Tremolo Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Hvis du absolutt skal vri og vende på det for å få deg selv i ett godt lys så kan vi gjerne endre det til "Dropp de kjedelige nasjonalistiske og rasistiske meningene dine, Blink" hvis det gjør deg mer til freds. Endret 31. mars 2009 av Tremolo Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvis du absolutt skal vri og vende på det for å få deg selv i ett godt lys så kan vi gjerne endre det til "Dropp de kjedelige nasjonalistiske og rasistiske meningene dine, Blink" hvis det gjør deg mer til freds. Det er ihvertfall mindre dømmende da dere ikke kjenner meg personlig Men meningene mine "IMO" er ikke rasistiske men bare nasjonalistiske. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Noe som er jævlig fucked. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Alt som ikke er arisk Hvordan kan du mene at det bare er nasjonalistisk når arisk er noe som går på utseende i hovedsak i form av hudfarge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Tror jeg holder på å bli syk. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Alt som ikke er arisk Hvordan kan du mene at det bare er nasjonalistisk når arisk er noe som går på utseende i hovedsak i form av hudfarge? Arisk er en egen rase og går ikke bare på hudfarge, men hvor dine røtter ligger. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Alt som ikke er arisk og bor i Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Tenåringer som blir gravide med smårasistiske personer. Sånn generelt sett. Eks: aryan Nation jenta. Endret 31. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Alt som ikke er arisk og bor i Norge. Dette ble jeg rimelig irritert av ... + at Geografi-læreren min er tidenes asshole. Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hva syntes vi om emoer da? Nå snakker jeg om ungdommen som gjør Norge om til Japan, og gutter om til jenter. Tror beleste ungdommer blir sjeldnere å sjeldnere nå som de har laget et eget motemiljø for de sosialt skutte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Mer kritisk til de som prøver å gjøre Norge til Usa jeg da. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hva syntes vi om emoer da? Nå snakker jeg om ungdommen som gjør Norge om til Japan, og gutter om til jenter. Tror beleste ungdommer blir sjeldnere å sjeldnere nå som de har laget et eget motemiljø for de sosialt skutte. Vil nesten påstå at "emoer" har et mer omfattende forhold til litteratur enn ungdom ellers. Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Vil nesten påstå at "emoer" har et mer omfattende forhold til litteratur enn ungdom ellers. Svært uenig Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Emoer har også ett mer reelt syn på livet enn oss "vanlige" personer IMO. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Vil nesten påstå at "emoer" har et mer omfattende forhold til litteratur enn ungdom ellers. Svært uenig Vel, det er nå min erfaring med de jeg kjenner som kan betegnes å være emoer, til en grad iallefall. Du kan jo prøve å legge noen begrunnelser bak? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Tenåringer som blir gravide med smårasistiske personer. Sånn generelt sett. High five. Emoer har også ett mer reelt syn på livet enn oss "vanlige" personer IMO. Oss vanlige? Har ikke du karakterisert deg som emo? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg vil si at den tiden for meg er over, har mer min egen stil nå. Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Emoer har også ett mer reelt syn på livet enn oss "vanlige" personer IMO. Du kan ikke være seriøs? Du kan jo prøve å legge noen begrunnelser bak? Er ikke så godt det, men fra de jeg kjenner så finnes det ikke et snev av "relevant" kunnskap. Det de kan på andre hånd er å skrive "AWW :3333 xD xD :xx xd" og whatnot. Kvalmer meg at potensielle fagnerder skal gå tapt til denne gjengen med sosialt inkompotente beinternetherozzz. Kvalmende! Sorry, det ble kanskje litt i drøyeste laget. Men jeg har ikke sett en ordentlig skolert "emo" NOEN gang. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Du kan ikke være seriøs? Det de kan på andre hånd er å skrive "AWW :3333 xD xD :xx xd" og whatnot. Kvalmer meg at potensielle fagnerder skal gå tapt til denne gjengen med sosialt inkompotente beinternetherozzz. Kvalmende! Sorry, det ble kanskje litt i drøyeste laget. Men jeg har ikke sett en ordentlig skolert "emo" NOEN gang. Jah Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 99% av det jeg skriver på dette forumet er serriøst og mine meninger, folk som tviler dette gjør meg irritert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg