Bonselo Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Tre måneders oppussing er latterlig lang tid. Huset vårt har vore i meir eller mindre konstant oppussing sia 2004. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Denne sangen: Dj Aligator Project - Calling You. Latterlig Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Er dette lesbart? Alt for mange slike inni en tekst irriterer meg noe så inni h*lvette. Endret 12. mars 2009 av W202 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Har han ikke hørt om OG? eller kanskje han har lagret og som &. Uansett, veldig irriterende å lese slikt. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Ah, en av grunnene til at jeg har blokkert lillesøsteren min på Msn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Det er vel litt slemt? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Det er vel litt slemt? Er ikke det poenget med å ha søsken? ._. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Det er vel litt slemt? Er ikke det poenget med å ha søsken? ._. Sant nok. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Stalkers. Det er jeg ingen fan av Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Igjen finner jeg meg enig med Turtlis. To ganger på en dag. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Og fler skal det bli Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg irriterer meg over folk som ligger i 30 fra Ytre Enebakk og helt til Ski. Og som ignorerer alle busstopp på veien. Noen ganger føler jeg for å bli voldelig med bilen min. Ingen som merker en jævla Peugeot 205 som blir dytta av veien vel? Jeg irriterer meg også over en idiotisk bilselger som prøver å lure meg ved å si en pris for bilene mine den ene dagen og gå ned 100 000,- den neste dagen, og prøve seg med at han aldri har sagt noen pris til meg før. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Er dette lesbart? Alt for mange slike inni en tekst irriterer meg noe så inni h*lvette. Så sinnsykt irriterende!! Er umulig å snakke med slike meldinger når de har en smiley for vær bokstav. Endret 12. mars 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Helt enig. Hater folk som har 50 smileys i en setning nærmest. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Skal du ha kvittering? 'Hæ'? Kvittering, skal du ha den? 'Hm'? Lappen. 'Kan du gjenta'? *Peke på kvitteringen* 'Jeg burde ta kvitteringen' Så du skal ha den? 'Eee en gang til'? *ÅÅÅÅÅÅååå, SKAL DU HA DEN SATANS KVITTERINGEN DIN TUNGHØRTE FJELLGEIT!!!?* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Skulle hun eller han ha den? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Skulle akkurat skrive om vanskelige kunder, men du kom meg i forkjøpet dicktator. Herregud måtte noen kunder på kiosken "min" brenne. Folk som roper og vifter med tippekuponger når det er kø fordi de kommer rett før fristen. Folk som prater fette utydelig og når jeg spør om de kan gjenta blir de kjempesure. Hva skal jeg gjøre da? Bare gjette hva de sa og gjøre noe feil? Og masse annet BS de lurer på som jeg ikke på noen som helst måte er pliktig til å vite eller gjøre. Slik som ei kjerring som for noen dager siden ba meg om å skrive en SMS. Jeg begynte (for å være hyggelig og hun var den eneste kunden), men det var jo en bibel av ei melding så jeg sa at jeg ikke kunne skrive hele. Da ble hun selvfølgelig rasende og sa at hun aldri mer skulle handle her. Greit for meg. Og i dag var det en pissdag og godt å komme hjem. Nå skal det sies at de aller fleste kundene er trivelige, men de som ikke er det er jo et helvete. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Dæsken så irritert jeg blir over at det er glatt ute. Måtte gå en fettlang omvei til dit jeg skulle idag på grunn av den jævla isen... Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Helt enig, Hyperio. Jobber på kafé. Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg irriterer meg over nordmenn som ikke snakker engelsk riktig. Spesielt når det gjelder en overdreven bruk av ø-lyden og y-lyden, f.eks. i ordboka står det at "hungry" uttales ['hʌŋgri], men mangen sier ['høŋgry]! Å være god i engelsk kan av og til være en forbannelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg