Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, ja det jo en mulighet..

En annen ting er at når en begynner å bli kjent med Flightsim, og jeg er tross alt snart flymekaniker så en del systemer kan jeg jo, da blir det faktisk mye kjedeligere med flyspill..

Ta f. eks en Boeing 737. Plott inn ruta i FMC'n, sett valgt høyde, taxe til rullebanen og ta av, husk flaps og auto brakes på RTO, trykk på LNAV, VNAV og CMD A og... Vent til innflygningen. Der setter du inn ILS frekvensen til den rullebanen du skal lande på i NAV1, trykk APP på autopiloten, sett spoilers til armed og auto brakes til 3 så velger du flaps ettersom farten blir lavere. Så lander flyet helt av selg selv, det til og med bremser av seg selv. Eneste du må gjøre er å skru på thrust reverser. Så taxer du til gaten.

Det var en hel flight. Vanskelig? Nei. Moro? Ikke annet enn take off og landing.

Man kan jo seff fly VFR med småfly uten autopilot, men flyrealismen suger og jeg gidder ikke sette meg inn i X-Plane..

Haha, jeg kjeder meg.

Endret av W202
Lenke til kommentar
Blokkert alle porter så det nesten ikke går an å spille et helt vanlig spill på nett.. Net det blir fortsatt ikke moro.

Vurdert en proxytjeneste som f.eks. Your Freedom?

Men det koster jo penger da såklart, med mindre du kan få en venn, som er villig til å dele internett og har en rask linje, til å sette opp en vpn server.

Lenke til kommentar

Kvise mellom øya, på nesebenet. Irriterer jævlig for det er nesten helt umulig og rekke kvisa, så jeg klarer ikke og klemme den ut, og når det er for det første er vansklig så gjør det drit vondt også. De er en av de som du presser mer og mer, det gjør vondere og vondere, Men, stort men her, de kommer ikke en drit ut. Jeg blir sintere, blir mer bestemt men det skjer ingenting. Piece of shit.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...