phfjeld Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg er helt enig med CypheroN. Da jeg reagerte på Blomsterbobs elendige signatur, var han den første som støttet meg. Egentlig tror jeg at Blomsterbob er en grei fyr, men han skjuler det veldig godt noen ganger. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg tuller. Han er sikkert ikke en grei figur. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Anime-serien min som har delay på lyden i forhold til bildet! Megaskuffa når jeg satte meg på bussen til jobb for å se på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Folk som påstår at "en strikk" skrives "et strikk". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Høres jo fungerende ut å si et gummistrikk da. Og et hårstrikk. Hva sier ordboka om det? Irriterer meg at jeg har drete kraftig på leggen skolemessig og sitter her nå, 1,5 time før en obligatorisk oppgave skal inn, uten oppgave eller gruppe eller kunnskap til å utføre oppgaven. Go me -_- Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Folk som påstår at "en strikk" skrives "et strikk". Du er vel også en slik person som sier "en kjeks" også da, vel? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Hmm, ordboka mi sier at det er hankjønn, selv om det høres feil ut å si og skrive en strikk - strikken - flere strikker - alle strikkene. Høres bedre ut med et strikk - strikket - flere strikk - alle strikkene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Hmm, ordboka mi sier at det er hankjønn, selv om det høres feil ut å si og skrive en strikk - strikken - flere strikker - alle strikkene.Høres bedre ut med et strikk - strikket - flere strikk - alle strikkene. Dette er fordi vi alle prater dialekt. For meg høres "en kjeks" ut som noen er på bærtur. Samme med "en strikk". Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Hmm, ordboka mi sier at det er hankjønn, selv om det høres feil ut å si og skrive en strikk - strikken - flere strikker - alle strikkene.Høres bedre ut med et strikk - strikket - flere strikk - alle strikkene. Dette er fordi vi alle prater dialekt. For meg høres "en kjeks" ut som noen er på bærtur. Samme med "en strikk". WTF? Hva skal man si da? Et kjeks? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Haha, jeg sier til og med ei penn. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 De jævla smålusene i Siemens LOGO - soft comfort. Kan jo ikke lage en liten enkel sekvens uten at noe går galt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Hmm, ordboka mi sier at det er hankjønn, selv om det høres feil ut å si og skrive en strikk - strikken - flere strikker - alle strikkene.Høres bedre ut med et strikk - strikket - flere strikk - alle strikkene. Dette er fordi vi alle prater dialekt. For meg høres "en kjeks" ut som noen er på bærtur. Samme med "en strikk". WTF? Hva skal man si da? Et kjeks? Hørt om hunkjønn? Ei kjeks. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Man sier da vel ikke ei kjeks - kjeksa? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Man sier hvertfall ikke kjeksen. Hvordan man skriver det derimot, er en annen sak. Endret 19. mars 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Man sier hvertfall ikke kjeksen. Hvordan man skriver det derimot, er en annen sak. Jo, det sier vi. En kjeks, kjeksen Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg var hjemom en tur i lunsjen og skulle skjære meg et par skiver tomat til å ha på skiva. Kniven var litt sløv, og det var bare litt igjen av tomaten.. så jeg klarer å kutte av meg et rimelig fint stykke fingertupp. Irriterende ble det når jeg oppdaget at dette er fingeren jeg bruker når jeg skriver på tastaturet med, og nå er den redusert :/ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Jo, det sier vi. En kjeks, kjeksen Får det bare ikke til å høres bra ut. Men jeg er trønder da, så det er vel ikke så rart. Jeg var hjemom en tur i lunsjen og skulle skjære meg et par skiver tomat til å ha på skiva. Kniven var litt sløv, og det var bare litt igjen av tomaten.. så jeg klarer å kutte av meg et rimelig fint stykke fingertupp. Irriterende ble det når jeg oppdaget at dette er fingeren jeg bruker når jeg skriver på tastaturet med, og nå er den redusert :/ Ut i fra den formuleringen forstod jeg det sånn at du kun bruker èn finger på tastaturet. Neida, god bedring. Endret 19. mars 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 2 av de bertene i Paradise Hotel, Noor og Ida. Makan til forblåste dumskaller av noen kvinnemennesker skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 De forblåste dumskallene som ser på paradise hotell. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Ut i fra den formuleringen forstod jeg det sånn at du kun bruker èn finger på tastaturet. Neida, god bedring. Haha XD . Jeg bruker flere altså ! :!: Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 At jeg glemte nøklene mine i varebilen... Sulten som faen å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg