Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

91+ generasjonen som har spredt om seg på forumet irriterer. Florerer plutselig i hopetall med utallige udugelige poster, usaklig argumentasjon og barnslighet. En hel ny forumsgenerasjon vi må daske vett i.

Det er ganske ofte ganske irriterende ja, skal si meg enig i det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.test-iq.no/iq-test/?q=completed

Denne siden irriterer meg grenseløst. brukte nettop en god del tid på å løse iq-tester på denne siden ca 30 tester, for så å finne ut at jeg måtte betale 40 kroner for å finne ut hvilken iq jeg hadde. :realmad: Fikk lyst til å ta iq-tester når jeg så en banner, men skjønte at de skulle ta penger for fasiten via den siden, så søkte på iq-test på google... Men det hjalp ikke stort. Mente å klare alle testene, bortsett fra kanskje nr 27 eller noe. Vet iallefall at jeg er smart..... :mad: **'"/&%%¤¤ Flaming /(&¤¤***(&

Endret av Spirith
Lenke til kommentar

Besteforeldrene klager over at alt var bedre før i tiden, de hater alle.

Foreldrene klager over at ungdommen ikke forstår hva som er viktig i verden, slik som foreldrene gjorde når de var ung.

Ungdommen klager over at spill/film var bedre før i tiden, og at ungene er så forbanna fjortiss.

Ungene leker lykkelig og synes alle eldre enn dem suger...

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
At jeg så utrolig ofte drømmer om at mine tenner råtner/faller ut. Flere ganger drømt at jeg bare gaper og får se tann etter tann falle i mine hender. Ekkel følelse :(

Ikke at dette stemme, men det er litt morsomt å lese..

Tenner

Jeg drømmer det ofte selv, at jeg for eksempel spiser et drops og så knuser alle tennene mine, eller de bare ramler ut.. Ekkelt. Hver gang jeg våkner må jeg sjekke tennene.

Irriterer meg at jeg ligger her på et hotellrom og er syk, og Turtlis frista meg med smågodt! GI MÆ!

Lenke til kommentar

Jeg synes det er helt utrolig at enkelte kan prestere å skrive her på forumet at de hater skolen og er så lei norsk og skjønner ikke hva de skal med all den dritten de lærer der. For gjett to ganger hvem det er som skriver så jævlig dårlig norsk! Og jeg påpeker det gjerne, for nå er det ikke bare selve rettskrivingen jeg irriterer meg over, men det faktum at de klager over skolen og faget Norsk!

Og det er helt sikkert noen som klarer å finne noen pirkefeil i mitt innlegg, men det tar jeg ikke så tungt. For jeg klager nemlig ikke over hvor rævva jeg synes skolen og norsk er.

Jeez...

Lenke til kommentar
Jeg synes det er helt utrolig at enkelte kan prestere å skrive her på forumet at de hater skolen og er så lei norsk og skjønner ikke hva de skal med all den dritten de lærer der. For gjett to ganger hvem det er som skriver så jævlig dårlig norsk! Og jeg påpeker det gjerne, for nå er det ikke bare selve rettskrivingen jeg irriterer meg over, men det faktum at de klager over skolen og faget Norsk!

Og det er helt sikkert noen som klarer å finne noen pirkefeil i mitt innlegg, men det tar jeg ikke så tungt. For jeg klager nemlig ikke over hvor rævva jeg synes skolen og norsk er.

Jeez...

Hm, jeg har ikke hatt rettskriving i en norsktime på flere år (tipper sist var på ungdomskolen, går VG3 nå). Norsk nå er bare masse kjas om meningsløse forfattere og annet fullstendig ubrukelig tull.

Norsk etter barneskolen er 70% bortkasta tid ... Hadde tiden blitt brukt på fag som betyr noe (matematikk, naturfag og ikke minst lesing) vil ihvertfall jeg tro at nivået på norske elever ville vært langt høyere.

Lenke til kommentar
Blæ. Jeg var på kiwi her for en liten time siden.

Kjøpte meg ei slik lita bøtte med smågodt for 50 kroner. Jeg trykte nedi godteri, og hadde store planer om å lage et fjell av godteri..men typen nekta meg :p Gikk til betaling, og dama i kassa sa: "du må få på lokket". -Ehm..hvorfor det? Det er fyll en boks. Står ingenting om å ha på noe lokk. "javel da, greit denne gangen..jeg skal spørre de andre ansatte hvordan reglene er på akkurat dette" -Gjøøør det!

Hun var skikkelig kjiip. Spurte ikke om jeg ville ha pose en gang :p

Slår ikke det jeg gjorde sist jeg kjøpte meg godteri ( en mnd siden :/ )

Sto ingenting om "tilbud" eller pris på boks på kiosken jeg var, så jeg tenkte jeg bare ville ha boks istedet for pose fordi det er enklere. Fylte ikke helt opp engang. Så skal jeg betale, og det ble 60 kroner.. dro hjem for å sjekke hvor tung boksen var - 200 gram.... Snakk om å betale overpris!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...