Lightningwolf Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Folk som går i forsvar med en gang noen kommer med litt kritikk av dem, og svarer med spydige og frekke svar. Og ja jeg sikter til personen over meg. ^^ Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 dere får sitte i deres egen lille verden der dere kommenterer mot hva mennesker gjør feil. Du gjør jo akkurat det samme selv.. huff.. dette gikk fra irriterende til latterlig :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Grove skrivefeil er når du snur, stokker, vender og bytter litt om på ordene. Som sagt, Personer som skryter i et jævla kjør. Dette ser jeg på som en grov feil. har jeg skrytt? Men folk med kjempestore skrivefeil er noe for seg selv. jeg har IKKE sagt at jeg ikke gjør det selv. Det irriterer meg også at jeg selv skriver feil. Jeg brukte den skrivefeilen som et eksempel på hva jeg mener er en grov feil Mente ikke at du er en skrytpave, og jeg beklager visst du tolket innlegget mitt på den måten. Endret 27. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Jobba med en wollafyr fra Oslo som veldig ofte sa "shiiiiiiit aaaaass!" til ting. Meg: Okei, her spiser vi lunsj da, og du kan bare legge matpakka di i kjøleskapet om du vil. Han: Shiiiiiiiit aaaaaass! Meg: Øh, ja. Kan også stikke i kantina da, om du ikke har med deg matpakke. Han: Kantine? SHIIT ASS! *sigh* Takk for en god latter. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 90% av Trondheims bilførere irriterer vettet av meg til tider. Hva faen er problemet med å få de små strikkmotorene opp i fart på motorveien? Er så drittlei av å komme i 80-90 bak, for så treffet på en idiot som kjører ut på motorveien i 60 etter aksfeltet, for deretter å akselerere som frossen sirup den neste kilometeren til 80. Det er virkelig ikke SÅ vanskelig å dra ut gira litt for å få opp farta. Samme gjelder motsatt, der folk bremser før de svinger av. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Jobba med en wollafyr fra Oslo som veldig ofte sa "shiiiiiiit aaaaass!" til ting. Meg: Okei, her spiser vi lunsj da, og du kan bare legge matpakka di i kjøleskapet om du vil. Han: Shiiiiiiiit aaaaaass! Meg: Øh, ja. Kan også stikke i kantina da, om du ikke har med deg matpakke. Han: Kantine? SHIIT ASS! *sigh* Takk for en god latter. hahah, tror ikke jeg hadde takla å høre på en fyr som sa det tragiske utrykket. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Det irriterer meg hver gang jeg hører folk si "It's gonna be legen- wait for it -dary" og lignende versjoner. Det holder nå! Ringte nettopp samme fyr litt før jeg skulle ut, og fikk "Suit up! Put on a shirt and a tie" i fleisen. Sukk. Slenger meg også på takkegruppa til DemonFudge sin quote. Hadde mer ledd av fyren enn å bli irritert. Endret 27. mars 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Enkelte Spotify-reklamer. Skjønner ikke helt vitsen med en reklame som går ut på at en tilfeldig jente plutselig roper ut: "This is Alesha Dixon and you are listening to Spotify." Den varer i ca. 2 sek. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 ting som irriterer meg: folk som irriterer seg over tøysete skrivefeil, stor forbokstav, kommaregler og sms språk. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg driter i skrivefeil, har en hel masse selv. Det som er irriterende er de som skriver at de irriterer seg over det, OG har slurvefeil selv Jeg er syyk !! Stemmen går i bølger. Den er normal i det ene øyeblikket, og hes i det andre. Slapp og varm i panna. Jey ! Lite morsom å stå på jobb i morgen i denne tilstanden. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=561370 Falck sier først at han sliter på grunn av fildeling og etterpå sier han at fildelere bare hører på møl. (og han disser Trance, måtte jævelen brenne innerst i det svarte helvete) men hvis dette er sant så stikker kanskje problemene hans dypere enn som så? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 At jeg har propp i det venstre øret. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Gap og dra deg i øret. Bruker å funke Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 ÅÅÅååå, så det mest hjerteskjærende og søteste på jobb i dag. Kvinne, trolig 160 Kg + (optimistisk estimat), ingen synlig hake og BART. Jeg gjentar for alle som stivnet i sjokk nå, bart, B-A-R-T. Du vet, den hårsamlingen rett under nesa, FUCKINGS BART!! Den var sort, jævla stor og frastøtede på en hel ny måte. Hjelp! Jeg sitter her å kaldsvetter i smertefulle flashbacks, hva får et kvinnemenneske til å bry seg så mye om utseende? Finnes det ikke et snev av selvrespekt?? Dette blir å følge meg livet ut... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Jenter med bart er bare....trist... Jeg så ei jente med SKJEGG en gang ! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Gap og dra deg i øret. Bruker å funke Funka ikke. Prøvde å blåse mens jeg holdt for nesa, men det bare resulterte i at jeg blåste så hardt at det kjentes ut som det kom luft ut av det høyre øret. Svimmel ble jeg og.. Endret 27. mars 2009 av W202 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Gap og dra deg i øret. Bruker å funke Funka ikke. Prøvde å blåse mens jeg holdt for nesa, men det bare resulterte i at jeg blåste så hardt at det kjentes ut som det kom luft ut av det høyre øret. Svimmel ble jeg og.. Prøv å gjespe. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Gap og dra deg i øret. Bruker å funke Funka ikke. Prøvde å blåse mens jeg holdt for nesa, men det bare resulterte i at jeg blåste så hardt at det kjentes ut som det kom luft ut av det høyre øret. Svimmel ble jeg og.. Prøvd å tygge tyggis? Det pleier å hjelpe Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Ingenting funker Går vel uansett over etterhvert.. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Jenter med bart er bare....trist... Jeg så ei jente med SKJEGG en gang ! Enig. Er en jente i pararellklassen min som har bart. I niende. Hun er opptatt av utseende, ganske pen osv. men barten ødelegger mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg