CypheroN Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 co2, nå må du ikke ta alle under en kam (..lol) Jeg er 92, og vi er (så vidt jeg vet) på samme side av denne saken Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 co2, nå må du ikke ta alle under en kam (..lol) Jeg er 92, og vi er (så vidt jeg vet) på samme side av denne saken Se mitt forrige innlegg, gjelder ikke alle som er 91+ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Så du mener han skal si 91+ minus deg? Nå snakket han om generajsonen\gruppen. Enkelttilfelder blir uvesentlig. Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Så du mener han skal si 91+ minus deg?Nå snakket han om generajsonen\gruppen. Enkelttilfelder blir uvesentlig. Hele påstanden hans er uvesentlig... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Så du mener han skal si 91+ minus deg? Nei, jeg så jo det andre innlegget hans nå (øverste på denne siden)). get out. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Så du mener han skal si 91+ minus deg?Nå snakket han om generajsonen\gruppen. Enkelttilfelder blir uvesentlig. Hele påstanden hans er uvesentlig... Uenig. Som tidligere nevt. Så du mener han skal si 91+ minus deg? Nei, jeg så jo det andre innlegget hans nå (øverste på denne siden)). get out. Daså. Get out? Cut it out- Joey Gladstone Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Uenig. Som tidligere nevt. Utdyp gjerne Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Herlighet. Dette irritera meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Uenig. Som tidligere nevt. Utdyp gjerne Ok. Jeg leste co2's innlegg, og jeg var enig i meningene som ble skrevet der. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg irriterer meg over at folk kommer inn og sier at de er irritert av debatten her, og går ut igjen. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg irriterer meg over at noen tror at modenhet er det samme som alder... Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg irriterer meg over at folk kommer inn og sier at de er irritert av debatten her, og går ut igjen. Eg kan godt bli verande her viss du saknar meg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Nja, ta debatten en annen plass da. Her skal det irriteres Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Ok. Jeg leste co2's innlegg, og jeg var enig i meningene som ble skrevet der. Ok. Skal vi gå løs på hvorfor påstanden var vesentlig? Eller skal vi ta et par runder til rundt grøten? Nja, ta debatten en annen plass da. Her skal det irriteres Irriterer vi ikke nok? Cause I can change Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg irriterer meg over at noen tror at modenhet er det samme som alder... Empirisk data viser derimot sterk sammenheng mellom disse, selv om det skal nevnes at dette ikke er ensbetydende for en hel aldersgruppe(som mange har misforstått og trodd.) Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Folk som går i forsvar med en gang noen kommer med litt kritikk av dem, og svarer med spydige og frekke svar. This. Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg irriterer meg over at noen tror at modenhet er det samme som alder... Empirisk data viser derimot sterk sammenheng mellom disse, selv om det skal nevnes at dette ikke er ensbetydende for en hel aldersgruppe(som mange har misforstått og trodd.) Ja, for modenhet innehar minimum konnotasjoner. Presenter litt empirisk data, dr. Nesevis. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Irriterer med over arrogante personer, spesielt her på forumet...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg