Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Norsktentamen. Igjen klarer norsklæreren å lage helt på trynet oppgaver. Dessuten er jeg veldig imot det at man får en oppgave og må levere kun noen timer senere. Ingen ekte tekstskrivere gjør det. Jeg føler alltid at jeg må levere ett halvferdig produkt fordi jeg best liker å bruke noen dager, ta lange pauser og slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

At noen tydeligvis later til å være salgsanalytikere som mener at x produkt nok ikke kommer til å selge særlig bra siden vedkommende ikke liker produktet selv. :roll:

Lenke til kommentar
For en gangs skyld må jeg si meg enig med Danielzu.

Jeg har aldri diskutert med deg før.

Jeg er ofte uenig med deg jeg , men sjeldent jeg giddr å diskutere med deg fordi;)

Irriterer meg over bikkja mi. Var på skogstur, og plutselig forsvant hun. Etter en lanng stund med leting hørte jeg bjeffing langt bortenra. Jeg løp bort (1 km ) fant noen folk og spurte om de hadde sett henne. Da hadde hun dratt hjem gitt....... Faen meg aldri skjedd før at hun har stukket av slik

Lenke til kommentar

Jeg var veldig redd... Først tenkte jeg bare at "jaja, hun kommer vel etter" , men til slutt måtte jeg snu og gå tilbake. Hverken jeg eller turvenninna mi hadde med oss mobil, så vi kunne ikke ringe hjem og høre om hun hadde funnet veien hjem heller.. så for meg at hun ble påkjørt på vei hjem liksom.. æsj..

Men det gikk bra heldigvis!

Irriterer meg over at jeg har vært uten dusj 3 uker nå... Må dra andre plasser for å dusje, og jeg begynner å bli rimelig lei...

Lenke til kommentar
Folk som hikker og ikke gidder gjøre noe med det.

Hva er det å gjøre?

Jeg stuka tåa mi i kveld. Noe jævlig og. Forbanna. Voooondt!

Har også en meget irriterende katt på vinduet mitt. Hun klorer og vil inn. Jeg åpner, og hun kommer ikke. Så banker hun på igjen... osvosv. Hun har holdt på slik i hele kveld! Fryktelig irriterende. Katten har vært TRE ganger på vinduet, etter at jeg skrev dette innlegget :roll:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Marte Thorsby i IFPI som til stadig klager over at "antall solgte enheter" har sunket siden 1998 ....

Hvis jeg noen ganger treffer henne, skal jeg ta alle disse fysiske "enhetene" jeg har kjøpt oppigjennom årene og trøkke samtlige av dem med makt oppigjennom rævva hendes slik at hun må drite pannekaker på størrelse med med en gorotakke resten av livet!

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden har dere ikke dusjer?

Jeg har ikke dusj fordi vi har pusset opp badet vårt (ble skamsexy btw) . Bestilte dusjveggene for 1 mnd siden, men de har enda ikke kommet. Alt annet er på plass, men dusjer jeg uten dusjvegger blir hele badet vått... Men jeg dusjer hjemme hos foreldrene mine eller på jobb da, så det går jo .. Men gleder meg til veggene kommer!

Irriterer meg over været i dag. Regn :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...