Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Det at noen lærere faktisk sjekker lekser på videregående er helt forbanna idiotisk.

Haha, hun mener nok ~200 gram. Hva med å fylle posen med hydrogen etter å ha hatt i rikelig med godteri?

Det har jeg tenkt på også, haha.

Men tror nok det ville vært bedre å

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Irriterer meg noe jævlig at ingen ser videoene mine på youtube. 0 comments 0 views

Jævla drittsekker!

Gief Linx

Links.....?

Det er bare et seinfeld-klipp og noe annet filmtull. Men jeg blei bare utrolig irritert på at ingen hadde sett videoene.

Kanskje på tide å få spist noe og få opp blodsukkernivået....................... :cry:

Lenke til kommentar

Intetsigende innlegg fjernet:

1 innlegg som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det svar som kun inneholder smilefjes som er slettet.

Lenke til kommentar
Ja, seriøst, den pakka er dritirriterende. Også er det mindre i den enn i de gamle pakkene - og allikevel koster den det samme.

Hvorfor kjøpte dere da leverpostei i den pakkningen? Høres ut som småunger som absolutt må ha det de ser på tv.

Jeg tror jeg aldri har kjøpt den leverposteien. Jeg jobber i butikk og er en av de stakkarene som må sette på plass driten i hylla.

Det at noen lærere faktisk sjekker lekser på videregående er helt forbanna idiotisk.

Ehm... Hæ? Er det idiotisk at lærere faktisk sjekker at du har gjort leksen din?

Ja, da må man jo gjøre noe. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...