Spetz Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Melkerkartonger, får aldri til å åpne dem opp skikkelig. Samme gjelder bananer. :-( Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Bananer er stress, ja... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) de jeg leier studenthybel hos blir visst hjemme ikveld. da kan jeg ikke bruke musikkanlegget. øl mens jeg hører musikk gjennom anlegget er MIN helg. FAEN!!! Endret 20. mars 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Neeeeeeeeeeeei!!! Attention gilera393 You have exceeded the 25 GB monthly bandwidth limit on your free Photobucket account. As such, your image and video links have been temporarily disabled. Your images and videos have not been deleted but will be reactivated on the 10th of the month, when your bandwidth usage resets to zero. Det må være noe feil her? Kan da ikke bli så mye på 10 dager? Endret 20. mars 2009 av W202 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Irriterer meg at jeg ikke vet om de beste venna mine drar fra Trøndelag og Nord-Norge for å være med på begravelsa mi i Stavanger om jeg sku dø i løpet av den nære fremtid.Kjedelig å bare ha familie og noen slektninger der også ... Hele forumet kommer selvsagt, og vi synger Ueland-sangen. Ueland-sangen? Den må jeg høre en gang! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, det må du gjerne gjøre. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Folk som tror at måten man knekker egget på har innvirkning på om plommen blir hel i steikpanna eller ikke. Lol sier jeg bare. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Irriterer meg at kompissen min tapper på Øl-boksen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Og sitte på toalettet, du har akkurat sluppet en bæsj. Så oppdager du at det ikke er toalettpapir. Det irriterer meg grenseløst. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 what would Mcgavyer do? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Da bruker du pappen som er igjen Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Rulle den rundt i fisern da eller? Har opplevd det der selv en gang, nå har jeg alltid med meg en dorull uansett hvor jeg er. Neida Endret 20. mars 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Folk som tror at måten man knekker egget på har innvirkning på om plommen blir hel i steikpanna eller ikke. Lol sier jeg bare. Helt enig, jeg jobber med høner. Ca 8800 og jeg veit hvordan du knekker ett egg får å si det sånn. Den eneste muligheten får at plomma skal gå i stykker må vell være viss du kaster egget ned i steikepanna. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Lillebroren min var nettopp på rommet mitt og skulle legge fra seg et eller annet, da han skulle ut dultet han borti filmhylla mi ved et uhell. Det medførte at coveret til Die Hard-samleboksen min ble ødelagt. Filmene er helt i orden, men coveret ble ødelagtå kjefte. Kjeftet selvsagt masse på han, som igjen medførte at jeg fikk kjeft av mamma for å kjefte på han og jeg måtte be han om unnskyldning. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Krev erstatning ifra broren din, helt identisk cover eller penger for at du skal kunne få tak i ett nytt. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Det er et cover, get over it! Man krever ikke erstatning fra familie, med mindre man er mer gnien enn onkel Skrue. Uhell skjer! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Eneste måten man lærer respekt for andres eiendeler. Svir det ikke for personen tenker ikke han mer over det og kanskje gjør noe lignende igjen. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Det er et cover, get over it! Man krever ikke erstatning fra familie, med mindre man er mer gnien enn onkel Skrue. Uhell skjer! Enebarn? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Lillebroren min var nettopp på rommet mitt og skulle legge fra seg et eller annet, da han skulle ut dultet han borti filmhylla mi ved et uhell. Det medførte at coveret til Die Hard-samleboksen min ble ødelagt. Filmene er helt i orden, men coveret ble ødelagtå kjefte. Kjeftet selvsagt masse på han, som igjen medførte at jeg fikk kjeft av mamma for å kjefte på han og jeg måtte be han om unnskyldning. Auch, den der svir. Jeg vet hvordan det er, har akkurat skjedd det samme. Men, ikke krev erstatning eller noe som helst, uhell skjer. Har han derimot unnskyldt seg? Hvor mye av coveret ble ødelagt da? Er ikke mulig å snu det eller noe i den dur, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg