Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lillebroren min var nettopp på rommet mitt og skulle legge fra seg et eller annet, da han skulle ut dultet han borti filmhylla mi ved et uhell. Det medførte at coveret til Die Hard-samleboksen min ble ødelagt. Filmene er helt i orden, men coveret ble ødelagtå kjefte.

Kjeftet selvsagt masse på han, som igjen medførte at jeg fikk kjeft av mamma for å kjefte på han og jeg måtte be han om unnskyldning.

Auch, den der svir. Jeg vet hvordan det er, har akkurat skjedd det samme. Men, ikke krev erstatning eller noe som helst, uhell skjer. Har han derimot unnskyldt seg?

Hvor mye av coveret ble ødelagt da? Er ikke mulig å snu det eller noe i den dur, da?

Det er bare noen biter av plasten som er knukket av i hjørnet, men jeg kan ikke lenger lukke boksen. Det som gjør at den holder seg lukket er jo brukket. Gutten har ikke unnskyldt seg, snarere tvert imot. Han påsto at det var jeg som kom borti, ikke han.

Lenke til kommentar
Det har aldri vært aktuelt å kreve erstatning siden discene er i orden, jeg er bare velsig irritert over at han ødela coveret mitt, og at han kunne ha innrømt det. Jeg stod jo 0,7 m unna han og så hva som skjedde.

Hvor gammel er han?

ingrid-bergman er i følge profilen snart 14 år gammel. Derfor tipper jeg at broren er rundt 11.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...