Turtlis Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Hun spurte om kvittering da, men den ville jeg ikke ha Sur og stressa idiotkjerring. Jeg har en hel boks smågodt, nachos med diverse dip, brus og tvserier! Skjønner godt vist det er noen som irriterer seg over meg akkurat nå Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Er for opptatt av å tenke på en stor boks fullstappa med krokodiller, søtt jordbærgodteri og sure frosker til å irritere meg noe særlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har to sjokoladeappelsiner, en snickers, en blåbærmuffin, en sjokolademuffin, ost, kjeks, hvitvin og en og en halvliter brus. Jeg er usunn og elsker det ^^ Prøver å få smaken av wok ut av kjeften, går irriterende dårlig, pussa tenna tre ganger uten at det hjalp. Smaker fortsatt lynol -_- Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg kan ikke piano-leksen min skikkelig, jeg føler ikke for å øve til naturfag & engelsk, jeg fryser og jeg sovnet før idag så jeg kommer sannsynligvis til å sitte oppe & runke hele natten (metaforisk sagt). Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Er for opptatt av å tenke på en stor boks fullstappa med krokodiller, søtt jordbærgodteri og sure frosker til å irritere meg noe særlig. De svarte er best! Å nei! Mitt fråtseri har straffet seg. Jeg har mistet en smule nedi tastaturet :!: Endret 23. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Slutt, dere gjør meg sulten. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 To sjokoladeappelsiner Eg har tre! I tillegg til fem pakkar Freia påskeegg... Men alt ligg heime hjå mor og far, og eg e på hybelen Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 De svarte er best! Nå her har vi et godt eksempel i dagens samfunn mot rasisme! En stor takk til Turtlis! Men på den andre siden er jeg grundig irritert siden jeg vil også ha flere usunnheter, gief pli0xz... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Vil si du tenker noe rasistisk, siden ordet svart tydeligvis er knyttet til utenlandske med mørk hud Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Blæ. Jeg var på kiwi her for en liten time siden. Kjøpte meg ei slik lita bøtte med smågodt for 50 kroner. Jeg trykte nedi godteri, og hadde store planer om å lage et fjell av godteri..men typen nekta meg Gikk til betaling, og dama i kassa sa: "du må få på lokket". -Ehm..hvorfor det? Det er fyll en boks. Står ingenting om å ha på noe lokk. "javel da, greit denne gangen..jeg skal spørre de andre ansatte hvordan reglene er på akkurat dette" -Gjøøør det! Hun var skikkelig kjiip. Spurte ikke om jeg ville ha pose en gang Hah, jeg jobber på kiosk (Mix) og nå har vi et slik "fyll en boks til 49"-tilbud. Jeg driter i om folk får på lokket eller ikke. Jeg bruker å tape det på til dem. What do I care? Artig å være litt rund i kantene på jobb. Klarer ikke å være en kjip jævel. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Hadde det vært en regel så hadde jeg nok sagt det om det var en svær haug på toppen. Ingen liker grådige mennesker. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 At denne tråden har sporet så drastisk av at sokkene mine gråter. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Vil si du tenker noe rasistisk, siden ordet svart tydeligvis er knyttet til utenlandske med mørk hud For og være veldig on-topic på OT-baren på Offtopic-delen så vil jeg si at nå irriterer du meg grenseløst siden du bringer frem det negative i det jeg skriver Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 At denne tråden har sporet så drastisk av at sokkene mine gråter. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 91+ generasjonen som har spredt om seg på forumet irriterer. Florerer plutselig i hopetall med utallige udugelige poster, usaklig argumentasjon og barnslighet. En hel ny forumsgenerasjon vi må daske vett i. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Ja, faen eldrebølgen is the shit! Måkke sleppe unge, nye folk til. Helst stoppe å fø unger. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 91+ generasjonen som har spredt om seg på forumet irriterer. Florerer plutselig i hopetall med utallige udugelige poster, usaklig argumentasjon og barnslighet. En hel ny forumsgenerasjon vi må daske vett i. Eldre arrogante mennesker. Ja, du kan føle deg truffet co2, her sitter jeg og klager på off-topic slik som en god forumbruker skal reagere på, så begynner du å håne meg med 4chan-bilder. Dette er et prakteksempel på at mental alder er viktigere enn fysisk alder. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Ja, faen eldrebølgen is the shit! Måkke sleppe unge, nye folk til. Helst stoppe å fø unger. Er ikke det jeg sier, men påpeker bare udugeligheten til nye generasjoner atter en gang. Er del av oppdragelsen å klappe småunger i bakhode vet du EDIT: Og ikke minst så har denne tråden gått rimelig OT flere ganger på rad nå, blir slitsomt i lengden(forumet forøvrig.) Endret 23. mars 2009 av co2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Du vet at vikingene f. eks. sa akkurat det samme om unge og nye generasjoner? Sånn er det alltid og sånn vil det alltid være. Bare bs med andre ord. Hver gang jeg hører gamle irritere seg over ungdommer tenker jeg bare at de er misunnelige fordi de er gamle og skal dø og ser de unge og friske har det artig med mye energi som de aldri vil få igjen. Ja, jeg mener det. Gamle som klager over unge gjør det bare av misunnelse. Ikke noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg