Blue Scholar Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg irriterer meg over nordmenn som ikke snakker engelsk riktig. Spesielt når det gjelder en overdreven bruk av ø-lyden og y-lyden, f.eks. i ordboka står det at "hungry" uttales ['hʌŋgri], men mangen sier ['høŋgry]! Å være god i engelsk kan av og til være en forbannelse Altså som landet Hungary? Hører det altfor ofte Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Har facebook skifta layout på "hjem" siden? Den nye var dritstygg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Ja, håper det bare er en tilvenningssak. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Ja, har du ikke fulgt med på VG Nett? De har hatt daglige artikler om det i en ukes tid nå. Det er blant annet derfor jeg endelig har byttet startside. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Irriterer meg over at regelen for å kaste ut folk fra forumet permanent er borte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Irriterer meg over at regelen for å kaste ut folk fra forumet permanent er borte. Enig. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Irriterer meg over at regelen for å kaste ut folk fra forumet permanent er borte. den var frekk, men du er hot, så..... xD Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Herregud jeg irriterer meg over folk som nesten nekter å bruke facebook fordi de skifter look. Snakk om ræva tilpasningsevne! Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg irriterer meg over nordmenn som ikke snakker engelsk riktig. Spesielt når det gjelder en overdreven bruk av ø-lyden og y-lyden, f.eks. i ordboka står det at "hungry" uttales ['hʌŋgri], men mangen sier ['høŋgry]! Å være god i engelsk kan av og til være en forbannelse Hvordan uttales 'ʌ'? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Helvete! Fant en del ting på H&M-sin onlinebutikk som jeg skulle kjøpe, slapp billig unna også, men så ville ikke noen av varene sendes ut før om 2 mnder! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 at det ikke er mulig å se neste supernatural episode før den bli lastet opp på nettet worldwide, når realesedatoen var idag :S Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 at det ikke er mulig å se neste supernatural episode før den bli lastet opp på nettet worldwide, når realesedatoen var idag :S xvid LOL slipper sin om ca. 3 timer og 20 min, slapp av Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 da sover jeg :S Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 12-13 innlegg som omhandler moderering og svar på disse er fjernet fra tråden. Dette er noe som skal tas opp med den aktuelle moderatoren, ikke i trådene. Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Jeg irriterer meg over nordmenn som ikke snakker engelsk riktig. Spesielt når det gjelder en overdreven bruk av ø-lyden og y-lyden, f.eks. i ordboka står det at "hungry" uttales ['hʌŋgri], men mangen sier ['høŋgry]! Å være god i engelsk kan av og til være en forbannelse - Petter Solbergs engelsk er gull. Endret 13. mars 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Kan jeg skrive: Forumstatus, for tredje gang, bare for å irritere dem det gjelder? Takk... Forumstatus! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Kan jeg skrive: Forumstatus, for tredje gang, bare for å irritere dem det gjelder? Takk... Forumstatus! I don't get it. Hva mener du? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Det er diskriminering på et lavere nivå. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Folk som alltid skriver haha bak setninger eksempel plukket fra random fjortissblogg: HVA SPISER DU TIL FROKOST?Jeg spiser alltid en brødskive med gulost. Haha! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 At jeg kronisk skriver "He he, ser den! " selv om jeg ikke alltid gjør nettopp det >< Jævla uvane -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg