Demonfudge Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Makan, hva er galt med Steinkjer? Finnes mange verre steder i Trøndelag, Orkdal, Fosen, Skaun og Trondhjem Eksen min bor i Steinkjer. Joda, det er det sikkert. Har litt sansen for Stjørdal/Skatval jeg da. Men du kan jo komme til Verdal om noen måneder og bli med på Vømmølfestival ;D Njaa, vet ikke helt om det er festivalen for meg gitt. Men hadde vært morsomt å prøve det da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Aha Da forstår jeg. Ja, det ville vært bare for å prøve det for min del også, jeg liker platene og Rotmo, men sånn bortsett fra det, er jeg ikke mye Vømmøl Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Folk som skryter av at de blokkerer reklame når folk lager tråd om div. reklamebannere på forumet. Og folk som ikke formaterer innleggene sine, sånn at man får servert en vegg med tekst. Og folk som skriver "vel" med to l-er. Endret 14. mars 2009 av Dragen Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 At det stinker røyk av meg etter å ha sittet i samme rom som en rullingsgubbe i 20 minutter. Faens møkkarøyk Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Er lei damer som tar seg nær av vekta si, jeg kaller en spade for en spade! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Den jævla hosten jeg har utvikla etter at jeg begynte å roe ned røykinga >< Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Det er så irriterende med folk som blir "kule" og tøffe, i rett selskap. Uten disse folka rundt seg, er de helt normale og hyggelige. Men vips..så forandrer de seg til en stor klump med idioti. Har lyst til så stfu og gi de en over kjeften. Endret 15. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Kols much? Ha ha, viste seg i ettertid å være begynnelsen på forkjølelsen jeg har nå Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg hater å stå opp sent. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Irriterende at roomate skal okkupere stua med kjæresten sin helg etter helg Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Irriterende med jenter som alltid skal ha en eller annen klissete strofe fra en eller annen klissete sang på msn. Spesielt når engelsken er stavet feil. For noen dager siden hadde en ganske dårlig venninne av meg dette: "I'm in love, with a fairy tale, even dough(ja, dough) it hurts, cause i dont care if i loose my mind, im already cursed" Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Dette innlegget fra Nyhus irriterer meg så inni helvette: QUOTE(S0ppel @ 13/03-2009 : 14:59) Slutt å påstå at du alltid har rett.. Det gjør ikke tråden noe bedre Når det kommer til hva jeg skriver i denne tråden har jeg alltid rett, enten du liker det eller ikke. I motsetning til noen andre i denne tråden poster jeg ikke på måfå eller gjetter. Så jeg lurer på, hvordan i helvette kan folk være så arogante som Nyhus og påstå at de alltid har rett? Huff -.- Endret 15. mars 2009 av S0ppel Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Sure gamle sikkerhetsvakter på Gardermoen Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Så jeg lurer på, hvordan i helvette kan folk være så arogante som *brukernavn* og påstå at de alltid har rett? Huff -.- Det er ganske få av oss. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Har Nyhus rett da, S0ppel? Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Har Nyhus rett da, S0ppel? Ikke alltid, men ofte.. Hadde han vært mann nok til å si "greit, jeg har kanskje feil på dette" noen ganger, så hadde nok faktisk snustråden forsatt vært oppe.. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Det er irriterende når folk sier "no shit" uten å helt vite når eller hvordan uttryket skal brukes. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2009 Det er irriterende når folk sier "no shit" uten å helt vite når eller hvordan uttryket skal brukes. No shit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg