Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det irriterer meg at BlomsterBobs signatur inneholder en rimelig grov språkfeil. Den burde ha vært "I'm not programmed to show feelings.".

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Gratulerer om du fant feilen helt selv. :fun:

Det er selvfølgelig snakk om ordet 'too', so burde ha vært 'to'.

Lenke til kommentar
Det irriterer meg at BlomsterBobs signatur inneholder en rimelig grov språkfeil. Den burde ha vært "I'm not programmed to show feelings.".

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

care.jpg

Lenke til kommentar
Musikal-opptreden i Simpsons og Family Guy irriterer meg så grådig. Jeg vil ha humor, ikke generell dans og synging. Family Guy virker jo som det har slikt i annenhver episode og...

Haha, alltid irritert meg over dette. Sitter og vrir meg gjennom de scenene eller spoler hvis det er mulig. Simpsons hadde også en hel episode med bare synging. Dårligste synes jeg, gjespende kjedelig...

Lenke til kommentar

dette er sikkert nevnt før, men noe som irriterer meg er lydnivået i reklamepausen og "promopausen" til NRK, TV2, etc. Når reklamen kommer er lydnivået så høyt så jeg må enten

a) mute lyden

eller

b) skifte kanal

begge deler er mot sin hensikt hvis vedkommende som reklamerer ønsker at jeg skal kjøpe produktet deres vil jeg tru.

Det er sikkert "godt" ment, dvs at de innbiller seg at dette skal "vekke" meg opp slik at reklamen får den fokus den "fortjener"... sigh...

Lenke til kommentar
dette er sikkert nevnt før, men noe som irriterer meg er lydnivået i reklamepausen og "promopausen" til NRK, TV2, etc. Når reklamen kommer er lydnivået så høyt så jeg må enten

a) mute lyden

eller

b) skifte kanal

begge deler er mot sin hensikt hvis vedkommende som reklamerer ønsker at jeg skal kjøpe produktet deres vil jeg tru.

Det er sikkert "godt" ment, dvs at de innbiller seg at dette skal "vekke" meg opp slik at reklamen får den fokus den "fortjener"... sigh...

Et sleipt triks, egentlig. Når folk skal på dass/hente mat o.l i reklamepausen er lydnivået høyere for at man skal høre reklamen bra selv om man er borte fra TV'en

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...