Smirnoff Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) At værvarslinga sier det skal sludde/snø slik at jeg går og irriterer meg på forhånd. (Men det stemmer jo aldri). Endret 26. mars 2009 av Smirnoff Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 at jeg blir syk rett før påske. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 at jeg blir syk rett før påske. Jeg blir syk 2. Juli 2013, irriterende greier det der altså. Fra spøk til alvor: Det er jo enda litt over en uke til, er det ikke bare greit å få det overstått? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 at jeg blir syk rett før påske. Jeg blir syk 2. Juli 2013, irriterende greier det der altså. Fra spøk til alvor: Det er jo enda litt over en uke til, er det ikke bare greit å få det overstått? Jeg har en fantastisk evne som gir meg muligheten til å alltid være syk minst 3 uker. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg hater folk som leker dumme og vil være blondie osv.. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg klikker i vinkel når PCn henger seg opp! Da mener jeg bokstavelig talt KLIKKE I VINKEL. Det er absolutt det verste jeg vet! Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor at jeg blir syk rett før påske. Jeg blir syk 2. Juli 2013, irriterende greier det der altså. Fra spøk til alvor: Det er jo enda litt over en uke til, er det ikke bare greit å få det overstått? Jeg har en fantastisk evne som gir meg muligheten til å alltid være syk minst 3 uker. Da er det litt værre ja, god bedring. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Det kalles hypokondri? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Det kalles hypokondri? Hah! How dare you. Nei, men jeg har en tendens til å være syk lenge og relativt ofte. Snakker da om forkjølelse, influensa, osv. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Kjipt. :/ Irriterer meg over regn. Sitter på treningsleir i Tyrkia, og idag har det regnet såpass at de ikke lar oss bruke fotballbanene. Selv om litt styrketrening + restitusjon var digg, er fotballen fortsatt kulere. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Mennesker som snakker i samme toneleie HELE tiden! Blir så siiiiiiiiiiiiiiiiiiint! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Folk som sier at forkjølelse er å være syk, syk er du når du såvidt greier/orker å gjøre noe! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 2 -3 jenter. Når de snakker med meg alene, eller når jeg er med kameraten min, så sier de at Metal er så utrolig kult. Når jeg ser på profilene deres på nettby så er det masse bilder av rappere. Men, når de skal sette på musikk selv så er det Techno. Går det an og være så diltete? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Respekt for at de hører på techno . Spillverket.no . Høres ut som en elendig barnebok om moral og hvordan en skal oppføre seg i lekekassa. Legg til verk også, så har du virkelig en pest. Endret 26. mars 2009 av chokke Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg klikker i vinkel når PCn henger seg opp! Da mener jeg bokstavelig talt KLIKKE I VINKEL. Det er absolutt det verste jeg vet! Bokstavelig talt? Ta bilde da! :!: Jeg bil gjerne se en vinkelklikk på 360 grader Lenke til kommentar
mariuskris Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) irriterer meg ille over: Groveskrive feil som Speshalized istedet for spesialized ( vet ikke om riktig men skrevet så folk skjønner det ) Folk som kommenterer Veldig mye om hva du driver med f.eks da jeg skulle spytte så kommenterte kompissen min : hvorfor dro du den ikke inn igjen da?'' *La spytteklasa ''renne nedover'' og så suge den inn igjen* Feil med data. Ingen treningskompisser til tider. Late folk som BARE skal være inn og minimalt ute Som sagt, Personer som skryter i et jævla kjør. Bedre hvis personen sier :'' Nå syns jeg at jeg skryter veldig'' innrømme at han skryter vel litt. Folk som skravler høl i hodet på deg, selvom du sier ifra. Folk som skal være morsomme 24/7 men får ikke en sjel til å le. Folk som blir grinete for du ikke hørte hva dem sa siden du hørte på noen andre. Folk som blir grinete for du ikke lo av vitsen. Folk som forventer at du skal le av det de sier. Oppmerksomhetsyke personer. sikkert mye mere:D Endret 26. mars 2009 av mariuskris Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Folk som sier at forkjølelse er å være syk, syk er du når du såvidt greier/orker å gjøre noe! Forkjølelse er hovedsaklig et resultat av virus, og kommer i flere varianter. Ikke alle reagerer likt heller. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) irriterer meg ille over: Groveskrive feil som Speshalized istedet for spesialized ( vet ikke om riktig men skrevet så folk skjønner det ) Folk som kommenterer Veldig mye om hva du driver med f.eks da jeg skulle spytte så kommenterte kompissen min : hvorfor dro du den ikke inn igjen da?'' *La spytteklasa ''renne nedover'' og så suge den inn igjen* Feil med data. Ingen treningskompisser til tider. Late folk som BARE skal være inn og minimalt ute Som sagt, Personer som skryter i et jævla kjør. Bedre hvis personen sier :'' Nå syns jeg at jeg skryter veldig'' innrømme at han skryter vel litt. Folk som skravler høl i hodet på deg, selvom du sier ifra. Folk som skal være morsomme 24/7 men får ikke en sjel til å le. Folk som blir grinete for du ikke hørte hva dem sa siden du hørte på noen andre. Folk som blir grinete for du ikke lo av vitsen. Folk som forventer at du skal le av det de sier. Oppmerksomhetsyke personer. sikkert mye mere:D ER du klar over hvor mange skrivefeil du har i dette innlegget? Endret 26. mars 2009 av Xander^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Folk som bruker "ass" i dagligtale og når de skriver (ikke det engelske ordet for rumpe, men mer i betydningen "Jeg klarte det ass") Kjenner meg smålig lysten til å vri om nakken på slike folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg