phfjeld Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 "Thomas Edinson". Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Stemmen, tonefallet og rytmen i pratinga til den norske "reporteren" i denne filmen: http://www.vgtv.no/?id=21788Faen i HELVETE hvor jævlig provoserende. Å fytti helvette.. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 En ting som irriterer meg ekstremt akkurat nå er hvor vanskelig det skal være med router, modem, porter og den slags internett dritt man må fikse på for å få litt ordentlig online spilling eller fart på forskjellig programmer. Du tror du finner problemet, men det du gjør hjelper faen ikke!!! gjerne ta en titt innom hvis dere har lyst å hjelpe (trenger bare lese de 2 siste innleggene min for å forstå..) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...40&start=40 første gang jeg har brukt denne tråden, var litt deilig Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Stemmen, tonefallet og rytmen i pratinga til den norske "reporteren" i denne filmen: http://www.vgtv.no/?id=21788Faen i HELVETE hvor jævlig provoserende. "... fødselsdagen sinnnn ..." "... i liivøh ..." "... gjester på besøhk ..." "... atten søttiniiii ..." fant opp lyyyspøææren. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Dårlig venn. Irriterer meg... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 hver gang jeg begynner å bli full så hører jeg spesielt mye på love-songs. rar effekt ved inntak av alkohol for min del. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 At eg klarte og riva av hele fronten på bilen min netopp -.- Lenke til kommentar
wûst Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Kjerringer og bil. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Det at varmvannet tar slutt under dusjing er ubeskrivelig irriterende, og ikke minst kaldt. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Det, og når noen kødder med varmtvannstanken på kjøkkenet i huset når jeg dusjer. Dusjen min kan finne på å sende en dose iskaldt vann tett etterfulgt av glohett vann. Jeg ender vanligvis opp med å skvette til de grader at jeg sklir og ramler. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 hver gang jeg begynner å bli full så hører jeg spesielt mye på love-songs. rar effekt ved inntak av alkohol for min del. Bedre det enn og være total idiot å fare rundt og true folk. Jeg blir mer glad, prater mer (seff). Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Folk generelt på byen. Jobber i utelivsbransjen og blir så møkk lei folk som er 20-30 år og oppfører seg som de var 5 og tilbakestående. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Folk generelt på byen. Jobber i utelivsbransjen og blir så møkk lei folk som er 20-30 år og oppfører seg som de var 5 og tilbakestående. Du er ofte det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Idioter i trafikken. Skjønner ingen av bilførerne der ute at 95% av å kjøre bil på en trygg måte er hensyn? Vis hensyn ffs! Vik når du skal, blink så folk skjønner hvor du skal, kjør som en normal person og ikke en med ADfuckingsHD. Og kjærringer selvfølgelig. Kan faen ikke kjøre bil de heller. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) At musen stopper å fungere i 10-20 sek om jeg gjør en brå bevegelse.. Edit: Neste stopp = Flytur over rommet. Edit2: Den tålte det ja, men problemet er der ennå Endret 29. mars 2009 av Applebee Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Folk generelt på byen. Jobber i utelivsbransjen og blir så møkk lei folk som er 20-30 år og oppfører seg som de var 5 og tilbakestående. Du er ofte det. Riiight. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 At min nye Seagate Barracuda 1TB harddisk plutselig takka for seg i går kveld. Bra jeg fortsatt hadde den gamle disken min liggende i reserve. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Folk generelt på byen. Jobber i utelivsbransjen og blir så møkk lei folk som er 20-30 år og oppfører seg som de var 5 og tilbakestående. Og derfor går jeg ikke på byen uten å ha en del i promille. Folk er generelt irriterende når de er drita. Breial, høylytt og barnslige - only in Norway! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) En må drikke seg ned til et nivå slik at en blir som alle andre, det blir dyrt Jeg irriterer meg over gjestepostfunksjonen, ja.. det er godt å få det ut, men hva faen er vitsen med å besudle forumet med dårlige vibber? Jeg blir forbanna når jeg kjenner igjen ordlyden, jeg stemmer for at de initiativløse idiotene får fortsette å marinere seg i sin egen elendighet Endret 29. mars 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Folk generelt på byen. Jobber i utelivsbransjen og blir så møkk lei folk som er 20-30 år og oppfører seg som de var 5 og tilbakestående. Du er ofte det. Riiight. Du har vel klaget om dette før. (minst tre ganger) Så ja: Riight passer bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg