Rescue me Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 hælvetes forpulte dritt snø! forsvinn! lol nice, trodde snø var vekk fra Norge nå. vi har sol ^^ Vært i Tromsø siste tiden? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Er visst ille i Bardu også, kompisen min ble så grumpy at han la på da jeg sa jeg satt ute i solsteika og koste meg Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 "" smileyen på msn er faen meg deprimerende. Når noen svarer med det, så får jeg intrykk av at det jeg sa var teit, og at de ikke bryr seg. Blir jo helt ødelagt av det, hvertfall når kjæresten min bruker den, haha. Vet jo at hun ikke ser på den smileyen på samme måte, men likevel, det er vanskelig å la være å føle seg truffet av den UTROLIG sarkastiske / frekke / stygge smileyen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 "" smileyen på msn er faen meg deprimerende. Når noen svarer med det, så får jeg intrykk av at det jeg sa var teit, og at de ikke bryr seg. Blir jo helt ødelagt av det, hvertfall når kjæresten min bruker den, haha. Vet jo at hun ikke ser på den smileyen på samme måte, men likevel, det er vanskelig å la være å føle seg truffet av den UTROLIG sarkastiske / frekke / stygge smileyen. Faen, finner deg ikke i kontaktlista Bladde opp og ned for å mobbe deg, men nå gidder jeg ikke mer x( Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 HAHA! Bra forsøk, da. Gikk det ikke å søke en gang? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) HAHA! Bra forsøk, da. Gikk det ikke å søke en gang? Husker ikke hva msn din er :3 edit: fant deej! Endret 25. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Det irriterer meg at jeg ikke kan stå på snowboard om sommeren. Dra til Stryn Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Irriterer meg at renten går ned! Lenke til kommentar
Colb Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Roommaten min irriterer meg sykt, større fessekjerring skal du lete lenge etter. sukker og stønner hele dagen fordi det er så grusomt at hun "må vaske alt". vi snakker typen passiv-aggresiv som nærmest tar vekk tallerkenen før jeg er ferdig med å spise, for å så klage høylytt om at hun alltid må gjøre alt. geez. overhørte nå hun baksnakka meg som f med veninnene hennes, egentlig rimelig care, men aldri kult å høre noen snakke så stygt om en. i tilleg skal hun nå kapre stua, jeg bor her, men får ikke bevege meg ned for å ta en brødskive eller drite eller whatever uten å høre "jeg har stua i dag, gå vekk" GAH skal aldri bo sammen med ei jente igjen etter dette året er over, hvertfall ikke før jeg er helt sikker på hvordan personen er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Irriterer meg når de som brukte bilen sist ikke skrudde av radioen og atpåtil hadde volumet på 15. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Du kan vel kaste ho ut? eller flytte? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Irriterer meg når de som brukte bilen sist ikke skrudde av radioen og atpåtil hadde volumet på 15. I bilen til paps så skrur radioen seg på maks styrke hver gang det er kaldt, det er irriterende. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Gaaah... Xp irriterer hver nerve i kroppen min. Dumme dumme register-løsning! Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Irriterer meg på folk som ikke bruker deodorant... Greit at de kansje føler at de personlig ikke trenger det, men det går jo ut over ANDRE. Når folk går forbi deg og lukter jærv, da er det noe gærent. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 "" smileyen på msn er faen meg deprimerende. Når noen svarer med det, så får jeg intrykk av at det jeg sa var teit, og at de ikke bryr seg. Blir jo helt ødelagt av det, hvertfall når kjæresten min bruker den, haha. Vet jo at hun ikke ser på den smileyen på samme måte, men likevel, det er vanskelig å la være å føle seg truffet av den UTROLIG sarkastiske / frekke / stygge smileyen. Det er denne som irriterer meg: Gir et signal om overlegenhet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 ":p" smileyen på msn er faen meg deprimerende. Når noen svarer med det, så får jeg intrykk av at det jeg sa var teit, og at de ikke bryr seg. Blir jo helt ødelagt av det, hvertfall når kjæresten min bruker den, haha. Vet jo at hun ikke ser på den smileyen på samme måte, men likevel, det er vanskelig å la være å føle seg truffet av den UTROLIG sarkastiske / frekke / stygge smileyen. Det er denne som irriterer meg: Gir et signal om overlegenhet. Hater: "xD", men den er egentlig grei ved bruk på MSN. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 "" smileyen på msn er faen meg deprimerende. Når noen svarer med det, så får jeg intrykk av at det jeg sa var teit, og at de ikke bryr seg. Blir jo helt ødelagt av det, hvertfall når kjæresten min bruker den, haha. Vet jo at hun ikke ser på den smileyen på samme måte, men likevel, det er vanskelig å la være å føle seg truffet av den UTROLIG sarkastiske / frekke / stygge smileyen. Det er denne som irriterer meg: Gir et signal om overlegenhet. Når jeg spør folk om hva vi har på skolen i morgen og de svarer '' Matte '' synes jeg det virker overlegent :O Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Det er et smil. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 :!: xD Alle de der er plagsomme og irriterende Lenke til kommentar
CFM Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 At nesa er like tett rett etter at jeg har snøte meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg