Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Restskatt suger. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 At det er lenge til skattepengene kommer inn. Nårti kommer de? Jeg får litt heldigvis. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Tvillingene på charterfeber. Grøss! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 De onde åndene som er rundt meg og gjør at jeg fryser, selv om jeg er innpakka i tepper og dyne og vindua er igjen og alt mulig. Selv når jeg tar en god og varm dusj fryser jeg. Har tatt tempen og sjekka at jeg ikke har feber. Tempen ligger på 36 grader som vanlig, holder på å fryse balla av meg her :| Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Er du på slankern? Da fryser man ekstra mye, uansett for godt du pakker deg inn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Absolutt ikke. Har ikke slanka meg med vilje på noen år, og har ingen planer om å gjøre det igjen heller. Er fornøyd med å være pæreformet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Hehe, da får du bare pakke deg inn i noen dyner Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Har bare ei, og den har jeg alt pakka meg inn i. Sammen med de tre teppene mine. Noe annet irriterende er alle kidsa på Nettby som på død og liv skal ha meg som venn. Aner ikke hvor mange 11 år gamle gutter jeg avslår som venn hver dag. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Litt sært å være pæreformet når man er gutt, kanskje? hehe.. neida. Love the skin you're in! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Ja, pæreformet er vel mer en jente med smalt liv og store hofter+rumpe/lår.. Endret 24. mars 2009 av Lise04 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Litt sært å være pæreformet når man er gutt, kanskje? hehe.. neida. Love the skin you're in! Pæreform er vel ikke akkurat noe jeg higer etter heller Irriterer meg over sinnsykt mye i dag, har ikke vært så nedfor på veldig lenge Skyldig 10.000 på skatten Samboeren fikk telefon på søndag om at han må jobbe utenbys mandag morgen til torsdag kveld på ubestemt tid, så det blir fordømt mye alenetid på meg fremover. Samboeren tok med seg laptopen sin hvor jeg har alle filmene og seriene mine...... Samboeren tok med seg det lille jeg hadde av melk og pålegg slik at jeg måtte på butikken i dag for å i det heletatt ha frokost i morgen tidlig... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Men du har jo åpenbart tilgang på PC nå da, så da er det jo bare å "skaffe" seg litt saker. Høres forresten ut som en kjip samboer du har. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Da må jeg betale for en hel mnd abonnement av det greia han har på pc'en sin som han har tatt med seg, for han gidda ikke å fornye det før han dro :& Laptopen min suger, og er så vidt dugelig til diskusjon og facebook Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Ja, pæreformet er vel mer en jente med smalt liv og store hofter+rumpe/lår.. Aha. Hva kalles dette da? Jeg føler meg ikke helt rund heller Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg tror jeg har pinneform med en liten bilring rundt. En meget stor pinne. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg taper alltid i poker. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Folk som ikke bruker blinklys. Folk som bare tenker på seg selv når de kjører. Folk som synes at venstrefelte er deres personlige dagdrømmings felt. Folk som avslutter innlegget sitt med MvH <navn> PS: Er ekstremt irritert og furten idag, som reflekter i litt av hva jeg skrev. Og NRK lisensen kan ete ******, noe mer lattelig opplegg har jeg ikke kommet over enda. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 At jeg ikke kommer overens med min mor. Velger heller å bo i ei lita leilighet enn mammas store hus på grunn av dette, selv om hun bor et stykke unna mine venner + byen. Trivsel,leilighet > Mistrivsel, stort og fint hus. Vil ha eget hus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg