Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

At du på yrkesfaglig linje MÅÅÅÅÅÅÅÅ lære om hvordan du skal analysere dikt elelr og lage hudkrem og kunne alle ibsens verker.

Fuck off ! :wallbash:

Dette er så jækla typisk skoleverket. Alt mulig irrelvant piss og lort. Snakk om å kaste vekk enkeltindividers liv. Ikke rart at skole tar så mange år av livet vårt.

Det er jo noe som heter allmenn kunnskap og videreformidling, Norges befolkning hadde vært tragisk om ingen visste hvem Ibsen var.

Forskjell på og vite hvem han var og hva han gjore men og måtte kunne hele bioen hans fra han svømte rundt i balla til faren sin til han lå i grava...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At det ikke blei noe diskusjon når jeg skreiv
Argh en ekkel Norsk-oppgave vi har fått pressa på oss nå hvor vi skal tolke ett forbanna dikt som lærer'n har valgt ut. Skjønner ikke bæret av hva det er dem prøver å si ved hjelp av sine kunstneriske metaforer og bilder. Ikke klarer jeg å se noen sammenheng hvor det vil være nyttig å kunne seinere i livet heller.. makan til vås. Pensum kunne sannsynligvis vært halvert hvis man skulle tenkt på hvilke kunnskaper som faktisk kunne brukes til noe fornuftig.
på side 1164, men at folk plutselig begynte å prate om det etter at zibiri skreiv
At du på yrkesfaglig linje MÅÅÅÅÅÅÅÅ lære om hvordan du skal analysere dikt elelr og lage hudkrem og kunne alle ibsens verker.

Fuck off !

på side 1169. Jeg får en lei følelse av at folk glatt overså mitt innlegg.

Enig med deg, litt trist at seriøse og velformulerte poster oversees mens GK-svada lager stor ståhei. Tror det har med at hele figuren irriterer meg litt, han virker så veldig yrkesfagaktig.

Lenke til kommentar
At det ikke blei noe diskusjon når jeg skreiv
Argh en ekkel Norsk-oppgave vi har fått pressa på oss nå hvor vi skal tolke ett forbanna dikt som lærer'n har valgt ut. Skjønner ikke bæret av hva det er dem prøver å si ved hjelp av sine kunstneriske metaforer og bilder. Ikke klarer jeg å se noen sammenheng hvor det vil være nyttig å kunne seinere i livet heller.. makan til vås. Pensum kunne sannsynligvis vært halvert hvis man skulle tenkt på hvilke kunnskaper som faktisk kunne brukes til noe fornuftig.
på side 1164, men at folk plutselig begynte å prate om det etter at zibiri skreiv

Fuck off !

på side 1169. Jeg får en lei følelse av at folk glatt overså mitt innlegg.

Enig med deg, litt trist at seriøse og velformulerte poster oversees mens GK-svada lager stor ståhei. Tror det har med at hele figuren irriterer meg litt, han virker så veldig yrkesfagaktig.

... Og du virker så jævlig arrogant, selv om jeg går yrkesfaglig så betyr ikke det at jeg aldri kommer til å ta en universitetsutdannelse.

Lenke til kommentar
[...]

... Og du virker så jævlig arrogant, selv om jeg går yrkesfaglig så betyr ikke det at jeg aldri kommer til å ta en universitetsutdannelse.

Haha, jeg gjør så godt jeg kan for å irritere i denne tråden. :innocent: Man trenger da ikke ta noen universitetsutdannelse for å være et greit menneske, mitt inntrykk er bare at det er en stor overvekt av suppegjøker på yrkesfaglig. Kjenner mange der som er flotte folk, though.

Lenke til kommentar
Takk du :p

Mener at når du velger en linje så gjør du det for og lære et tema. Hadde jeg valgt norsk fordypning så hadde ibsen vært greit men velger jeg snekker'n så går jeg der for og lære snekker skillz ikke om hvordan du analyserer et dikt...

Alle må jo få noe av den samme opplæringa, og noe av pensum er ganske likt. Selv om Per velger mekken på GK, betyr ikke det at han ikke vil studere videre på høgskole eller universitet. Skal han da måtte henge langt etter de andre, fordi noen er for late til å lære seg det som står i pensum og vil ha det bort?

Lenke til kommentar

Handlet mat i et stort kjøpesenter i dag. Jeg stelte meg i den forholdsvis lange køen, og måtte stelle meg litt på siden bakerst for å ikke krasje i fryseren med iskrem. 1 mann+kjæreste og deretter 1 mann til steller seg på den andre sida etter et par minutter.

Køen kortes ned, og vi møtes foran boden. Hva klarer den jævla mannen+kjæresten å si? Joda, "Hey man, the line is starting over here. Get to the back!"

Tydelig irritert forklarer jeg han aggressivt at ikke faen, det var jeg som sto foran han. Han ser at jeg begynner å hisse meg opp, gir meg et nedsettende flir/smil, og 'ofrer seg'. "Ok, you can go first.."

Merka testosteronet og spenninga mellom oss to, og trengte en del minutter på å roe meg ned etterpå. Takler ikke sånne mennesker!

PS: Ordvekslingen var lengre, skrev bare det som trengs for å forstå hva det handlet om.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Husker ikke ordrett hva jeg sa på engelsk, så tok den på norsk. Fokusér på innholdet, ikke detaljene. Poenget er hva jeg føler om folk som skal leke martyr når det er de som har tatt feil.

Tok dog poenget ditt, og skrev om den ene frasen aktiv til passiv.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...