Smirnoff Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Regner med de som kommer i min er de som skal pisse på grava mi. Jaja. Irriterer meg over at været fortsatt er forblåst og kaldt her. Vår. NÅ!!! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Barnslige idioter som misbruker makten sin. Argrggg! Baka! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Tog og buss uten trådløst nett -_- Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Vi skal selge en 60 Gb PS3. Det følger med ca ti spill. Det er jo en noe ettertraktet modell, og vi har fått mange bud.. I fjor solgte vi en for 9500kr med et par spill. Regner ikke med å få like mye for denne, men en vet aldri. Det var jo ei syk kjerring som betalte så mye for den i fjor Hva er det med å komme med LATTERLIGE bud som 2-3 tusen? Sier seg kanskje selv at vi selger den for noe mer enn butikkpris, med tanke på at det følger med spill og diverse småtteri. Nå har vi satt en pris på den, bare for å få disse "jeg byr 2500" folket unna. Endret 20. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Så budet mitt på 50 spenn ble ikke godkjent? Husk, jeg lover at den får lide kraftig og lenge før jeg ekspederer den ut av denne verden Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Fillere irriterer meg. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Fillere irriterer meg. Ka e 'fillere'? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Fillere er episoder av f.eks anime som ikke handler om en dritt egentlig. Som fyller ut tom rommet mellom Mangaen og animen. Men er me på den.. Fillere er kjiiipt. Endret 20. mars 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Og episoder i vanlige serier som f.eks "clip-shows" der man fyller ut 75% av episoden med klipp fra tidligere episoder. Da ser jeg rødt. (Men forstår at det må til p.g.a budsjettgrunner, produksjonstid av påfølgende episoder etc). Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Vi skal selge en 60 Gb PS3. Det følger med ca ti spill.Det er jo en noe ettertraktet modell, og vi har fått mange bud.. I fjor solgte vi en for 9500kr med et par spill. Hvorfor selger dere? Og hvorfor solgte dere forrige gang? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Og episoder i vanlige serier som f.eks "clip-shows" der man fyller ut 75% av episoden med klipp fra tidligere episoder. Da ser jeg rødt. (Men forstår at det må til p.g.a budsjettgrunner, produksjonstid av påfølgende episoder etc). Ja spesielt på sånne naruto flashbacks. Så skal de ha med ALT som har skjedd tidligere i den handlingen uansett om det er totalt irrelevant Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Ja spesielt på sånne naruto flashbacks. Så skal de ha med ALT som har skjedd tidligere i den handlingen uansett om det er totalt irrelevant Se på noe bedre enn Naruto? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Anime/naruto eller hva faen det heter (same _SHIT_) irriterer skallen av meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Anime/naruto eller hva faen det heter (same _SHIT_) irriterer skallen av meg. På samme måte som fotballkamper og annet neandertalsk "kultur" irriterer meg? Ypperlig Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Hvorfor selger dere? Og hvorfor solgte dere forrige gang? Fordi vi har ikke bruk for en 60Gb og har heller ikke noe behov for å spille av ps2 spill. Når folk betaler åtte tusen for en slik, selger vi den gjerne og kjøper oss en ny til tre Endret 20. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 PS2-spill mener du Irriterer meg over at jeg er forkjøla :/ Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Slutt å ring meg Max Marketing!!!! Forbanna telefonterror! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Reklamen til PK og Dansefolket, mmwwaaaaaa Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Reklamen til PK og Dansefolket, mmwwaaaaaa Ja, jeg vet hvor pinlig det kan være å bli fristet til å kjøpe noe man egentlig ikke vil like =/ Endret 20. mars 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg