knegg Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Forbanna pc'n klikka og reboota seg før den starta skikkeligt, kjem til desktop i 7 sekund men so er det reboot. Hata win x64 no so jævligt. Steam so fucka opp myke og. No går kvelden til feilsøking igjen!! forbanna! hellvetes mongo hellvete Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 At pakken jeg venter på er så treeeeig. Blir gal av å vente. Kommer riktignok fra usa så litt tid må jeg regne med, men er så hinsides spent. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Ja, pæreformet er vel mer en jente med smalt liv og store hofter+rumpe/lår.. Finnes da en pæreform for menn også. Men da er det gjerne snakk om fra livet og oppover. Altså hvor man har en forholdsvis stor og rund mage som på magisk vis glir seg slankere jo nærmere skuldrene man kommer. Tenk i Pondus-baner, han har skikkelig pæreform noe som faktisk er blitt nevnt i serien gjentatte ganger. Forøvrig så irriterer jeg meg skrekkelig over Bono og U2 i dag fordi dem alltid har og alltid kommer til å spille kjedelige, gaulete stadionrock. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg irriterer meg grenseløst over at alt som er godt er usunt. F.eks. jeg elsker sjokolade, kaker, etc, men jeg vet jo godt at jeg ikke har godt av det. Derimot er det lite av det som er sunt som virkelig er fristende. Latterlig. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Dette er vell kanskje det ultimate irriteringsmomentet her på forumet: Folk som ikke har funnet ut at google eksisterer, eller som godt vet hva det er, men nekter å gjøre et søk før de spør. Selv om det ikke alltid kan være like lett å finne det man leter etter, så burde 2 minutter på google ikke være for mye å forlange før man spør. Ellers: Folk som sier sj i steden for kj. Og 14'iser som banner og slenger drit, og tror de er verdensmestere. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg minner om at forumet følger vær varsom plakaten noe som betyr at retningslinjene mhp. personangrep og lignende ikke er begrenset til medlemer av forumet. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg irriterer meg grenseløst over at alt som er godt er usunt. F.eks. jeg elsker sjokolade, kaker, etc, men jeg vet jo godt at jeg ikke har godt av det. Derimot er det lite av det som er sunt som virkelig er fristende. Latterlig. Sjokolade er faktisk sunt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg irriterer meg grenseløst over at alt som er godt er usunt. F.eks. jeg elsker sjokolade, kaker, etc, men jeg vet jo godt at jeg ikke har godt av det. Derimot er det lite av det som er sunt som virkelig er fristende. Latterlig. Sjokolade er faktisk sunt. Du snakker da om kokesjokolade, som ikke på langt nær er like god som vanlig melkesjokolade. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg irriterer meg så sykt over halsen min! Den er helt jævlig! Var syk på mandag, ble frisk på tirsdag og er helt frisk nå, med unntak av at halsen er helt forbanna tett. Jeg våknet midt på natten og hadde store problemer med å puste/svelge, og måtte ut på badet og lempe innpå vann og hoste og harke i ti minutter. I tillegg høres jeg ut som en 13-åring i puberteten. Da er det flott å sitte på telefonstøtte... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg irriterer meg grenseløst over at alt som er godt er usunt. F.eks. jeg elsker sjokolade, kaker, etc, men jeg vet jo godt at jeg ikke har godt av det. Derimot er det lite av det som er sunt som virkelig er fristende. Latterlig. Sjokolade er faktisk sunt. Du snakker da om kokesjokolade, som ikke på langt nær er like god som vanlig melkesjokolade. Ja eller mørk sjokolade med mest mulig kakako og minst mulig sukker, det er sunt. Liker forsåvidt det også, men melkesjokolade ja, mmmmm... Lenke til kommentar
Pilsebob Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Har hatt et munnsår i høyre munnvik i over tre uker nå, og hver gang jeg skal spise f.eks så revner såret opp og gjør det ikke spesielt behagelig for meg de neste sekundene. Jeg blir gal!! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har herpes. Er meget vondt å spise noen ganger, men at såret revner har ikkje skjedd med meg. Tror ikke det er herpes. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 What? Har du herpes eller ikke? Irriterer meg at det er lenge til skolestart! Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Han tror ikke at Pilsebob har herpes. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Irriterer meg at det er lenge til påskeferien. (Nåja ikke så ille lenge da) Jeg vil ha ferie nå. Savner bilen min Endret 25. mars 2009 av W202 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Tvillingene på charterfeber. Grøss! wanna pull out the shotgun Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 hælvetes forpulte dritt snø! forsvinn! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Det irriterer meg at jeg ikke kan stå på snowboard om sommeren. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 hælvetes forpulte dritt snø! forsvinn! lol nice, trodde snø var vekk fra Norge nå. vi har sol ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg