Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
YouTube er ødelagt. Nå har de bestemt seg for å fjerne ALT av Liverpool-videoer...

Hvorfor gjør de det?

copyrightsbrudd. Youtube har systematisk fjernet alt snart. :thumbdown:

Lenke til kommentar
YouTube kan like godt skifte navn til "everything you upload here is copyrighted material".

Må si meg litt enig der ja.

Ellers så irriterer jeg meg over utrykket "Typisk nordlendinger". Selfølgelig, det kan brukes som ironi eller i morsomme sammenhenger, men når det blir brukt seriøst :wallbash:

Lenke til kommentar
YouTube kan like godt skifte navn til "everything you upload here is copyrighted material".

Må si meg litt enig der ja.

Ellers så irriterer jeg meg over utrykket "Typisk nordlendinger". Selfølgelig, det kan brukes som ironi eller i morsomme sammenhenger, men når det blir brukt seriøst :wallbash:

Typisk nordlendinger å si noe sånt.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:ph34r:

Endring:

La til et smilefjes.

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar

Skrev et innlegg i tråden "Sier du gulost eller hvitost", og trodde jeg hadde feilpostet det her. Så jeg kopierte min forrige post i denne tråden (uten å titte over), limte det inn over min post i den andre tråden (redigerte den) og lagret. Altså er "Sier du gulost eller hvitost"-innlegget borte. Er det mulig å få angret en redigering av en post? Fy så irritert jeg er på grunn av flausen. Finnes det en endringslogg?

Endring:

Fy fader så irriterende fyren på VGTV er. Litt tragikomisk, egentlig.

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...