Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neeeeeeeeeeeei!!! :(

Attention gilera393

You have exceeded the 25 GB monthly bandwidth limit on your free

Photobucket account. As such, your image and video links have been

temporarily disabled. Your images and videos have not been deleted but

will be reactivated on the 10th of the month, when your bandwidth

usage resets to zero.

post-141082-1237571149_thumb.jpg

Det må være noe feil her? Kan da ikke bli så mye på 10 dager?

Endret av W202
Lenke til kommentar
Irriterer meg at jeg ikke vet om de beste venna mine drar fra Trøndelag og Nord-Norge for å være med på begravelsa mi i Stavanger om jeg sku dø i løpet av den nære fremtid.

Kjedelig å bare ha familie og noen slektninger der også ...

Hele forumet kommer selvsagt, og vi synger Ueland-sangen.

Ueland-sangen? Den må jeg høre en gang!

Lenke til kommentar
Folk som tror at måten man knekker egget på har innvirkning på om plommen blir hel i steikpanna eller ikke. Lol sier jeg bare.

Helt enig, jeg jobber med høner. Ca 8800 og jeg veit hvordan du knekker ett egg får å si det sånn. Den eneste muligheten får at plomma skal gå i stykker må vell være viss du kaster egget ned i steikepanna.

Lenke til kommentar

Lillebroren min var nettopp på rommet mitt og skulle legge fra seg et eller annet, da han skulle ut dultet han borti filmhylla mi ved et uhell. Det medførte at coveret til Die Hard-samleboksen min ble ødelagt. Filmene er helt i orden, men coveret ble ødelagtå kjefte.

Kjeftet selvsagt masse på han, som igjen medførte at jeg fikk kjeft av mamma for å kjefte på han og jeg måtte be han om unnskyldning.

Lenke til kommentar
Lillebroren min var nettopp på rommet mitt og skulle legge fra seg et eller annet, da han skulle ut dultet han borti filmhylla mi ved et uhell. Det medførte at coveret til Die Hard-samleboksen min ble ødelagt. Filmene er helt i orden, men coveret ble ødelagtå kjefte.

Kjeftet selvsagt masse på han, som igjen medførte at jeg fikk kjeft av mamma for å kjefte på han og jeg måtte be han om unnskyldning.

Auch, den der svir. Jeg vet hvordan det er, har akkurat skjedd det samme. Men, ikke krev erstatning eller noe som helst, uhell skjer. Har han derimot unnskyldt seg?

Hvor mye av coveret ble ødelagt da? Er ikke mulig å snu det eller noe i den dur, da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...