Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, pæreformet er vel mer en jente med smalt liv og store hofter+rumpe/lår..

Finnes da en pæreform for menn også. Men da er det gjerne snakk om fra livet og oppover. Altså hvor man har en forholdsvis stor og rund mage som på magisk vis glir seg slankere jo nærmere skuldrene man kommer. Tenk i Pondus-baner, han har skikkelig pæreform noe som faktisk er blitt nevnt i serien gjentatte ganger.

Forøvrig så irriterer jeg meg skrekkelig over Bono og U2 i dag fordi dem alltid har og alltid kommer til å spille kjedelige, gaulete stadionrock.

Lenke til kommentar

Dette er vell kanskje det ultimate irriteringsmomentet her på forumet: Folk som ikke har funnet ut at google eksisterer, eller som godt vet hva det er, men nekter å gjøre et søk før de spør. Selv om det ikke alltid kan være like lett å finne det man leter etter, så burde 2 minutter på google ikke være for mye å forlange før man spør.

Ellers: Folk som sier sj i steden for kj. Og 14'iser som banner og slenger drit, og tror de er verdensmestere.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg grenseløst over at alt som er godt er usunt. F.eks. jeg elsker sjokolade, kaker, etc, men jeg vet jo godt at jeg ikke har godt av det. Derimot er det lite av det som er sunt som virkelig er fristende. Latterlig.

Sjokolade er faktisk sunt.

Du snakker da om kokesjokolade, som ikke på langt nær er like god som vanlig melkesjokolade.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg så sykt over halsen min! Den er helt jævlig! Var syk på mandag, ble frisk på tirsdag og er helt frisk nå, med unntak av at halsen er helt forbanna tett. Jeg våknet midt på natten og hadde store problemer med å puste/svelge, og måtte ut på badet og lempe innpå vann og hoste og harke i ti minutter. I tillegg høres jeg ut som en 13-åring i puberteten.

Da er det flott å sitte på telefonstøtte... :(

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg grenseløst over at alt som er godt er usunt. F.eks. jeg elsker sjokolade, kaker, etc, men jeg vet jo godt at jeg ikke har godt av det. Derimot er det lite av det som er sunt som virkelig er fristende. Latterlig.

Sjokolade er faktisk sunt.

Du snakker da om kokesjokolade, som ikke på langt nær er like god som vanlig melkesjokolade.

Ja eller mørk sjokolade med mest mulig kakako og minst mulig sukker, det er sunt. Liker forsåvidt det også, men melkesjokolade ja, mmmmm...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...