Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den nye leverposteiboksen til Gilde irriterer meg som faen og det at det irriterer meg, gjør meg bare mer irritert. Fasongen gjør at jeg av en eller annen grunn ikke får tak på den. Og lokket er laget for å sprette av. Plutselig. Jeg har et forslag, Gilde. Hvorfor ikke lage den formet som en diger dildo? Skriv så på pakken at "denne kan du stappe i ræva, for så my liker vi deg, kundejævel".

Men det er en god leverpostei da.

Lenke til kommentar
"steller/stelte". Som i at du stelte håret?? :p

Greit, du eide meg. Unnskyldning:

Man mister skriftspråkgehøret av å studere på engelsk dersom man ikke leser norsbøker ved siden av. Kan trøste meg med at stelle brukes i dialekt.

Hadde planer om å ta hevn ved å finne feil i dine siste innlegg, men etter å ha tatt en rask titt ble det for lett.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Automasjonslæreren min som faktisk tror at han kan mer om LOGO Soft Comfort enn det vi 3 som går auto i PTF gjør.

"Du må velge den som momentary push button inne på programmet, ellers vil det ikke fungere!"

En annen ting som irriterer meg er at vi må har tredjeårs pensum i PTF, noe som er fittevanskelig selv for de største geekene, alltid gøy å ligge forann, men makan til slit!

Alltid har jeg hatt idiot-lærere, gjennom hele skolegangen, fra første til første på VG.

Lenke til kommentar
Ja, seriøst, den pakka er dritirriterende. Også er det mindre i den enn i de gamle pakkene - og allikevel koster den det samme.

Hvorfor kjøpte dere da leverpostei i den pakkningen? Høres ut som småunger som absolutt må ha det de ser på tv.

Jeg bruker å ha leverposteiboksen i plastpose (regular brødpose)...

Og PS:

Leverpostei med Omega3? Haha, kan man ikke for faen gi dem Omega3 tabeletter i stedet?

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...