Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting som irriterer meg ekstremt akkurat nå er hvor vanskelig det skal være med router, modem, porter og den slags internett dritt man må fikse på for å få litt ordentlig online spilling eller fart på forskjellig programmer. Du tror du finner problemet, men det du gjør hjelper faen ikke!!!

gjerne ta en titt innom hvis dere har lyst å hjelpe :p (trenger bare lese de 2 siste innleggene min for å forstå..)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...40&start=40

første gang jeg har brukt denne tråden, var litt deilig :)

Lenke til kommentar

Det, og når noen kødder med varmtvannstanken på kjøkkenet i huset når jeg dusjer. Dusjen min kan finne på å sende en dose iskaldt vann tett etterfulgt av glohett vann. Jeg ender vanligvis opp med å skvette til de grader at jeg sklir og ramler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Folk generelt på byen. Jobber i utelivsbransjen og blir så møkk lei folk som er 20-30 år og oppfører seg som de var 5 og tilbakestående.

Du er ofte det.

Lenke til kommentar

Idioter i trafikken. Skjønner ingen av bilførerne der ute at 95% av å kjøre bil på en trygg måte er hensyn? Vis hensyn ffs! Vik når du skal, blink så folk skjønner hvor du skal, kjør som en normal person og ikke en med ADfuckingsHD. Og kjærringer selvfølgelig. Kan faen ikke kjøre bil de heller.

Lenke til kommentar

En må drikke seg ned til et nivå slik at en blir som alle andre, det blir dyrt :cry:

Jeg irriterer meg over gjestepostfunksjonen, ja.. det er godt å få det ut, men hva faen er vitsen med å besudle forumet med dårlige vibber?

Jeg blir forbanna når jeg kjenner igjen ordlyden, jeg stemmer for at de initiativløse idiotene får fortsette å marinere seg i sin egen elendighet :thumbup:

Endret av Ba'al
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Folk generelt på byen. Jobber i utelivsbransjen og blir så møkk lei folk som er 20-30 år og oppfører seg som de var 5 og tilbakestående.

Du er ofte det.

Riiight.

Du har vel klaget om dette før. ;)

(minst tre ganger)

Så ja: Riight passer bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...