Myklebust89 Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Irriterer meg noe så sykt at nerdebrillene mine, som jeg fikk i går, gikk til helvete i dag! De var så ufattelig kule, men så knakk ene stangen bare jeg var borti den! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) At jeg så utrolig ofte drømmer om at mine tenner råtner/faller ut. Jeg sloss i mine drømmer, og det ender med at jeg mister ei tann :!: Endret 23. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Husker heller aldri drømmene mine...Men noen ganger så drømmer jeg en skiggelig awsome drømm mens så ender det med at jeg blir vekt Så 5 min etterpå husker jeg ikke hva jeg drømte...bare at det var en fin fin drøm Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Hmm.. det at tennene faller ut er faktisk en antydning for noe, husker ikke helt hva. At en holder inne en hemmelighet eller noe i den duren. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Holder nok ikke på en hemmelighet, men jeg er bare redd for å miste de for samme grunn som Linn egentlig. Går en del brus ja Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Æsj, nå kom jeg på knuse-tennene-scena i American History X. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 .. at anorektiske kassadamer ser støggt på meg når eg kjøpe nugatti. Da e jo min mat, for svarten! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Digg med våte drømmer, særlig når man kommer av alt fra isbiler til postkasser. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 .. at anorektiske kassadamer ser støggt på meg når eg kjøpe nugatti. Da e jo min mat, for svarten! Nå tror jeg du overdriver noe veldig ?? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 De ser stygt på meg også når jeg kjøper usunne ting, så jeg tror ikke han overdriver. Skjønt, for meg gjelder det feite damer også. Fikk det stygge blikket da jeg var ute og kjøpte muffins og sjokkis nå nettopp Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Greit nok med ti pakker potetgull og et dusin colaflasker. Men en føkkings boks nugatti? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Haha, jeg ser sånn på folk i lunsjen, men ikke stygt da. (Jeg er ikke kassadame da, men når jeg står i køen) Bare tenker litt stygt, kanskje. Men selvsagt respekterer jeg valget folk tar. Det er bare at i friminuttet i skolen så blir jeg litt sjokkert over elever som kjøper brus og sjokolade / potetgull hver dag. Men det er greit for meg. En har ingenting å gjøre med andres mat. Men jeg tenner litt når folk spør om å få låne 15 kroner av meg. For da vet jeg at de skal kjøpe brus i kantina. Det er litt plagsomt, klarer de seg VIRKELIG ikke uten? Endret 23. mars 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) jeg hater når folk tigger om penger i kantina, spesielt når de blir sure når jeg sier nei... DET ER MINE PENGER, FOR FAEN!!!! Endret 23. mars 2009 av Herzog Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Brus er jævlig godt på skolen ^^ Spiser skjeldent annen usunn mat though. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 De ser stygt på meg også når jeg kjøper usunne ting, så jeg tror ikke han overdriver.Skjønt, for meg gjelder det feite damer også. Fikk det stygge blikket da jeg var ute og kjøpte muffins og sjokkis nå nettopp Ho, takk Greit nok med ti pakker potetgull og et dusin colaflasker. Men en føkkings boks nugatti? Ja, ein føkkings boks nugatti! Du sko sett ho damo, ho e et skjelett. Men for å vera ærlig so trur eg ikkje ho kan smila, so da kan vera grunnen. Eller kanskje ho berre misunnar meg som tar meg fridomen til å ete det eg likar. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Irriterer meg over at jeg ikke husker navnet på den episoden av South Park der Wendy blir forelsket i Cartman for at de må jobbe i sammen eller noe sånt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Blæ. Jeg var på kiwi her for en liten time siden. Kjøpte meg ei slik lita bøtte med smågodt for 50 kroner. Jeg trykte nedi godteri, og hadde store planer om å lage et fjell av godteri..men typen nekta meg Gikk til betaling, og dama i kassa sa: "du må få på lokket". -Ehm..hvorfor det? Det er fyll en boks. Står ingenting om å ha på noe lokk. "javel da, greit denne gangen..jeg skal spørre de andre ansatte hvordan reglene er på akkurat dette" -Gjøøør det! Hun var skikkelig kjiip. Spurte ikke om jeg ville ha pose en gang Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Du sa ja til kvittering? Av prinsipp? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Godteri på en mandag? FY FAEN. JEG HAR OGSÅ LYST PÅ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg