Gavekort Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 En enkel OT-hore her på forumet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Det er irriterende når folk sier "no shit" uten å helt vite når eller hvordan uttryket skal brukes. No shit SHIT NO! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Det er irriterende når folk sier "no shit" uten å helt vite når eller hvordan uttryket skal brukes. No shit SHIT NO! Det med "Eid" er verre. "Ohh, den sangen var eid!" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 SHIT NO! Oh no shit didn't! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Utrolig irriterende det der ja. "Eid" synes jeg skal kun brukes i situasjoner hvor du "driter deg ut". "Den sangen er eid" er veeeeeldig feil. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Utrolig irriterende det der ja. "Eid" synes jeg skal kun brukes i situasjoner hvor du "driter deg ut". "Den sangen er eid" er veeeeeldig feil. Vel, det er min hverdag. Kan slenge på mennesker som bruker lol (ect.) i muntlig samtale. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg bruker LOL i muntlige samtaler, jeg sier noob, og nab, og leet óg, også gjør jeg sånn "L" med pekefinger og tommel foran panna til folk. Det er bare morsomt fordi andre synes det er teit, så fort ingen bryr seg, slutter jeg med det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Huffda, stakkars deg. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Kan slenge på mennesker som bruker lol (ect.) i muntlig samtale. Måtte be en kompis holde kjeft utallige ganger i dag pga det ... Han er det verste eksempelet på "internetthumor" i hverdagen. For hver setning han sier, inkluderer han enten "Lol", "I has X" eller "zorz". Forferderlige menneske, fy faen D: Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Hahaha Nå ble jeg forelsket i kompisen din <3 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) «Lol» virker meir naturleg enn «haha» når eg snakkar, så eg tek meg sjølv i det stadig. Endret 15. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Sier lol irl ofte, men det er mer som "herregud, så teit". Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Eller når ein ikkje har noko skikkeleg å seie, men fortsatt må seie noko. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Kan hende jeg slenger inn en "I has ......" i det virkelig liv noen ganger, men ikke så mye nåtildags. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Irriterer meg over den voldsomme eksplosjonen av ordet Awesome på forumet. Endret 15. mars 2009 av stakan Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Irriterer meg over den voldsomme eksplosjonen av ordet Awesome på forumet. Kor på forumet då? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Sier lol irl ofte, men det er mer som "herregud, så teit". Ja, eller som en sarkastisk måte å markere at noe ikke var morsomt. Lol sier jeg utelukkende med ironisk tonefall, da er det enda morsommere at folk synes det er irriterende, hahaaa. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Holder seg vel stort sett i PUA-tråden. Alle fremstår som en gjeng modifiserte gladkristne Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 «Lol» virker meir naturleg enn «haha» når eg snakkar, så eg tek meg sjølv i det stadig. Er noe "haha" eller "lol" verdig, bør man le i stedet. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Sier lol irl ofte, men det er mer som "herregud, så teit". Ja, eller som en sarkastisk måte å markere at noe ikke var morsomt. Lol sier jeg utelukkende med ironisk tonefall, da er det enda morsommere at folk synes det er irriterende, hahaaa. Supported. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg