djgudleif Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Det at noen lærere faktisk sjekker lekser på videregående er helt forbanna idiotisk. Haha, hun mener nok ~200 gram. Hva med å fylle posen med hydrogen etter å ha hatt i rikelig med godteri? Det har jeg tenkt på også, haha. Men tror nok det ville vært bedre å Endret 24. mars 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Irriterer meg noe jævlig at ingen ser videoene mine på youtube. 0 comments 0 views Jævla drittsekker! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Irriterer meg noe jævlig at ingen ser videoene mine på youtube. 0 comments 0 views Jævla drittsekker! Gief Linx Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Irriterer meg noe jævlig at ingen ser videoene mine på youtube. 0 comments 0 views Jævla drittsekker! Gief Linx Links.....? Det er bare et seinfeld-klipp og noe annet filmtull. Men jeg blei bare utrolig irritert på at ingen hadde sett videoene. Kanskje på tide å få spist noe og få opp blodsukkernivået....................... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Gi meg link til youtube-klippet :) :) Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Gi meg link til youtube-klippet :) :) http://www.youtube.com/watch?v=d7eJh36b6rk Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Er en i klassen som ALLTID skal låne PC-en min. Han skal bare "sjekke noe". Når jeg spør om han er ferdig: "1 minutt til!" .... "bare 1 minutt til daa" Han har jo PC selv, men han tar den aldri med. Når jeg får tilbake PC-en så er alt det jeg holdt på med lukket. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Herlig. Kjøpte brylcreem fra ebay og den kom frem i en forsegla pose. Og takke faen for at den var forsegla for lokket var ødelagt og halve brylcreemen var i posen -_- Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Herlig.Kjøpte brylcreem fra ebay og den kom frem i en forsegla pose. Og takke faen for at den var forsegla for lokket var ødelagt og halve brylcreemen var i posen -_- Brylkrem? Selges det fortsatt...? Driver du med Elvis-imitasjoner? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Klart det selges. Er fortsatt populært i rockabilly-miljø og diverse ^^ Sku egentlig ha noe moussé, men da jeg fant ut at brylcreem fortsatt var i salg, bare måtte jeg ha det ^^ Driver ikke på med Elvis-imitasjoner, men digger sleik, selv om jeg ikke har noen femtitallsklær ... enda Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Det at noen lærere faktisk sjekker lekser på videregående er helt forbanna idiotisk. Ehm... Hæ? Er det idiotisk at lærere faktisk sjekker at du har gjort leksen din? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Det er vel ganske... vanlig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Det var vanlig for et par år siden da jeg endelig gikk ut vgs iaf. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 "We don't need no education"? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Det irriterer meg at man nå kan trykke på den svarte overskriften på VG for å lese nyheten. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Det ikke vanlig at lærerne sjekker lekser hos meg i alle fall, ser ikke helt poenget i det heller. Man får jo karakterer på prøvene, spiller vel ingen rolle hvordan man får dem? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Intetsigende innlegg fjernet: 1 innlegg som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det svar som kun inneholder smilefjes som er slettet. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 At det er lenge til skattepengene kommer inn. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Klart det selges. Er fortsatt populært i rockabilly-miljø og diverse ^^ Kjøp det her i Norge da vettu, da vet man at alt er i orden. Irriterer meg over at det er meldt drittvær i morgen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Ja, seriøst, den pakka er dritirriterende. Også er det mindre i den enn i de gamle pakkene - og allikevel koster den det samme. Hvorfor kjøpte dere da leverpostei i den pakkningen? Høres ut som småunger som absolutt må ha det de ser på tv. Jeg tror jeg aldri har kjøpt den leverposteien. Jeg jobber i butikk og er en av de stakkarene som må sette på plass driten i hylla. Det at noen lærere faktisk sjekker lekser på videregående er helt forbanna idiotisk. Ehm... Hæ? Er det idiotisk at lærere faktisk sjekker at du har gjort leksen din? Ja, da må man jo gjøre noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg