Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At den månedtlige båndbredden på Photobucket kontoen min er snart full.. Siden 12. har jeg hatt 83150 treff og brukt 21.9 GB av 25GB...

Det er jo bra på en måte, men snart vises ikke bildene lenger.. Bare en slik beskjed om "monthly bandwidth exeeded" eller noe sånt.. Ikke gidder jeg betale for oppgradering heller :p

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Angående strikkdebatten:

TULLER DERE? :cry: Jeg blir virkelig lei meg når jeg ser at dere sier "et strikk" og "et kjeks". EN strikk, og EN kjeks. Kjenner en fyr som sier "et linjal", jeg holder på å gå i taket hver gang jeg hører det.

En strikk er selvfølgelig riktig, men rundt her sier faktisk de fleste et strikk(Et strækk - fleir strækk - allj strækkan)

TrOEnderrrrr

Lenke til kommentar

Vel.. jeg møtte en fyr da jeg var ute i går, og han ble med oss (en gjeng på 10 stk) på nach.. Før jeg vet ordet av det så slenger han meg inn i veggen, lugger meg, og BITER meg i halsen.. Og ikke på den gode måten. Skikkelig AU. Det skjedde en gang til, men da var det i kinnet. Våkna i morges og lente meg med handa på kinnet, og husket hvorfor det gjorde så sabla vondt. Og når jeg ser meg i speilet er det 2 røde, hovne BITEMERKER på meg.. :(

ÆOOOW

Lenke til kommentar
Vel.. jeg møtte en fyr da jeg var ute i går, og han ble med oss (en gjeng på 10 stk) på nach.. Før jeg vet ordet av det så slenger han meg inn i veggen, lugger meg, og BITER meg i halsen.. Og ikke på den gode måten. Skikkelig AU. Det skjedde en gang til, men da var det i kinnet. Våkna i morges og lente meg med handa på kinnet, og husket hvorfor det gjorde så sabla vondt. Og når jeg ser meg i speilet er det 2 røde, hovne BITEMERKER på meg.. :(

ÆOOOW

Kanskje han hadde lest om rough sex og visste ikke helt hva han holdt på med :hmm:

Lenke til kommentar

Argh en ekkel Norsk-oppgave vi har fått pressa på oss nå hvor vi skal tolke ett forbanna dikt som lærer'n har valgt ut. Skjønner ikke bæret av hva det er dem prøver å si ved hjelp av sine kunstneriske metaforer og bilder. Ikke klarer jeg å se noen sammenheng hvor det vil være nyttig å kunne seinere i livet heller.. makan til vås. Pensum kunne sannsynligvis vært halvert hvis man skulle tenkt på hvilke kunnskaper som faktisk kunne brukes til noe fornuftig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...