Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Makan, hva er galt med Steinkjer? Finnes mange verre steder i Trøndelag, Orkdal, Fosen, Skaun og Trondhjem

Eksen min bor i Steinkjer. :p Joda, det er det sikkert. Har litt sansen for Stjørdal/Skatval jeg da. :)

Men du kan jo komme til Verdal om noen måneder og bli med på Vømmølfestival ;D

Njaa, vet ikke helt om det er festivalen for meg gitt. :p Men hadde vært morsomt å prøve det da. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som skryter av at de blokkerer reklame når folk lager tråd om div. reklamebannere på forumet. Og folk som ikke formaterer innleggene sine, sånn at man får servert en vegg med tekst.

Og folk som skriver "vel" med to l-er.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar

Det er så irriterende med folk som blir "kule" og tøffe, i rett selskap. Uten disse folka rundt seg, er de helt normale og hyggelige. Men vips..så forandrer de seg til en stor klump med idioti.

Har lyst til så stfu og gi de en over kjeften.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Irriterende med jenter som alltid skal ha en eller annen klissete strofe fra en eller annen klissete sang på msn. Spesielt når engelsken er stavet feil.

For noen dager siden hadde en ganske dårlig venninne av meg dette:

"I'm in love, with a fairy tale, even dough(ja, dough) it hurts, cause i dont care if i loose my mind, im already cursed"

Lenke til kommentar

Dette innlegget fra Nyhus irriterer meg så inni helvette:

QUOTE(S0ppel @ 13/03-2009 : 14:59)

Slutt å påstå at du alltid har rett.. Det gjør ikke tråden noe bedre

Når det kommer til hva jeg skriver i denne tråden har jeg alltid rett, enten du liker det eller ikke. I motsetning til noen andre i denne tråden poster jeg ikke på måfå eller gjetter.

Så jeg lurer på, hvordan i helvette kan folk være så arogante som Nyhus og påstå at de alltid har rett? Huff -.-

Endret av S0ppel
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...