Tremolo Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Håpløse oppgaver under prøver er forferdelig. Hadde heldagsprøve i engelsk i dag hvor vi var så heldige at vi kunne få velge mellom å skrive en personlig tekst eller en tekst om samme tema! Lenke til kommentar
Skjerf Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Hørtes godt ut ^^ Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 noe som irriterer meg noe sinnsykt er djevelens avkom, parkeringsvakter. Herregud de går rundt der med den mest jævlige jobben og skriver ut bøter til folk som har parkert 4.2 M fra et "veikryss" istedet for 5 m pga den jævla komunen ikke har kapasitet til å få måkt skikkelig, og må jo parkere et sted. Har stått biler der den siste uken, men når først jeg står der, ja da er det bot. BRENN. De er noen evneveike samfunnstapere som ikke fortjener noe respekt, velg et annet yrke ffs, hvor vanskelig kan det være. Åhh det hatet jeg føler mot parkeringsvakter kan ikke bli utrykket i en post, hva i helvete kan få folk til å velge det yrke uansett? Jeg hater feilparkerte biler, så det er nok to sider av den saken. I tillegg har jeg vært litt uheldig selv og har vel snart betalt rundt tre høvdinger for diverse parkeringsbøter. Jeg føler at jeg har bidratt stort til neste julebord på stortinget. Et Bergen sentrum fritt for parkerte biler hadde vært snadder. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Madeleine - nok en gang! Blir de aldri ferdige med denne saken??http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=557429 Enig. Den ungen der har jo vært borte i over et år. Enten finner dem henne ikke igjen, eller så dukker hun plutselig opp om flere år. Trenger vell ikke lage enda mere nyheter om Madeleine. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Hver eneste, jævla gang jeg tar MP3-spilleren opp av lommen, så er alle kablene surret sammen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Samme her, er et mysterium hvorfor det skjer. Sikkert ledningskaos-alvene som er på ferde. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Noen ganger selv om jeg legger ledingene pent og strekker de ut så er de krølla. Uansett. Alvene slår til. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Har vært utsatt for de alvene jeg også og de skal jo lage en inni helvetes komplisert knute også. Lenke til kommentar
drz Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 noe som irriterer meg noe sinnsykt er djevelens avkom, parkeringsvakter. Herregud de går rundt der med den mest jævlige jobben og skriver ut bøter til folk som har parkert 4.2 M fra et "veikryss" istedet for 5 m pga den jævla komunen ikke har kapasitet til å få måkt skikkelig, og må jo parkere et sted. Har stått biler der den siste uken, men når først jeg står der, ja da er det bot. BRENN. De er noen evneveike samfunnstapere som ikke fortjener noe respekt, velg et annet yrke ffs, hvor vanskelig kan det være. Åhh det hatet jeg føler mot parkeringsvakter kan ikke bli utrykket i en post, hva i helvete kan få folk til å velge det yrke uansett? Jeg hater feilparkerte biler, så det er nok to sider av den saken. I tillegg har jeg vært litt uheldig selv og har vel snart betalt rundt tre høvdinger for diverse parkeringsbøter. Jeg føler at jeg har bidratt stort til neste julebord på stortinget. Et Bergen sentrum fritt for parkerte biler hadde vært snadder. Feilparkerte biler midt i sentrum er en ting, dette var rundt en VGS. Er et boligfelt rett ved skolen med brede gater. Å parkere der er ikke til bry for noen, utenom for jordens avskum. Sånn går det når det ikke er parkeringsplass til skolen. Er en skole med to bygg, det ene bygget har parkeringsplass rett ved (ganske langt unna skolen jeg går på though), den andre skolen har en parkeringsplass som er omtrent like langt unna + du må gå igjennom parken som er slafsete som fy. + Det har kommet parkeringsautomater der som snart skal taes i bruk. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Jon Stewart Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Det er 3 modetatorer jeg ikke får ignorert! AAARGH #!&% Funfact: Jeg har nå 66 stk på ignoreringslisten min, rundt halvparten er sånne som skal signere alle innleggene sine med nicket sitt (de er visst litt tilbakestående siden de ikke vet at vi allerede kan se nicket) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 I dag ignorerte jeg min første bruker :!: Linn Christin Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Okey, 67 nå Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Hvordan i svarte klarer du å koble I1 inn i motorvernet, så inn i en startbryter og inn i I3. Og gjett hvem de roper på... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Lærern gir åss faen ikke lov og ha sko på !!!!!!!! jEG SKAL HA DEM PÅ !!!! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Jøss, gir han Åss faen, og ha sko på i tillegg? Stakkars Åss. Godt det ikke gjelder deg da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Folk som hikker og ikke gidder gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Jon Stewart Irriterer meg over folk som heter Jon og ikke John :\ Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 John Stewart Irriterer meg over folk som heter John og ikke Jon :\ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg satte på en stygg rap-sang med et uhell så sa jeg at det ikke var det jeg skulle sette på med en passe irritert tone og skiftet over til Eric Johnson, så kommer det en i klassen og sier: "Sitter du å sier at Remember the name er stygg så setter du på det der". Da blir jeg irritert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg