Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
«Lol» virker meir naturleg enn «haha» når eg snakkar, så eg tek meg sjølv i det stadig.

Er noe "haha" eller "lol" verdig, bør man le i stedet.

Lettere å bare si lolololol eller kekekeke :p

Irriterer meg at jeg ofte sier lolololol eller kekekeke i stedet for å le :p

Also, irriterer meg over alle de epic trådene i GBS-delen av SA. Kommer meg aldri i sengs ><

Jeg irriterer meg over at TheMartine fikk frem manboobs i en eller annen tråd på sosialt :nei:

LOL, naaai, leste ikke det over :whistle:

Vil du se de på PM også, kanskje? ;D

Lenke til kommentar
Ikke alltid, men ofte.. Hadde han vært mann nok til å si "greit, jeg har kanskje feil på dette" noen ganger, så hadde nok faktisk snustråden forsatt vært oppe.. :nei:

Vel, dette er tull. I den tråden hadde jeg alltid rett i det jeg skrev av enkle grunner:

Jeg skrev kun fakta og jeg backet opp det jeg sa med fakta fra snusprodusentene. Men du mener kanskje Swedish match og Imperial tobacco har feil også? At de ikke vet hva deres egen snus inneholder? Hvor mye nikotin det er i de, eller om de defineres som sterksnus eller ikke? Men mener du fortsatt det jeg har skrevet var galt, kontakt gjerne nevnte produsenter og be de rette infoen de har på hjemme sidene sine, eller ber konsulentene sine fortelle kundene. Det gjør meg null og niks.

Og nei, snustråden hadde ikke vært oppe om jeg gikk tilbake på faktaene mine. Det var nemlig jeg som ba moderatorene stenge den og det er meg moderatorene har bedt starte den neste snustråden.

Om folk gjorde som meg, lot være å synse, gjette eller komme med usanne innlegg, da ville tråden fortsatt vært oppe. Å feilinformere fordi en husker feil gjør meg ingenting, men å finne på "skjemaer" og legge det fram som fakta eller påstå at sterksnus ikke er sterksnus fordi en ikke merker noe av den - slikt får tråder stengt.

Ja, jeg er bastant, men det virker som eneste måten folk forstår noe i den tråden. Det provoserer de uenige, så de sjekker opp faktaene selv, lærer og lar være å feilinformere neste gang noen spør.

Det er tre ting jeg virkelig kan. Snus, pils og musikk. Vet jeg noe stemmer eller er galt, så retter jeg på folk. Død over feilinformering.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...