chokke Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 "Jakten på den 6. sans" Grrrr! Idioti, men likevel må jeg se på det. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Den nye leverposteiboksen til Gilde irriterer meg som faen og det at det irriterer meg, gjør meg bare mer irritert. Fasongen gjør at jeg av en eller annen grunn ikke får tak på den. Og lokket er laget for å sprette av. Plutselig. Jeg har et forslag, Gilde. Hvorfor ikke lage den formet som en diger dildo? Skriv så på pakken at "denne kan du stappe i ræva, for så my liker vi deg, kundejævel". Men det er en god leverpostei da. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ja, seriøst, den pakka er dritirriterende. Også er det mindre i den enn i de gamle pakkene - og allikevel koster den det samme. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hater Thousand Island-flaskene. Kommer alltid altfor mye dressing ut av flasken bare man rister litt på den. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Et tips, la den stå på hodet i kjøleskapet når den nærmer seg tom. Så slipper du det greiene der Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) "steller/stelte". Som i at du stelte håret?? Greit, du eide meg. Unnskyldning: Man mister skriftspråkgehøret av å studere på engelsk dersom man ikke leser norsbøker ved siden av. Kan trøste meg med at stelle brukes i dialekt. Hadde planer om å ta hevn ved å finne feil i dine siste innlegg, men etter å ha tatt en rask titt ble det for lett. Endret 22. mars 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Automasjonslæreren min som faktisk tror at han kan mer om LOGO Soft Comfort enn det vi 3 som går auto i PTF gjør. "Du må velge den som momentary push button inne på programmet, ellers vil det ikke fungere!" En annen ting som irriterer meg er at vi må har tredjeårs pensum i PTF, noe som er fittevanskelig selv for de største geekene, alltid gøy å ligge forann, men makan til slit! Alltid har jeg hatt idiot-lærere, gjennom hele skolegangen, fra første til første på VG. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Ja, seriøst, den pakka er dritirriterende. Også er det mindre i den enn i de gamle pakkene - og allikevel koster den det samme. Hvorfor kjøpte dere da leverpostei i den pakkningen? Høres ut som småunger som absolutt må ha det de ser på tv. Jeg bruker å ha leverposteiboksen i plastpose (regular brødpose)... Og PS: Leverpostei med Omega3? Haha, kan man ikke for faen gi dem Omega3 tabeletter i stedet? Endret 22. mars 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Slettet off-topic krangel Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Takler ikke sånne mennesker! Hvilken type mennesker er det du snakker om? Folk som prøver å spare tid? Tror det er værre med folk som hisser seg opp av bagateller, *host*. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Greit, du eide meg. Unnskyldning: Var på ingen måte ute etter å eie deg. Selv de beste har skriveleif Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Takler ikke sånne mennesker! Hvilken type mennesker er det du snakker om? Folk som prøver å spare tid? Tror det er værre med folk som hisser seg opp av bagateller, *host*. Les 2 innlegg under posten. Endret 22. mars 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Irriterer meg ekstremt at listen over blogger jeg følger plutselig ikke oppdaterer seg som den skal. Blogspot er kuk av og til, og det irriterer meg veldig! Regner liksom med at følgelisten skal være oppdatert hele tiden. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 At jeg så utrolig ofte drømmer om at mine tenner råtner/faller ut. Flere ganger drømt at jeg bare gaper og får se tann etter tann falle i mine hender. Ekkel følelse Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Uff, har faktisk drømt om det selv, flere dager etter hverandre. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har også hatt slike drømmer ofte. Sikkert fordi jeg var bekymret for tennene mine grunnet mye brus-drikking . Det må være de verste drømmene i hele verden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 det har jeg også, drømmer i at jeg kommer i en ulykke og tennene knuses. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Eg drømme om seriemordarar Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 At jeg ikke husker noen av drømmene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg