-Léon- Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Teite Rimi damen spurte meg etter leg for ibuxen .... Jeg er.... født i 1983.... Etter jeg viste bankkorte så svarte hun bare med "At jeg burde ta det som et komplement(skriveleif)"... Men ikke vet eg 8-) Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Spørs om du er mann eller dame det, Zeus Jeg fyller snart 20 å blir bedt om leg rett som det er. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 At jeg IKKE blir spurt om legg på butikken. Da kunne jeg jo kjøpt alkohol lenge før jeg blei atten. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Spørs om du er mann eller dame det, Zeus Jeg fyller snart 20 å blir bedt om leg rett som det er. Akkurat, hadde jeg vært en jente så hadde jeg tatt det med et smil men jeg er en gutt(mann whatever;p) Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 At gamle, forstyrra grandtanter bur i hytta tomt i tomt med oss. Sånne tanter som ikkje har noko problem med å fortella ein usikker 8-åring at ho e for tjukk og må slanka seg. Og selvfølgelig skal ho hjelpa til å gjera meg tynnare, ved å gi meg hold-inntruser som ho har brukt sjøl i sikkert ti år. "Så ser ikkje magen din så stor og stygg ut," seie ho. For ikkje å nevna alt da andra dritet ho serverer. Ho har ikkje noko problem med å nevna dei perfekte kusinene og slektningane på andre sida av slekta, i same setning som ho kjem med ein eller anna idiotisk kommentar mot meg, mamma eller Julie. Da versta e at ho e so dum at ho ikkje skjønne at ho seie nåke upassande, og derfor berre turar fram. Og at ho ikkje begrip korfor eg tilfeldigvis ikkje e heima når dei kjem, eller korfor eg alltid har noko å gjere, korfor eg aldri kjem på besøk lenger osb. No e dei komme heim i påsken Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Du skriver bra for å være 8 år! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Jeg fyller 24 i sommer(herregud.blir jeg virkelig så "gammel" ja..) og blir ofte spurt om leg. Hender at jeg glemmer legitimasjonen min hjemme, når jeg skal på byen en lørdagskveld. Det er HAT. Jeg føler meg naken Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Jeg kjeder meg og bør egentlig rydde og vaske opp. Må også pakke til The Gathering, men er så ekstremt giddalaus i dag. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 At jeg er sulten men ikke gidder og ta mat At jeg kanskje skal være med ne kamerat, han skulle bare ringe. Men nå sitter jeg enda ehr og jeg kan ikke feks begynne og se en film for plutselig ringer han >< Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Jeg fyller 24 i sommer(herregud.blir jeg virkelig så "gammel" ja..) og blir ofte spurt om leg. Hender at jeg glemmer legitimasjonen min hjemme, når jeg skal på byen en lørdagskveld. Det er HAT. Jeg føler meg naken Som gutt i tenårene fikk jeg bare med meg den siste setningen. Slikt "IRRITERER SÅ GRENSELØST!" du ødela hjernen min :!: Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 At jeg logget ut av steam-kontoen min i dag, og nå husker jeg ikke passordet ... Og ikke kan jeg sende passord til e-posten jeg registrerte med, hvorfor? Fordi jeg ikke husker passordet. Da må jeg nok kjøpe CS:S + 1.6 på nytt ... Igjen! FAEN, hater hukommelsen min enkelte ganger. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 FAEN, hater hukommelsen min enkelte ganger. Samme her. Glemte at jeg tok ut linsene i natt, så jeg sto og prøvde å få de ut på ettermiddagen i dag. Svei en stund. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 De som henger på itavisen.no. De skal plent lese artiklene, men de bruker bare tiden på å skrive hatmeldinger og kritisere avisen. Ha dere faen vekk om du ikke liker det som blir skrevet. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 At under utforkjøringen på NRK, uttalte de Didier Cuche som Didier Kysj. GRR Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Hva er det rette? Kush? Endret 4. april 2009 av Sattern Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Jeg ville også sagt Kysj! Høres jo ut som et franskt navn. Men jeg vet ikke. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 (endret) BRANNALARMEN! De har jo montert flyalarm i hybelen. Dette her dures VELDIG HØYT helt til brannvesenet kommer og skruer det av: [Advarsel: Høyt volum] alarm.mp3 Vet den er der for å redde livet mitt i tilfelle brann, men det gjør ikke falske alarmer mindre irriterende. Endret 4. april 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Cuche uttales på tysk (han er fra sveits/østerrike om jeg ikke tar helt feil) som "Kohe" .. på en måte.. Ch-lyden blir som i achmed.. "Kohe"... Men om han heter Cüche, ville det vært "kykje" Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 BRANNALARMEN! De har jo montert flyalarm i hybelen. Dette her dures VELDIG HØYT helt til brannvesenet kommer og skruer den av: alarm.mp3 Vet den er der for å redde livet mitt i tilfellet brann, men det gjør ikke falske alarmer mindre irriterende. I SVARTE! Trykket på linken uten å tenke over det eller at volumet på pcn er på max. fitta Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Burde kanskje skrive en advarsel. Endret 4. april 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg