-Léon- Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Saker som dette gjør meg extremt irritert!! (link) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg HATER innvandrere som tror dem kan gjøre alt. Men det kan du? Ingen kan gjøre hva dem vil, men kike's og jigaboo's som kommer til Norge trur dem kan gjøre alt, voldta våre kvinner, slå oss ned og skape ugang og slippe unna med det... Dette er en stor prosent andel av de som tror, jeg sier ikke alle men mange av de. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Var på jobb i dag og fikk to nye ting å irritere meg over. Nr. 1: Jeg sa "hei" til en i klassen min og etter dette begynte han å følge etter meg, inn på lageret, stod oppi meg nesten når jeg satte inn varer osv.. Nr. 2: Jeg hater å må velge hvilken brus jeg skal kjøpe! Står i flere minutter før jeg klarer å velge hvilken jeg skal ta. Står og føler for meg smaken av hver brus, men til slutt ender det som oftes opp med at jeg veler Urge.. Begynner faktisk å bli lei av den jeg nå! ;D Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg angrer for at jeg kommenterte i denne tråden, for nå havner denne i "Mine innlegg", og hver gang jeg logger på har det kommet 3-4 nye sider i tråden... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Du kan sortere denne tråden bort Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Urealistisk AppelReklame. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Saker som dette gjør meg extremt irritert!! (link)Mannen skulle vært skutt på stedet. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Saker som dette gjør meg extremt irritert!! (link)Mannen skulle vært skutt på stedet. Da slipper han alt for lett unna Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) et par års fengsel? hva er det for noen straff da? uansett så skal jeg spille fotball idag.det er greit nok og moro,men at jeg ikke kjenner en kart av dem jeg skal spille med er bare irriterende. hater å fylle opp tiden med shit-chat tørrprat. Endret 27. mars 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Nå irriterer jeg meg over at solen skinner, det er varmegrader, jeg begynner å bli bedre etter influensaenn og jeg skal ut å ta meg en tur med nybilen. Senere skal jeg kanskje montere bilstereo og skifte parklyspærer. Oi! Dette er jo ting jeg gleder meg til! Beklager Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Den fullstendige unødvendige og deprimerende snøen som faller just nu. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Den fullstendige unødvendige og deprimerende snøen som faller just nu. Det og at i går begynte vi å filme noen ute scener for en film vi skal levere neste fredag. Også skulle vi filme resten av ute scenene i dag. men det kommer bare til å se teit ut Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Irriterer meg over folk som absolutt skal BRÅKE på stille lesesal på skolen! Er så plagsomt får jo ikke konsentrert meg, argh! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Horer på bussen som legger veska si på den ledige plassen ved dem/setter seg på det ytterste setet slik at de hindrer andre i å få sitte og gjøre bussen mer åpen for andre passasjerer. Fy faen jeg blir så sint, gå og heng dere, i dag morges var det _STAPP_fullt og inne i bussen sitter det 4-6 stygge horer med stygge vesker og ødela for andre som ikke kom inn på bussen. Endret 27. mars 2009 av Sattern Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Den fullstendige unødvendige og deprimerende snøen som faller just nu. Tok bare 5 timer før den stoppa av hva jeg vet.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Vi hadde fotballkamp mot Zenit idag her i Tyrkia! Men lyskestrekk så jeg klarte ikke å spille. Ble 2-2 da. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Saker som dette gjør meg extremt irritert!! (link) Irriterer meg at det ikke blir nevnt noe om hvordan de beviste at det var han som hadde gjort det. Han selv mente jo han var uskyldig, hvor er bevisene? Er det mulig å finne referat fra dommen? Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Den fullstendige unødvendige og deprimerende snøen som faller just nu. Tok bare 5 timer før den stoppa av hva jeg vet.. Har da snødd kontinuerlig sia i dag tidlig, ser fortsatt ett par snøfnugg som daler nedover her.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Horer på bussen som legger veska si på den ledige plassen ved dem/setter seg på det ytterste setet slik at de hindrer andre i å få sitte og gjøre bussen mer åpen for andre passasjerer. Det er bare å spørre om å få sitte der. Svært få/ingen tør å gjøre annet enn å flytte veska. Lenke til kommentar
mariuskris Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Grove skrivefeil er når du snur, stokker, vender og bytter litt om på ordene. Som sagt, Personer som skryter i et jævla kjør. Dette ser jeg på som en grov feil. Thadon: Der sa du noe! Jeg har nylig hatt ei der, og nå har jeg ei oppi ganen!!! ;( har jeg skrytt? Men folk med kjempestore skrivefeil er noe for seg selv. jeg har IKKE sagt at jeg ikke gjør det selv. Det irriterer meg også at jeg selv skriver feil. Tror noen har misforstått meg litt nå men skal ikke bry meg;) dere får sitte i deres egen lille verden der dere kommenterer mot hva mennesker gjør feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg