Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Ja, det er noe forbanna møl.

Skjønner ikke hvorfor det skal være så umulig å tyde.

Greit, det er for å sjekke at det ikke er en datamaskin som registrerer elns.

Men DET KAN DA BARE VÆRE VANLIGE BOKSTAVER FORDET.

:(

Nei, det kan ikke være vanlige bokstaver. Å skrive helt grei OCR-programvare for bruk mot nettet er ikke vanskelig og tar ikke lang tid, å skrive skikkelig gode og fleksible OCR-rutiner er mye mer tidkrevende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stemmen, tonefallet og rytmen i pratinga til den norske "reporteren" i denne filmen: http://www.vgtv.no/?id=21788

Faen i HELVETE hvor jævlig provoserende.

"... fødselsdagen sinnnn ..."

"... i liivøh ..."

"... gjester på besøhk ..."

"... atten søttiniiii ..."

FYTTI! JEG LER AV DET! :laugh::lol: "attensøttiniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..." xD bra greier! Han er litt trøtt eller noe :ermm::erhm:

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
At det alltid skal være en person som er AFK på hvert eneste pokerbord jeg spiller på, som gjør at alle må vente i over 200 sekunder (ja, det er lenge) før vi kan fortsette. SATAN.

At du har skrevet flere innlegg her om nettpokeren din, og likevel så sitter du der.

Og? Jeg synes poker er gøy, selv som irriterende småting kan komme opp her og der.

Lenke til kommentar
At buksa mi har spjera 3-5cm helt i skrittet (der som pungen sånn ca er) helt inntil sømmen..Kjipt igrunn, egentlig en tøff bukse, får se om mamma gidder å sy det sammen..hah

Det skjer som regel når jeg har brukt mine i lang tid. Tok på meg litt løst undertøy en skoledag, og i midten av timen merka jeg at junior var synlig.

Pass på om du bruker slike bukser uten å reparere dem!

Lenke til kommentar

Nja, jeg var syk en runde her, så jeg glemte i skifte bukse da egentlig.. Pluss at når jeg sykla hjem idag, så datt buksa ned på ræva, og når jeg begynte å sykle så ble det råstramt. Sikkert derfor.. Skjipt anyways tho :/

Lenke til kommentar
Stemmen, tonefallet og rytmen i pratinga til den norske "reporteren" i denne filmen: http://www.vgtv.no/?id=21788

Faen i HELVETE hvor jævlig provoserende.

"... fødselsdagen sinnnn ..."

"... i liivøh ..."

"... gjester på besøhk ..."

"... atten søttiniiii ..."

FYTTI! JEG LER AV DET! :laugh::lol: "attensøttiniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..." xD bra greier! Han er litt trøtt eller noe :ermm::erhm:

Faktisk helt sykt morsomt! Men jeg lo mest av

i...liivøh. hahahah

Irriterer meg over at ingen av vennene mine er hjemme på bursdagen min :(:cry: Det skal godt gjøres at alle er borte på samme dag, men det er jo i påsken da...

Lenke til kommentar
Uff, vet hvordan du har det Lise, har hatt et par sånne bursdager selv.

Akkurat det der var kjedelig sist år. Fikk nesten ingen gratulasjoner eller noe, siden jeg var 'konfirmert' så var jeg automatisk voksen. Fikk nesten ikke gaver heller egentlig..:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...