Nymph Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Oh my god!! Møtte en vampyr i går.. Han beit meg på halsen og på kinnet! Jævelig vondt i dag.. Why??! Den blir gøy å forklare på skolen... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Oh my god!! Møtte en vampyr i går.. Han beit meg på halsen og på kinnet! Jævelig vondt i dag.. Why??! Den blir gøy å forklare på skolen... Vampyr ja? Her er det bare å sette seg ned å utbedre. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Oh my god!! Møtte en vampyr i går.. Han beit meg på halsen og på kinnet! Jævelig vondt i dag.. Why??! Den blir gøy å forklare på skolen... Stoned? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Det irriterer meg hver gang jeg hører folk si "It's gonna be legen- wait for it -dary" og lignende versjoner. Det holder nå! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 At den månedtlige båndbredden på Photobucket kontoen min er snart full.. Siden 12. har jeg hatt 83150 treff og brukt 21.9 GB av 25GB... Det er jo bra på en måte, men snart vises ikke bildene lenger.. Bare en slik beskjed om "monthly bandwidth exeeded" eller noe sånt.. Ikke gidder jeg betale for oppgradering heller Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 At jeg glemte nøklene mine i varebilen... Sulten som faen å Og/å, feil! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 At jeg glemte nøklene mine i varebilen... Sulten som faen å Og/å, feil! Nei, "også". Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Angående strikkdebatten: TULLER DERE? Jeg blir virkelig lei meg når jeg ser at dere sier "et strikk" og "et kjeks". EN strikk, og EN kjeks. Kjenner en fyr som sier "et linjal", jeg holder på å gå i taket hver gang jeg hører det. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 At den månedtlige båndbredden på Photobucket kontoen min er snart full.. Siden 12. har jeg hatt 83150 treff og brukt 21.9 GB av 25GB...Det er jo bra på en måte, men snart vises ikke bildene lenger.. Bare en slik beskjed om "monthly bandwidth exeeded" eller noe sånt.. Ikke gidder jeg betale for oppgradering heller W202s galleri på Photobucket. Jeg hjelper til litt. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 At jeg glemte nøklene mine i varebilen... Sulten som faen å Og/å, feil! Nei, "også". "Og" er og () en godkjent erstatter for "også", dog er jeg usikker på om det er med apostrof over o-en. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Angående strikkdebatten:TULLER DERE? Jeg blir virkelig lei meg når jeg ser at dere sier "et strikk" og "et kjeks". EN strikk, og EN kjeks. Kjenner en fyr som sier "et linjal", jeg holder på å gå i taket hver gang jeg hører det. Alle rundt her sier "et linjal" Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 [/Nå er det slutt med skrivefeil diskuteringa.] Jeg sliter fælt med dette på YT: Dagbla.no går så sabla tregt til tider. Bærbaren (4 år gammel) går det i alle fall tregt på. FLASH v10 er noe HERK mannskitt tatt fra HELVETTE! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Angående strikkdebatten:TULLER DERE? Jeg blir virkelig lei meg når jeg ser at dere sier "et strikk" og "et kjeks". EN strikk, og EN kjeks. Kjenner en fyr som sier "et linjal", jeg holder på å gå i taket hver gang jeg hører det. En strikk er selvfølgelig riktig, men rundt her sier faktisk de fleste et strikk(Et strækk - fleir strækk - allj strækkan) TrOEnderrrrr Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 At jeg glemte nøklene mine i varebilen... Sulten som faen å Og/å, feil! Nei, "også". I beg you my pardon. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Vel.. jeg møtte en fyr da jeg var ute i går, og han ble med oss (en gjeng på 10 stk) på nach.. Før jeg vet ordet av det så slenger han meg inn i veggen, lugger meg, og BITER meg i halsen.. Og ikke på den gode måten. Skikkelig AU. Det skjedde en gang til, men da var det i kinnet. Våkna i morges og lente meg med handa på kinnet, og husket hvorfor det gjorde så sabla vondt. Og når jeg ser meg i speilet er det 2 røde, hovne BITEMERKER på meg.. ÆOOOW Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Vel.. jeg møtte en fyr da jeg var ute i går, og han ble med oss (en gjeng på 10 stk) på nach.. Før jeg vet ordet av det så slenger han meg inn i veggen, lugger meg, og BITER meg i halsen.. Og ikke på den gode måten. Skikkelig AU. Det skjedde en gang til, men da var det i kinnet. Våkna i morges og lente meg med handa på kinnet, og husket hvorfor det gjorde så sabla vondt. Og når jeg ser meg i speilet er det 2 røde, hovne BITEMERKER på meg.. ÆOOOW Kanskje han hadde lest om rough sex og visste ikke helt hva han holdt på med Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Eh?? Håper han fikk juling for det han gjorde mot deg. Temmelig sært. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Argh en ekkel Norsk-oppgave vi har fått pressa på oss nå hvor vi skal tolke ett forbanna dikt som lærer'n har valgt ut. Skjønner ikke bæret av hva det er dem prøver å si ved hjelp av sine kunstneriske metaforer og bilder. Ikke klarer jeg å se noen sammenheng hvor det vil være nyttig å kunne seinere i livet heller.. makan til vås. Pensum kunne sannsynligvis vært halvert hvis man skulle tenkt på hvilke kunnskaper som faktisk kunne brukes til noe fornuftig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg