Matsemann Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Alle facebookgrupper jeg blir invitert til. Tror de virkelig de gjør en forskjell? Greit nok med matvarer da det faktisk viser det er et marked for et produkt, men: Senk aldersgrensen på lappen! (skjer at det går igjennom før vi fyller 18...) Boikott Shell og Statoil for å presse ned prisene!! (jah, smart at vedkommende som inviterte meg var på Statoil idag) PROTESTAKSJON MOT BENSINPRISER (ohh yeah!) Hjelp oss med vannscooter loven (tror ingen av de jeg kjenner vet hva den går ut på, eller blir påvirket av dette på noen som helst måte). Trykker folk virkelig "ja" på alt slikt? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 ja, der sa du noe. Etter folk fikk urge på 1,5L flaske og grandis uten paprika så tror folk at de kan revolusjonere verden med facebook. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Swell irriterer noe grenseløst.. Level 17 og har absolutt null peil på hva jeg skal gjøre -.- Endret 3. april 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Hva er meningen? Å finne en plass å trykke på? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 lov om vannscooter kan faktisk gjøres noe med. ce-merkede vannscootere skal etter EØS avtalen være lovlige. som flere sikkert kjenner til så er denne saken oppe til EFTA domstolen. Lenke til kommentar
Subaru Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 At Norge er det beste EU-landet. '90 kullet har vært statens forsøkskaniner Det fordømte gjennomsnittsystemet på karakterer ved inntak på universitet/høgskoler. Norsk i 3vgs Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Det irriterer meg at jeg ikke har windows xp på min stasjonære pc xD. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Hva er meningen?Å finne en plass å trykke på? Check this out... Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Jeg har ingen å henge med på X Elements show på Geilo i morgen, så nå må jeg kanskje droppe å dra på hele greien... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Mens jeg spiller fotballkamp og rekker kanskje ikke å komme hjem til X Elements i tide. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 ååååå har kommet en fugl inn på lageret å kvitrer noe jævligt. Jeg vil hjeeeemm!! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Irriterer meg GRENSELØST over at folk forsvarer det rasshølet som sendte inn massakertrusselen til skolen vår idag. "Det var jo bare en spøk daa, ha litt humor, dere fikk jo tidlig ferie." DRITMORRO. Nei. Henger meg med på den her Kine. Var jææævlig kjipt gjort. Spesielt når vi ikke fikke ta med oss tinga våre ut heller da. ARG. Er så sint > Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Pss, det er ingenting. Da det brant på ungdomsskola mi hadde jeg selvssagt gym og måtte stå ute i 10 minus. I shorts og t-skjorte. I en time. Men seff, en massakretrussel er vel litt mer heavy. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Pft. Jeg sto ute i thights og t-skjorte i 2 timer. Og fikk besksjed om å dra hjem.. Men hvordan i all verden skulle jeg klare det når busskortet og pengene lå inne.. arrrrrg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Når jeg var ung, så måtte jeg gå 2 mil i oppoverbakke i full snøstorm hver vei for å stå ute naken i 2 timer. - "Designen" irriterer. Kan da umulig være riktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Er det morsomt å sitere Stand up komikere(er vel ordrett fra en av Jeffrey Ross skal jeg tro) å utgi det som noe du selv har funnet på? Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Irriterer meg GRENSELØST over at folk forsvarer det rasshølet som sendte inn massakertrusselen til skolen vår idag. "Det var jo bare en spøk daa, ha litt humor, dere fikk jo tidlig ferie." DRITMORRO. Nei. Henger meg med på den her Kine. Var jææævlig kjipt gjort. Spesielt når vi ikke fikke ta med oss tinga våre ut heller da. ARG. Er så sint > Enhver 17åring burde være såpass oppegående at man ikke tuller med slikt. Faen, kan umulig ha unngått og høre om de andre som har skjedd. Det er ikke verdt fritida man får ekstra. Det irriterer meg >-< Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Klokka ble plutselig halv fire Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 "Designen" irriterer. Kan da umulig være riktig. Jo visst. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Jeg greide å knekke en liten bit av ei tann, tannlegen skal vel ta masse penger for å reparere det. Bilen må på verksted, det koster også penger, og jeg som har spart for å kjøpe meg ny tv, AHRG kan se langt etter den for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg