Matsemann Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Norsktentamen. Igjen klarer norsklæreren å lage helt på trynet oppgaver. Dessuten er jeg veldig imot det at man får en oppgave og må levere kun noen timer senere. Ingen ekte tekstskrivere gjør det. Jeg føler alltid at jeg må levere ett halvferdig produkt fordi jeg best liker å bruke noen dager, ta lange pauser og slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 FLEKKEN! AKKURAT SOM DEN DER! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 For en gangs skyld må jeg si meg enig med Danielzu. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 At noen tydeligvis later til å være salgsanalytikere som mener at x produkt nok ikke kommer til å selge særlig bra siden vedkommende ikke liker produktet selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 For en gangs skyld må jeg si meg enig med Danielzu. Jeg har aldri diskutert med deg før. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 For en gangs skyld må jeg si meg enig med Danielzu. Jeg har aldri diskutert med deg før. Jeg er ofte uenig med deg jeg , men sjeldent jeg giddr å diskutere med deg fordi;) Irriterer meg over bikkja mi. Var på skogstur, og plutselig forsvant hun. Etter en lanng stund med leting hørte jeg bjeffing langt bortenra. Jeg løp bort (1 km ) fant noen folk og spurte om de hadde sett henne. Da hadde hun dratt hjem gitt....... Faen meg aldri skjedd før at hun har stukket av slik Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Det var jo en litt kjip ting som skjedde da. Du ble nok litt redd for hunden der ja;-(. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Da har du ikke hatt jakthund ... 1 km er ingenting. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg var veldig redd... Først tenkte jeg bare at "jaja, hun kommer vel etter" , men til slutt måtte jeg snu og gå tilbake. Hverken jeg eller turvenninna mi hadde med oss mobil, så vi kunne ikke ringe hjem og høre om hun hadde funnet veien hjem heller.. så for meg at hun ble påkjørt på vei hjem liksom.. æsj.. Men det gikk bra heldigvis! Irriterer meg over at jeg har vært uten dusj 3 uker nå... Må dra andre plasser for å dusje, og jeg begynner å bli rimelig lei... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Folk som hikker og ikke gidder gjøre noe med det. Hva er det å gjøre? Jeg stuka tåa mi i kveld. Noe jævlig og. Forbanna. Voooondt! Har også en meget irriterende katt på vinduet mitt. Hun klorer og vil inn. Jeg åpner, og hun kommer ikke. Så banker hun på igjen... osvosv. Hun har holdt på slik i hele kveld! Fryktelig irriterende. Katten har vært TRE ganger på vinduet, etter at jeg skrev dette innlegget Endret 11. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Siterer jokke: "Tå mot bordben er den ULTIMATE!" Alltid like vondt å slå tåen,, Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Marte Thorsby i IFPI som til stadig klager over at "antall solgte enheter" har sunket siden 1998 .... Hvis jeg noen ganger treffer henne, skal jeg ta alle disse fysiske "enhetene" jeg har kjøpt oppigjennom årene og trøkke samtlige av dem med makt oppigjennom rævva hendes slik at hun må drite pannekaker på størrelse med med en gorotakke resten av livet! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Mine "antall solgte tånegler" har også sunket siden 1998... hmm jeg må finne noen å legge skylda på. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Irriterer meg over at jeg har vært uten dusj 3 uker nå... Må dra andre plasser for å dusje, og jeg begynner å bli rimelig lei... Huset vårt har vært uten dusj i over 3 måneder. Det er slitsomt, det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 At jeg og laget spillte på blood harvest på advanced, så etter en og en halv time med og prøve å greie finalen ble jeg så lei at jeg sprang til huset, henta medic. Men da ble de så sure at dem kicka meg. Det irriterer meg så grenseløst. Det er så respektløst og gjøre det synes jeg. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Irriterer meg over at jeg har vært uten dusj 3 uker nå... Må dra andre plasser for å dusje, og jeg begynner å bli rimelig lei... Huset vårt har vært uten dusj i over 3 måneder. Det er slitsomt, det. Hvorfor i all verden har dere ikke dusjer? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Wild guess: Dem pusser opp. Endret 12. mars 2009 av Erik :-) Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Tre måneders oppussing er latterlig lang tid. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Hvorfor i all verden har dere ikke dusjer? Jeg har ikke dusj fordi vi har pusset opp badet vårt (ble skamsexy btw) . Bestilte dusjveggene for 1 mnd siden, men de har enda ikke kommet. Alt annet er på plass, men dusjer jeg uten dusjvegger blir hele badet vått... Men jeg dusjer hjemme hos foreldrene mine eller på jobb da, så det går jo .. Men gleder meg til veggene kommer! Irriterer meg over været i dag. Regn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg