Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Begynner å bli jævli lei norsk hjerte og lunge organisasjon som ringer meg etter mer støtte og tilbud fordi jeg støttet dem en gang. Er det mulig å melde meg av listen deres, eller nekte at de kontakter meg så jeg slipper dette? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Fartsdumpene inni klostergarasjen. Døøøø! Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Singelen til Jan Thomas.. Fytti faens jævla medie-kåte homo... Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 At Firefox glemmer alle passord hver gang det lukkes D: Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 I HaTeZZ dis LanguaGe daT GoEzz laiK Dis. Iz NoT LuuVIn it. BLÆRGH! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 At Firefox glemmer alle passord hver gang det lukkes D: Bare å endre på innstillinger det........ Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 At Firefox glemmer alle passord hver gang det lukkes D: Bare å endre på innstillinger det........ Huke av "Slutt å kuke deg opp"? Jeg har alltid hatt og har det på riktig nå, skjer uansett. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Huke av på for re-install? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Singelen til Jan Thomas.. Fytti faens jævla medie-kåte homo... Hmm. Trashe salongen hans igjen? Ho's with me? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Den jævla pudderfjordsbrua!! Den er SATANS værk! Jeg bare vet det... Alltid mye vind, og det begynner alltid å blåse der så paraplyen min fuckes opp.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Folk som må snakke HØØØYT på bussen. Overødver iPoden min lett. Herregud. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Et samfunn som blir mer og mer asosial. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Den jævla pudderfjordsbrua!! Den er SATANS værk! Jeg bare vet det... Alltid mye vind, og det begynner alltid å blåse der så paraplyen min fuckes opp.. Hehe, eg kjørte over Nordhordlandsbrua på søndag i ein liten og lett Yaris. Kan lova deg eg kjente vindkasta Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Folk som må snakke HØØØYT på bussen. Overødver iPoden min lett. Herregud. Uh huh. Hadde en plagsom hendelse på bussen i dag, atter en gang. Bussjåføren glemte å stoppe på en stoppeplass noe som førte til at den lille sjenerte gutten som skulle av, ropte for å få han til å stoppe. Bussjåføren stoppet, men idet han skulle til å åpne dørene, ropte en av de kule som sitter bakerst "Nei, jeg skal ikke av likevel!" med en lys stemme for å prøve å herme. Bussen gikk videre den, og gutten bare satt seg ned ( neste stopp var riktignok ikke lange biten unna ). Slike hendelser skjer altfor ofte når disse folka sitter på. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Det er sinnsykt dårlig gjort. Hadde jeg vært i bussen din, hadde jeg sagt ifra. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Sånne folk er bare drittsekker som ikke bryr seg en dritt om andre! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Alt som ikke er arisk og bor i Norge. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Haha, om det bare hadde vært en gang hadde det vært kjempemorsomt! Kjedelig om det er en fyr som får gjennomgå hele tiden, noen burde si til dem at de får finne noen andre å tulle med. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Dropp de kjedelige nazimeningene dine, Blink. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Kjedelige nazimeninger? Hva gjør en persons meninger nazistiske? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg