om jeg hadde med meg cash, og jeg vurderte sterkt å kjøpe meg varm mat. Endret 5. april 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Tviler det var damen som stod nattevakt natt til mandag sin feil. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 DET driter jeg i. Hun jobber der, og har derfor et ansvar, slik som alle andre. Når de ikke har hatt veksel på et døgn, burde de ha gjort noe med det. Ikke så der som en sløv tosk. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 DET driter jeg i. Hun jobber der, og har derfor et ansvar, slik som alle andre. Når de ikke har hatt veksel på et døgn, burde de ha gjort noe med det. Ikke så der som en sløv tosk. tviler på at hun har jobbet der ett helt døgn også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg