co2 Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Et jeg er heltidsstudent, har ingen jobb og 6000,- jeg må betale i depositum som jeg ikke har. I'm fucked. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Hva må du betale depositumet for? Anngående cover-saken: Jeg er helt enig med Linn, man krever ikke at lillebroren sin kjøper et nytt cover om han ved et uhell ødela det. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Lillebroren min var nettopp på rommet mitt og skulle legge fra seg et eller annet, da han skulle ut dultet han borti filmhylla mi ved et uhell. Det medførte at coveret til Die Hard-samleboksen min ble ødelagt. Filmene er helt i orden, men coveret ble ødelagtå kjefte. Kjeftet selvsagt masse på han, som igjen medførte at jeg fikk kjeft av mamma for å kjefte på han og jeg måtte be han om unnskyldning. Auch, den der svir. Jeg vet hvordan det er, har akkurat skjedd det samme. Men, ikke krev erstatning eller noe som helst, uhell skjer. Har han derimot unnskyldt seg? Hvor mye av coveret ble ødelagt da? Er ikke mulig å snu det eller noe i den dur, da? Det er bare noen biter av plasten som er knukket av i hjørnet, men jeg kan ikke lenger lukke boksen. Det som gjør at den holder seg lukket er jo brukket. Gutten har ikke unnskyldt seg, snarere tvert imot. Han påsto at det var jeg som kom borti, ikke han. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Hva må du betale depositumet for? Leilighet Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 [...]Gutten har ikke unnskyldt seg, snarere tvert imot. Han påsto at det var jeg som kom borti, ikke han. Det er ikke så rart, han er jo tross alt yngre enn 13 år. Misforstå meg rett, jeg forstår at du er irritert. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Det har aldri vært aktuelt å kreve erstatning siden discene er i orden, jeg er bare velsig irritert over at han ødela coveret mitt, og at han kunne ha innrømt det. Jeg stod jo 0,7 m unna han og så hva som skjedde. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Fryser på beina, dårlig med seedere og jeg er ikke sulten. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Det har aldri vært aktuelt å kreve erstatning siden discene er i orden, jeg er bare velsig irritert over at han ødela coveret mitt, og at han kunne ha innrømt det. Jeg stod jo 0,7 m unna han og så hva som skjedde. Hvor gammel er han? Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) whoops, feil tråd Endret 21. mars 2009 av Herzog Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg irriterer meg over at journalister og paparazzier ikke kan la Elisabeth Fritzl få være i fred. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Det er et cover, get over it! Man krever ikke erstatning fra familie, med mindre man er mer gnien enn onkel Skrue. Uhell skjer! Enebarn? Jeg har en 4 år yngre lillebror faktisk Han betyr alt i verden for meg Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg blør neseblod hele tiden for tiden Var nettopp fengslet på knær foran vasken i 20 minutter. Verst når jeg våkner om natten med blod i trynet og på puten. Gaah, jeg vil slutte å bløøøø Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Det har aldri vært aktuelt å kreve erstatning siden discene er i orden, jeg er bare velsig irritert over at han ødela coveret mitt, og at han kunne ha innrømt det. Jeg stod jo 0,7 m unna han og så hva som skjedde. Hvor gammel er han? ingrid-bergman er i følge profilen snart 14 år gammel. Derfor tipper jeg at broren er rundt 11. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Han er ti år. Han er jo vanligvis grei og snill og jeg er glad i han, men som alle andre med småsøsken vet: de kan være til tider irriterende! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Gah. Irriterer meg at søstersen ikke får låne bilen i kveld, så hu kan ikke være sjåføren min, og bussene som går mellom Orkanger og Trondhjem er helt på trynet. Bare sein-busser og den neste går 19:50 og den etter 21:50 og så går nattbussen hjem 1:45. Yay -_- Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Kjedelig når Spotify sender reklamer. *Lage prompelyd med munnen* Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Hi, this is Roberta from Spotify. I hope you are enjoying Spotify as much as wee doooo. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Hi, this is Roberta from Spotify. I hope you are enjoying Spotify as much as wee doooo. +1 Hvertfall når det er midt i klasserommet og spørsmålene faller inn. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Spotify er sperret på skewlen :'( Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Spotify er sperret på skewlen :'( Bruk proxy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg