Toast Is Pimp! Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Virker fint her... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Virker fint nå. Herregud, det var traumtatisk! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Hjelp, jeg er alene på internatet - i Bardufoss Lite å finne på? Ja. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Internett = masse å finne på. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Blokkert alle porter så det nesten ikke går an å spille et helt vanlig spill på nett.. Net det blir fortsatt ikke moro. Musa gikk i stykker for litt siden så jeg sitter med en skitdårlig en nå. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Hmm. Se film eller serie, da? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Når en snart har vært her i snart 2 år så begynner man å ha sett alt, og ikke minst begynner å bli lei slikt.. - Jeg er fortapt Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Forumhore, da! Ingenting som slår det Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Haha, ja det jo en mulighet.. En annen ting er at når en begynner å bli kjent med Flightsim, og jeg er tross alt snart flymekaniker så en del systemer kan jeg jo, da blir det faktisk mye kjedeligere med flyspill.. Ta f. eks en Boeing 737. Plott inn ruta i FMC'n, sett valgt høyde, taxe til rullebanen og ta av, husk flaps og auto brakes på RTO, trykk på LNAV, VNAV og CMD A og... Vent til innflygningen. Der setter du inn ILS frekvensen til den rullebanen du skal lande på i NAV1, trykk APP på autopiloten, sett spoilers til armed og auto brakes til 3 så velger du flaps ettersom farten blir lavere. Så lander flyet helt av selg selv, det til og med bremser av seg selv. Eneste du må gjøre er å skru på thrust reverser. Så taxer du til gaten. Det var en hel flight. Vanskelig? Nei. Moro? Ikke annet enn take off og landing. Man kan jo seff fly VFR med småfly uten autopilot, men flyrealismen suger og jeg gidder ikke sette meg inn i X-Plane.. Haha, jeg kjeder meg. Endret 14. mars 2009 av W202 Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Blokkert alle porter så det nesten ikke går an å spille et helt vanlig spill på nett.. Net det blir fortsatt ikke moro. Vurdert en proxytjeneste som f.eks. Your Freedom? Men det koster jo penger da såklart, med mindre du kan få en venn, som er villig til å dele internett og har en rask linje, til å sette opp en vpn server. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Irriterer meg at jeg tydeligvis er den eneste som ikke aner hva Spotify er.. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Det er et program som gjør at du kan høre på musikk direkte fra programmet uten å laste ned sangene først. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 At Obs! på Vinterbrosenteret omtrent aldri har snus. Sååå stor butikk liksom, så har de snus 1 av 10 ganger jeg er der. Og bensinstasjonen like ved selger General løs for 98,- boksen. Så da ender det alltid med at jeg må dra et annet sted. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 At jeg ikke får med meg noen ut i kveld >< Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Hehe, da er vi to Datasmurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Synd det er så stor avstand, ellers kunne vi gått ut ^^ Kjedelig å bøtte vin alene Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg kunne også tenkt meg noen å drikke med. Men, jeg nærmer meg faen ikke Steinkjer igjen, Smurf! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Kvise mellom øya, på nesebenet. Irriterer jævlig for det er nesten helt umulig og rekke kvisa, så jeg klarer ikke og klemme den ut, og når det er for det første er vansklig så gjør det drit vondt også. De er en av de som du presser mer og mer, det gjør vondere og vondere, Men, stort men her, de kommer ikke en drit ut. Jeg blir sintere, blir mer bestemt men det skjer ingenting. Piece of shit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Makan, hva er galt med Steinkjer? Finnes mange verre steder i Trøndelag, Orkdal, Fosen, Skaun og Trondhjem f.eks Men du kan jo komme til Verdal om noen måneder og bli med på Vømmølfestival ;D Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Jenter som lager en sånn spiss s-lyd i hvert eneste ord! De kan være så digg som de bare vil, men hater jenter som gjør det! Et eksempel er hun norske som hopper høyde med stav! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg