Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Let me guess: Innvandrer? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hehe. Nei, faktisk ikke, men hun er ganske mørk i huden, og har svart hår. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Let me guess: Innvandrer? Rasist? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Argh, Disney har fått fjerna "Disney Silly Symphony - The Skeleton Dance" på Youtube Endret 28. mars 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 YouTube er ødelagt. Nå har de bestemt seg for å fjerne ALT av Liverpool-videoer... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Folk som plystrer i timen. At jeg snart må hjem til kalde Norge, der det er snø på fotballbanene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 YouTube er ødelagt. Nå har de bestemt seg for å fjerne ALT av Liverpool-videoer... Hvorfor gjør de det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 YouTube er ødelagt. Nå har de bestemt seg for å fjerne ALT av Liverpool-videoer... Hvorfor gjør de det? copyrightsbrudd. Youtube har systematisk fjernet alt snart. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 At jeg fortsatt har propp i venstre øret Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 At jeg fortsatt har propp i venstre øret Prøv å hold deg for nesa, og blås ut med nesa. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 YouTube kan like godt skifte navn til "everything you upload here is copyrighted material". Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Prøv å hold deg for nesa, og blås ut med nesa. Har prøvd det uten større hell. Blåser bare ut høyre øre.. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 YouTube kan like godt skifte navn til "everything you upload here is copyrighted material". Må si meg litt enig der ja. Ellers så irriterer jeg meg over utrykket "Typisk nordlendinger". Selfølgelig, det kan brukes som ironi eller i morsomme sammenhenger, men når det blir brukt seriøst Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Øretrompeten er hoven og har bygget opp trykk på insiden av trommehinnen. Er ikke så mye å gjøre med det. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) YouTube kan like godt skifte navn til "everything you upload here is copyrighted material". Må si meg litt enig der ja. Ellers så irriterer jeg meg over utrykket "Typisk nordlendinger". Selfølgelig, det kan brukes som ironi eller i morsomme sammenhenger, men når det blir brukt seriøst Typisk nordlendinger å si noe sånt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endring: La til et smilefjes. Endret 28. mars 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Stemmen, tonefallet og rytmen i pratinga til den norske "reporteren" i denne filmen: http://www.vgtv.no/?id=21788 Faen i HELVETE hvor jævlig provoserende. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Stemmen, tonefallet og rytmen i pratinga til den norske "reporteren" i denne filmen: http://www.vgtv.no/?id=21788Faen i HELVETE hvor jævlig provoserende. "... fødselsdagen sinnnn ..." "... i liivøh ..." "... gjester på besøhk ..." "... atten søttiniiii ..." Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Er det mulig?! Det er ikke ofte jeg bruker dumme uttrykk som dette, men fy faen. Hva tenkte VG på da de plukket ut denne mannen til å jobbe i VGTV? Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Skrev et innlegg i tråden "Sier du gulost eller hvitost", og trodde jeg hadde feilpostet det her. Så jeg kopierte min forrige post i denne tråden (uten å titte over), limte det inn over min post i den andre tråden (redigerte den) og lagret. Altså er "Sier du gulost eller hvitost"-innlegget borte. Er det mulig å få angret en redigering av en post? Fy så irritert jeg er på grunn av flausen. Finnes det en endringslogg? Endring: Fy fader så irriterende fyren på VGTV er. Litt tragikomisk, egentlig. Endret 28. mars 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg tror det er han som ikke klarer å uttale ordet "voldtatt". Han har helt feil tonefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg