Sewero Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Folk som sier at forkjølelse er å være syk, syk er du når du såvidt greier/orker å gjøre noe! Forkjølelse er hovedsaklig et resultat av virus, og kommer i flere varianter. Ikke alle reagerer likt heller. Men 90% av populasjonen begynner nesten å grine når de får det og tar fri i ifra jobb eller skole, hva er poenget!? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Folk som sier at forkjølelse er å være syk, syk er du når du såvidt greier/orker å gjøre noe! Forkjølelse er hovedsaklig et resultat av virus, og kommer i flere varianter. Ikke alle reagerer likt heller. Men 90% av populasjonen begynner nesten å grine når de får det og tar fri i ifra jobb eller skole, hva er poenget!? På det nivået er det vel strengt tatt snakk om å slippe unna når man kan ja Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Det er frivillig å jobbe, frivillig å gå på skole! Frivillig å leve, men alikevel gjør de det (å leve altså). Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Det er frivillig å jobbe, frivillig å gå på skole! Frivillig å leve, men alikevel gjør de det (å leve altså). Å ta livet av seg fordi man er "lat" er vel å ta det litt langt. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 grunnen til at jeg tar meg fri fra skolen når jeg er forkjølet er at jeg forstyrrer andre når jeg må ut av timen hvert andre minutt for å snyte meg og jeg nekter å utsette andre for ubehaget av at jeg snyter meg i klasserommet. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Ubehag? Finns ikke noe ubehag ved det, de som føler ubehag rundt det er sære. Så lenge viruset/sykdommen ikke er smittsom kan man like greit jobbe. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Tror de fleste synes det er ubehagelig med konstant snyting og grov snufsin. Lite lekkert. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 At faren min smatter noe så inne i helvettes mye når vi spiser. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 At faren min smatter noe så inne i helvettes mye når vi spiser. Å ja. Og ledningkrøll Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Folk som ikke klarer å lese "readme" fila som ligger ved det de har lastet ned og så spør dem meg hva dem skal gjøre til punkt og prikke. Når jeg ba han om å lese readme'n så svarte han "kan du forklare litt annderledes?" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Når jeg ba han om å lese readme'n så svarte han "kan du forklare litt annderledes?" I lol'd. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 At faren min smatter noe så inne i helvettes mye når vi spiser. DET gjør faren min også!! DET er irriterende det.. Også prater han med 2kg mat i munnen... Det er jævla kvalmt egentlig, men jeg vil ikke prate med ham om det.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Gjerrige folk Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Folk som bruker "ass" i dagligtale og når de skriver(ikke det engelske ordet for rumpe, men mer i betydningen "Jeg klarte det ass") Kjenner meg smålig lysten til å vri om nakken på slike folk. Oslospråk... alle jeg kjenner sier det. Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 jeg HATER folk som driver og snakker annent språk i klassen. Jeg HATER folk som ikke kan respektere lærerens beslutning. Jeg HATER innvandrere som tror dem kan gjøre alt. Jeg HATER folk som misbruker helse-norge. Jeg HATER Jens Stoltenberg at han ikke stenger grensene. Jeg HATER islamisering av norge. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Gjerrige folk Alt for generøse folk! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Gjerrige folk hehehehe, nå lo jeg! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 At faren min smatter noe så inne i helvettes mye når vi spiser. DET gjør faren min også!! DET er irriterende det.. Også prater han med 2kg mat i munnen... Det er jævla kvalmt egentlig, men jeg vil ikke prate med ham om det.. Uff ja, pappa smatter også noe jævlig. Det flaueste er når kjæresten er på middag da. Vi sitter heldigvis som oftest å spiser i stua og ser på TV, som overdøver smattinga litt. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Gjerrige folk hehehehe, nå lo jeg! Jeg ler ikke Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Folk som bruker "ass" i dagligtale og når de skriver(ikke det engelske ordet for rumpe, men mer i betydningen "Jeg klarte det ass") Kjenner meg smålig lysten til å vri om nakken på slike folk. Hva sier fuglene i Oslo? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Pip-pip, ass. Huseier bruker "ass" veldig mye. Latterlig mye, faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg