Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har to sjokoladeappelsiner, en snickers, en blåbærmuffin, en sjokolademuffin, ost, kjeks, hvitvin og en og en halvliter brus.

Jeg er usunn og elsker det ^^

Prøver å få smaken av wok ut av kjeften, går irriterende dårlig, pussa tenna tre ganger uten at det hjalp.

Smaker fortsatt lynol -_-

Lenke til kommentar
Er for opptatt av å tenke på en stor boks fullstappa med krokodiller, søtt jordbærgodteri og sure frosker til å irritere meg noe særlig.

De svarte er best!

Å nei! Mitt fråtseri har straffet seg. Jeg har mistet en smule nedi tastaturet :!:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Blæ. Jeg var på kiwi her for en liten time siden.

Kjøpte meg ei slik lita bøtte med smågodt for 50 kroner. Jeg trykte nedi godteri, og hadde store planer om å lage et fjell av godteri..men typen nekta meg :p Gikk til betaling, og dama i kassa sa: "du må få på lokket". -Ehm..hvorfor det? Det er fyll en boks. Står ingenting om å ha på noe lokk. "javel da, greit denne gangen..jeg skal spørre de andre ansatte hvordan reglene er på akkurat dette" -Gjøøør det!

Hun var skikkelig kjiip. Spurte ikke om jeg ville ha pose en gang :p

Hah, jeg jobber på kiosk (Mix) og nå har vi et slik "fyll en boks til 49"-tilbud. Jeg driter i om folk får på lokket eller ikke. Jeg bruker å tape det på til dem. What do I care? Artig å være litt rund i kantene på jobb. Klarer ikke å være en kjip jævel. :)

Lenke til kommentar
91+ generasjonen som har spredt om seg på forumet irriterer. Florerer plutselig i hopetall med utallige udugelige poster, usaklig argumentasjon og barnslighet. En hel ny forumsgenerasjon vi må daske vett i.

Eldre arrogante mennesker.

Ja, du kan føle deg truffet co2, her sitter jeg og klager på off-topic slik som en god forumbruker skal reagere på, så begynner du å håne meg med 4chan-bilder.

Dette er et prakteksempel på at mental alder er viktigere enn fysisk alder.

Lenke til kommentar
Ja, faen eldrebølgen is the shit! Måkke sleppe unge, nye folk til. Helst stoppe å fø unger. :thumbup:

Er ikke det jeg sier, men påpeker bare udugeligheten til nye generasjoner atter en gang. Er del av oppdragelsen å klappe småunger i bakhode vet du ;)

EDIT: Og ikke minst så har denne tråden gått rimelig OT flere ganger på rad nå, blir slitsomt i lengden(forumet forøvrig.)

Endret av co2
Lenke til kommentar

Du vet at vikingene f. eks. sa akkurat det samme om unge og nye generasjoner? Sånn er det alltid og sånn vil det alltid være. Bare bs med andre ord. Hver gang jeg hører gamle irritere seg over ungdommer tenker jeg bare at de er misunnelige fordi de er gamle og skal dø og ser de unge og friske har det artig med mye energi som de aldri vil få igjen. Ja, jeg mener det. Gamle som klager over unge gjør det bare av misunnelse. Ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...