Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor gammel er du?

Gammel nok til å ikke foreslå å ta hevn på en ti år gammel lillebror på grunn av et uhell.

Og jo, det er relevant å vite om en er 15 eller 21 år når man klarer å komme med latterlige forslag. For er man 15 er det til en viss grad forståelig.

15 åringer har litt mer vett en det du tror, men ikke mye mer. :)

Lenke til kommentar
Gammel nok til å ikke foreslå å ta hevn på en ti år gammel lillebror på grunn av et uhell.

Og jo, det er relevant å vite om en er 15 eller 21 år når man klarer å komme med latterlige forslag.

Godt å vite at vi har en professor i atferdspsykologi hos barn her til å dømme om andres forslag er latterlige eller ikke.

Ved å knekke et par covere setter han seg i respekt, får en deilig hevnfølelse, og viser lillebroren at han ikke skal være uforsiktig rundt tingene hans.

Om du tror det gir traumer eller andre varige konsekvenser hos en 10-åring, skal jeg la deg ha den virkelighetsoppfatningen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Om du tror det gir traumer eller andre varige konsekvenser hos en 11-åring, skal jeg la deg ha den virkelighetsoppfatningen.

Når nevnte jeg noe om traumer? Jeg sier at det var et latterlig forslag uavhengig av hva du måtte mene. Hva tror du en gutt på ti år vil gjøre når storbror med viten og vilje knekker noen av hans covere? Tror du at han tenker "oi, oi, nå ble jeg satt på plass. Best å være forsiktig heretter," så vær så god.

Lenke til kommentar

Det må vi. Prøvde og si at jeg ikke skjønte en dritt av hvordan jeg skrev en problemstilling til lyrikk men istedet for å gi meg stryk og anmerkning så ga hora meg den i lekse til onsdag nå...fortsatt ikke tenkt til og gjøre dritten. Tjener null på det. Engelsk og noe av Naturfagen kan være grei men det er altfor mye piss som vi aldri får bruk for eller har noe i den yrkesfaglige linja å gjøre.

Eneste som mangler er at vi må ha nynorsk...

Lenke til kommentar
Det må vi. Prøvde og si at jeg ikke skjønte en dritt av hvordan jeg skrev en problemstilling til lyrikk men istedet for å gi meg stryk og anmerkning så ga hora meg den i lekse til onsdag nå...fortsatt ikke tenkt til og gjøre dritten. Tjener null på det. Engelsk og noe av Naturfagen kan være grei men det er altfor mye piss som vi aldri får bruk for eller har noe i den yrkesfaglige linja å gjøre.

Eneste som mangler er at vi må ha nynorsk...

vel. Jeg må faktisk det... Så cry me a river.
Lenke til kommentar
At du på yrkesfaglig linje MÅÅÅÅÅÅÅÅ lære om hvordan du skal analysere dikt elelr og lage hudkrem og kunne alle ibsens verker.

Fuck off ! :wallbash:

Dette er så jækla typisk skoleverket. Alt mulig irrelvant piss og lort. Snakk om å kaste vekk enkeltindividers liv. Ikke rart at skole tar så mange år av livet vårt.

Lenke til kommentar
At du på yrkesfaglig linje MÅÅÅÅÅÅÅÅ lære om hvordan du skal analysere dikt elelr og lage hudkrem og kunne alle ibsens verker.

Fuck off ! :wallbash:

Dette er så jækla typisk skoleverket. Alt mulig irrelvant piss og lort. Snakk om å kaste vekk enkeltindividers liv. Ikke rart at skole tar så mange år av livet vårt.

Det er jo noe som heter allmenn kunnskap og videreformidling, Norges befolkning hadde vært tragisk om ingen visste hvem Ibsen var.

Lenke til kommentar

Fuck off ! wallbash.gif

Det er jo noe som heter allmenn kunnskap og videreformidling, Norges befolkning hadde vært tragisk om ingen visste hvem Ibsen var.

Tragisk? På hvilken måte da? En person gjør seg ikke fortjent kjent ved at alle må tvangslæres om ham. Ibsen er egentlig for spesielt interesserte. Jeg gir katta i hele fyren.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Fuck off ! wallbash.gif

Tragisk? På hvilken måte da? En person gjør seg ikke fortjent kjent ved at alle må tvangslæres om ham. Ibsen er egentlig for spesielt interesserte. Jeg gir katta i hele fyren.

Det var i bunn & grunn bare et eksempel! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...