Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Jobba med en wollafyr fra Oslo som veldig ofte sa "shiiiiiiit aaaaass!" til ting.

Meg: Okei, her spiser vi lunsj da, og du kan bare legge matpakka di i kjøleskapet om du vil.

Han: Shiiiiiiiit aaaaaass!

Meg: Øh, ja. Kan også stikke i kantina da, om du ikke har med deg matpakke.

Han: Kantine? SHIIT ASS!

*sigh*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sa til mams at jeg skulle på et privat LAN i morgen, da kom den mest irriterende setningen jeg har hørt idag:

"Ja, du skal vel ikke drikke, feste og lage bråk?"

Da skrek jeg ut at jeg skulle på et LAN, og at jeg sannsynligvis ikke kom til å drikk mer enn brus. Skikkelig irriterende å få vite at foreldrene mine tror slikt om meg. Nesten slik at jeg må drikke nå bare for å få ut irritasjon. :wee:

Lenke til kommentar
Sa til mams at jeg skulle på et privat LAN i morgen, da kom den mest irriterende setningen jeg har hørt idag:

"Ja, du skal vel ikke drikke, feste og lage bråk?"

Da skrek jeg ut at jeg skulle på et LAN, og at jeg sannsynligvis ikke kom til å drikk mer enn brus. Skikkelig irriterende å få vite at foreldrene mine tror slikt om meg. Nesten slik at jeg må drikke nå bare for å få ut irritasjon. :wee:

akkurat sa mamma til meg også for et par uker siden. Jeg ble invitert bort til kameraten min som var aleine hjemme. Mamma og Pappa var overbevist på at jeg skulle drikke. Dagen før så kommer mamma inn på rommet mitt å sier "du får ta det med ro i morra da" også kommer pappa inn 10min etter på "Du får kose deg, men ikke ta helt av" ...

Heldigvis så er de ikke så strenge at jeg ikke får lov til å drikke, så lenge de veit hvor jeg er så er det greit.

Lenke til kommentar
Den har jeg brukt en god del også, CypheroN. :wee:

Muttern sier alltid "Husk stabilt sideleie da, så du ikke drukner om du kaster opp."

"Jada, stabilt samleie, skal huske på det." Men hu har blitt så vant til det nå at hu ikke reagerer lenger. :(

Hver gang jeg nevner noe om samleie til foreldra mine, bare ler de og sier det er lov å drømme : <

Lenke til kommentar
irriterer meg ille over:

Groveskrive feil som Speshalized istedet for spesialized ( vet ikke om riktig men skrevet så folk skjønner det :p)

Folk som kommenterer Veldig mye om hva du driver med f.eks da jeg skulle spytte så kommenterte kompissen min : hvorfor dro du den ikke inn igjen da?'' *La spytteklasa ''renne nedover'' og så suge den inn igjen*

Feil med data.

Ingen treningskompisser til tider.

Late folk som BARE skal være inn og minimalt ute

Som sagt, Personer som skryter i et jævla kjør. Bedre hvis personen sier :'' Nå syns jeg at jeg skryter veldig'' innrømme at han skryter vel litt.

Folk som skravler høl i hodet på deg, selvom du sier ifra.

Folk som skal være morsomme 24/7 men får ikke en sjel til å le.

Folk som blir grinete for du ikke hørte hva dem sa siden du hørte på noen andre.

Folk som blir grinete for du ikke lo av vitsen.

Folk som forventer at du skal le av det de sier.

Oppmerksomhetsyke personer.

sikkert mye mere:D

ER du klar over hvor mange skrivefeil du har i dette innlegget?

ehhh ja.... jeg snakker om GROVE skrive feil. ikke små skrive feil som du kan skjønne.

Grove skrivefeil er når du snur, stokker, vender og bytter litt om på ordene.

ellers bryr jeg meg ikke noe om skrivefeil.

Lenke til kommentar

Som sagt, Personer som skryter i et jævla kjør.

Dette ser jeg på som en grov feil.

Thadon:

Der sa du noe! Jeg har nylig hatt ei der, og nå har jeg ei oppi ganen!!! ;(

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
ehhh ja.... jeg snakker om GROVE skrive feil. ikke små skrive feil som du kan skjønne.

Hva som blir sett på som grove skrivefeil er jo forskjellig fra person til person.

Jeg syns noen av dine skrivefeil er grove.

Og det irriterer jeg meg over akkurat nå.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at folk her inne ser på skrivefeil som en synd, det er helt unødvendig å flame brukere på grunn av at brukeren har mindre norskkunnskaper enn deg selv.

Forumet er fullt av arrogante hyklere. Jeg sikter ikke på noen av dere og jeg sier ikke at jeg er mindre arrogant selv.

Det som noen burde føle seg truffet av er at jeg irriterer meg over "Kosegjengen" i OT-kategoriene.

Lenke til kommentar

For å klage på meg selv:

At det alltid skapes irritasjon hver gang noen nevner noe en irriterer seg over som involverer forumet. Ja, jeg snakker om hver gang det skjer i denne tråden.

Bortsett fra denne gangen er jeg enig i irritasjonene om skrivefeil :wee: .

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Orddeling er verste sort og det har du plagsomt mye av.

F*** nå er jeg irritert!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...