Sondre Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Skole er ganske irriterende. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Kanskje naboen skriver her hvis jeg legger et brev i postkassa og spør om passordet til nettet dems, så går jeg under irriterende naboer, tøft Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 At jeg fortsatt har bare 1024/256-linje hjemme. Stjelehor. Hmf. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Det irriterer meg at BlomsterBobs signatur inneholder en rimelig grov språkfeil. Den burde ha vært "I'm not programmed to show feelings.". Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Gratulerer om du fant feilen helt selv. Det er selvfølgelig snakk om ordet 'too', so burde ha vært 'to'. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Musikal-opptreden i Simpsons og Family Guy irriterer meg så grådig. Jeg vil ha humor, ikke generell dans og synging. Family Guy virker jo som det har slikt i annenhver episode og... Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Gutta boys i the Simpsons sang nettopp på TV4 tror jeg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Det irriterer meg at BlomsterBobs signatur inneholder en rimelig grov språkfeil. Den burde ha vært "I'm not programmed to show feelings.". Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Gratulerer om du fant feilen helt selv. Det er selvfølgelig snakk om ordet 'too', so burde ha vært 'to'. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Har du ikke tenkt til å ordne det, BlomsterBob? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg satt faktisk å tenkte på det en stund, men så ombestemte jeg meg. Fight the powah! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 "jeg er ikke programmert også vise følelser" står det. zuperfail. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Wow, you win. English-skillz FTW! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Plx endre, sinnnsykt .... slitsomt.. å lese. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Musikal-opptreden i Simpsons og Family Guy irriterer meg så grådig. Jeg vil ha humor, ikke generell dans og synging. Family Guy virker jo som det har slikt i annenhver episode og... Haha, alltid irritert meg over dette. Sitter og vrir meg gjennom de scenene eller spoler hvis det er mulig. Simpsons hadde også en hel episode med bare synging. Dårligste synes jeg, gjespende kjedelig... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Det gjorde naboen min også... Når han/hun fant ut at jeg koblet meg på og lastet ned for full linje. Russiske hackere og to CUDA kort fikser biffen Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 dette er sikkert nevnt før, men noe som irriterer meg er lydnivået i reklamepausen og "promopausen" til NRK, TV2, etc. Når reklamen kommer er lydnivået så høyt så jeg må enten a) mute lyden eller b) skifte kanal begge deler er mot sin hensikt hvis vedkommende som reklamerer ønsker at jeg skal kjøpe produktet deres vil jeg tru. Det er sikkert "godt" ment, dvs at de innbiller seg at dette skal "vekke" meg opp slik at reklamen får den fokus den "fortjener"... sigh... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 At fryseren min ikke funker! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 dette er sikkert nevnt før, men noe som irriterer meg er lydnivået i reklamepausen og "promopausen" til NRK, TV2, etc. Når reklamen kommer er lydnivået så høyt så jeg må entena) mute lyden eller b) skifte kanal begge deler er mot sin hensikt hvis vedkommende som reklamerer ønsker at jeg skal kjøpe produktet deres vil jeg tru. Det er sikkert "godt" ment, dvs at de innbiller seg at dette skal "vekke" meg opp slik at reklamen får den fokus den "fortjener"... sigh... Et sleipt triks, egentlig. Når folk skal på dass/hente mat o.l i reklamepausen er lydnivået høyere for at man skal høre reklamen bra selv om man er borte fra TV'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg