CypheroN Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Bruker det på nettsider, men på spotify... send meg pm om hvordan? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Betennelse, føles som om noen har sparket meg i venstre klinkekule. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Nå har jeg aldri brukt Spotify, men kommer det reklame mens dere hører på sangene? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Bruker det på nettsider, men på spotify... send meg pm om hvordan? Done! Jason: Jupp, mellom sanger. Edit: Missforståelses-leif Endret 21. mars 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Kun én gang om dagen her. Og man kan jo bare betale om man synes det er plagsomt. Irriterer meg over at youtube har problemer akkurat nå som jeg skulle søke opp en ting. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Gamlingen ved siden av som fyrer alt mulig rart i ovnen. Hadde vinduet åpent og røyken blåste inn hos meg, luktet jo smelta plastikk+svidd gummi or whatnot. Endret 21. mars 2009 av Smirnoff Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Den nye musikkulturen der ingen kan synge uten å slenge på en Vocoder og synthesizer. Og om det ikke er en Vocoder og synthesizer så "snakker" de tonedøvt om kvinnfolk og penger. (Rap for de som ikke forstod det). Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Hi, this is Roberta from Spotify. I hope you are enjoying Spotify as much as wee doooo. Haha, helt enig Noe annet som irriterer meg, er at jeg har herpes. Fittevondt hver gang jeg spiser. Og når jeg biter meg på såret er det uutholdelig vondt! Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg blør neseblod hele tiden for tiden Var nettopp fengslet på knær foran vasken i 20 minutter. Verst når jeg våkner om natten med blod i trynet og på puten. Gaah, jeg vil slutte å bløøøø Det månedlige, eller? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Jeg har en 4 år yngre lillebror faktisk Han betyr alt i verden for meg Ok, ut fra erfaring er det vanlig å krangle om sånt når man er tenåring med brødre ikke langt unna egen alder. Stussa derfor over at det hørtes så rart ut for deg at han ville ha erstatning. Holdt på sånn selv da jeg var ung lillebror, men det forsvinner gjerne når man blir voksen. Han er ti år. Han er jo vanligvis grei og snill og jeg er glad i han, men som alle andre med småsøsken vet: de kan være til tider irriterende! Du burde ta hevn. Knekk 1-3 av hans cover(e), eller bryt med han. Du må kreve respekt fra lillebroren din, så han ikke føler han har overtaket. Endret 21. mars 2009 av Quicko Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Du burde ta hevn. Knekk 1-3 av hans cover(e) Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 At jeg har klippet den ene neglen på fingeren så kort at det svir noe helt for jævlig. Og med vann på, PAIN. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 At jeg har klippet den ene neglen på fingeren så kort at det svir noe helt for jævlig. Og med vann på, PAIN. Huff, det er kjipt, hater når jeg gjør det. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Hvor gammel er du? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12514874 Hvor gammel er du? Endret 21. mars 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Msn: Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Bluetooth-driverene til mobilen min, maser hele tiden. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 jeg tror lydkortet mitt har død. aner ikke hvordan, forsøkt med 2 nye driver,men fremdeles dødt. hm,da får jeg bare sende den tilbake og kreve reklamasjon på den. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Noe annet som irriterer meg, er at jeg har herpes. Uffda, må passe på hva du putter i munnen. Endret 21. mars 2009 av dicktator Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Hvor gammel er du? Gammel nok til å ikke foreslå å ta hevn på en ti år gammel lillebror på grunn av et uhell. Og jo, det er relevant å vite om en er 15 eller 21 år når man klarer å komme med latterlige forslag. For er man 15 er det til en viss grad forståelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg