Snublefot Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 At jeg er så usedvanlig sliten. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Irriterer meg over den voldsomme eksplosjonen av ordet Awesome på forumet.Ooooog en del på filmdelen av forumet. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Irriterer meg over bruken av awesome ellers også jeg. Awesome passer ikke som adjektiv/adverb over alt slik det virker som at de fleste amerikanere har oppfattelsen av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Irriterer meg over brukere med unaturlig lange brukernavn. Hm. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg irriterer balla av meg av at alle som er på konsert plutselig har blitt fotografer. Det er faen meg klin umulig å se en damn shit når alle foran deg står med hånda i lufta og filmer eller tar bilder med mobilen under hele konserten. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg irriterer meg over at TheMartine fikk frem manboobs i en eller annen tråd på sosialt LOL, naaai, leste ikke det over Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Hihi, jeg er ganske fornøyd med det, jeg. Driver allerede nå og jobber med et nytt og ubehagelig prosjekt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 «Lol» virker meir naturleg enn «haha» når eg snakkar, så eg tek meg sjølv i det stadig. Er noe "haha" eller "lol" verdig, bør man le i stedet. Lettere å bare si lolololol eller kekekeke Irriterer meg at jeg ofte sier lolololol eller kekekeke i stedet for å le Also, irriterer meg over alle de epic trådene i GBS-delen av SA. Kommer meg aldri i sengs >< Jeg irriterer meg over at TheMartine fikk frem manboobs i en eller annen tråd på sosialt LOL, naaai, leste ikke det over Vil du se de på PM også, kanskje? ;D Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Vil du se de på PM også, kanskje? ;D Gjørdetgjørdetgjørdetgjørdetgjørdetgjørdetgjørdetgjørdetgjørdetgjørdetgjørdetgjørdet! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 *finne kamera* Vil du også ha, Martine? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Takk som byr, men jeg har fått det jeg trenger fra den kanten Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Ikke alltid, men ofte.. Hadde han vært mann nok til å si "greit, jeg har kanskje feil på dette" noen ganger, så hadde nok faktisk snustråden forsatt vært oppe.. Vel, dette er tull. I den tråden hadde jeg alltid rett i det jeg skrev av enkle grunner: Jeg skrev kun fakta og jeg backet opp det jeg sa med fakta fra snusprodusentene. Men du mener kanskje Swedish match og Imperial tobacco har feil også? At de ikke vet hva deres egen snus inneholder? Hvor mye nikotin det er i de, eller om de defineres som sterksnus eller ikke? Men mener du fortsatt det jeg har skrevet var galt, kontakt gjerne nevnte produsenter og be de rette infoen de har på hjemme sidene sine, eller ber konsulentene sine fortelle kundene. Det gjør meg null og niks. Og nei, snustråden hadde ikke vært oppe om jeg gikk tilbake på faktaene mine. Det var nemlig jeg som ba moderatorene stenge den og det er meg moderatorene har bedt starte den neste snustråden. Om folk gjorde som meg, lot være å synse, gjette eller komme med usanne innlegg, da ville tråden fortsatt vært oppe. Å feilinformere fordi en husker feil gjør meg ingenting, men å finne på "skjemaer" og legge det fram som fakta eller påstå at sterksnus ikke er sterksnus fordi en ikke merker noe av den - slikt får tråder stengt. Ja, jeg er bastant, men det virker som eneste måten folk forstår noe i den tråden. Det provoserer de uenige, så de sjekker opp faktaene selv, lærer og lar være å feilinformere neste gang noen spør. Det er tre ting jeg virkelig kan. Snus, pils og musikk. Vet jeg noe stemmer eller er galt, så retter jeg på folk. Død over feilinformering. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) He did it again! Edit: Og ja, synes egentlig at noen andre burde lage ny snustråd, ikke deg Endret 16. mars 2009 av S0ppel Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Ting som irriterer?? Jo, at det regnet så sykt mye i gårkveld/natt at jeg faktisk ble tvunget til å ta taxi hjem.. Penger ut av vinduet, mista stemmen.. Great! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 At jeg er syk, hjemme fra jobb og ikke noe mat i huset her. Saniteeeet! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Erik og Kriss, fy faen som de irriterer! Hørte nettopp den nye låten deres, de sang et eller annet om hvor godhjertet de var som tok seg tid til å skrive autografer. Skrudde av før jeg hørte mer. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 At alle lærere legger opp til lekser til tilfeldige dager og det alltid må krasje. -.- Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Småsøsken, kviser, vennene til småsøsken, lekser og teite drittunger som kaster snøballer på ruta vår. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Sier faen ikke mer... Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Det irriterer meg at tallene på tasturet (numpad) er rangert ulikt på mobilen. Jeg ender alltid opp med å trykke feil tall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg