Toast Is Pimp! Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Neida. Likte den jeg! Er expert på tørre vitser... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 At jeg er full i blåmerker. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Penger. Jeg hater å måtte administrere disse. Autogiro og avtalegiro der det er mulig. Hater også at livet skal være basert på å måtte skaffe seg penger. Vi er alle slaver. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Når noen sier: "Posting in an epic thread " På dette forumet. HVERTFALL hvis tråden egentlig er skikkelig dårlig. Tror det har blitt noe sånn... "Se på meg, jeg vet også om 4chan!" Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Tror det har blitt noe sånn..."Se på meg, jeg vet også om 4chan!" Eller "Jeg fant 4chan før deg! Jeg har visst om 4chan leeeeenge!" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 newsfag lawl!... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 (endret) <Nerder som ikke gjør noe annet enn å spille, og er hjemme fra skolen for å spille... Tips: Jeg hater generaliseringer For det du sier stemmer ikke med de fleste av en gruppe på noe under 80. Endret 2. april 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Grand Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 sorry DONT READ THIS Cause It Really Works. YOU WILL GET KISSED ON THE NEAREST POSSIBLE FRIDAY BY THE LOVE OF YOUR LIFE. TOMORROW WILL BE THE BEST DAY OF YOUR LIFE. HOWEVER IF YOU DONT POST THIS COMMENT TO AT LEAST 3 VIDEOS YOU WILL DIE WITHIN 2 DAYS. NOW UV STARTED READIN DIS DUNT STOP THIS IS SO SCARY. SEND THIS OVER TO 5 VIDEOS IN 143 MINUTES WHEN UR DONE PRESS F6 AND UR CRUSHES NAME WILL APPEAR ON THE SCREEN IN BIG LETTERS. THIS IS SO SCARY Cuz IT ACTUALLY WORKS THIS reaLLY WORK ITZZZ TRUEE!!! Lenke til kommentar
Zugzugzug Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 To ting som irriterer meg voldsomt er fjortissbilder med blits i speilet, og "xD" Smileyen. _Veldig_ irriterende! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Slitsomt at alle railene i bakken skal være så glatte at jeg alltid tryner. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 To ting som irriterer meg voldsomt er fjortissbilder med blits i speilet, og "xD" Smileyen. _Veldig_ irriterende! Hver gang jeg leser en melding med den smilien leser jeg den bokstavrett. Altså EX D Jeg bruker ikke smilier på mine samtaler. Jeg synes da at jeg ikke virker så engasjert når vennene mine bruker dem. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Tips: Jeg hater generaliseringer Takk for et flott tips. Hva har det med saken å gjøre, forresten? For det du sier stemmer ikke med de fleste av en gruppe på noe under 80. Hva så? Man kan irritere seg over de det gjelder. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Da er du det, ferdig. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Den jævla pudderfjordsbrua!! Den er SATANS værk! Jeg bare vet det... Alltid mye vind, og det begynner alltid å blåse der så paraplyen min fuckes opp.. AMEN! Det blåser så jævlig, og brua føles bare hundre ganger lenger Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 At Rednex og The Revolt kommer til Steinkjer, og jeg er selvfølgelig ikke hjemme da! Faen! Rednex er ikke så ille, men The Revolt! Helvete, vi har prøvd å få de til Steinkjer lenge, og når de først kommer så er jeg ikke hjemme -_- Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Irriterer meg GRENSELØST over at folk forsvarer det rasshølet som sendte inn massakertrusselen til skolen vår idag. "Det var jo bare en spøk daa, ha litt humor, dere fikk jo tidlig ferie." DRITMORRO. Nei. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Kjente du fyren? Var han like idiot som det høres ut som han må ha vært? Spesielt med tanke på at han skrev en oppgave om skolemassakre samtidig, burde jo ha fått med seg hva som har skjedd under andre tulle-trusler. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Adressa.no Lagt i jern Gutten ble pågrepet noen minutter etter klokken 13. Ifølge øyenvitner ble han lagt i jern av tre politimenn bevæpnet med maskingevær, skriver Fredriksstad Blad. – Vi anser trusselsituasjonen som avklart og vi mener at den pågrepne er sannsynlig gjerningspersonen, sier visepolitimester Thor B. Klepper i Østfold politidistrikt til NTB. Tre politimenn bevæpnet med maskingevær faktisk, ikke maskinpistoler. Synnes jeg ser det: Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 toppen av idioti å sende slike trusler. også idag. hvis denne fyren mente dette som en dårlig spøk. vel, aprilsnarr var igår. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Adressa.noLagt i jern Gutten ble pågrepet noen minutter etter klokken 13. Ifølge øyenvitner ble han lagt i jern av tre politimenn bevæpnet med maskingevær, skriver Fredriksstad Blad. – Vi anser trusselsituasjonen som avklart og vi mener at den pågrepne er sannsynlig gjerningspersonen, sier visepolitimester Thor B. Klepper i Østfold politidistrikt til NTB. Tre politimenn bevæpnet med maskingevær faktisk, ikke maskinpistoler. Synnes jeg ser det: img]http://img.blogcu.com/uploads/Defense_ZYJsZpFW.jpg[/img Hvis jeg husker riktig, så har Politiets Innsattsstyrke MG4 i sitt arsenal, MG4 er et lett maskingevær. Men det er mer logisk at journalisten tok feil, og at de heller brukte standard MP5. Endret 2. april 2009 av Dragen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg