Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noe som irriterer meg noe sinnsykt er djevelens avkom, parkeringsvakter.

Herregud de går rundt der med den mest jævlige jobben og skriver ut bøter til folk som har parkert 4.2 M fra et "veikryss" istedet for 5 m pga den jævla komunen ikke har kapasitet til å få måkt skikkelig, og må jo parkere et sted. Har stått biler der den siste uken, men når først jeg står der, ja da er det bot. BRENN.

De er noen evneveike samfunnstapere som ikke fortjener noe respekt, velg et annet yrke ffs, hvor vanskelig kan det være.

Åhh det hatet jeg føler mot parkeringsvakter kan ikke bli utrykket i en post, hva i helvete kan få folk til å velge det yrke uansett?

Jeg hater feilparkerte biler, så det er nok to sider av den saken. I tillegg har jeg vært litt uheldig selv og har vel snart betalt rundt tre høvdinger for diverse parkeringsbøter. Jeg føler at jeg har bidratt stort til neste julebord på stortinget. Et Bergen sentrum fritt for parkerte biler hadde vært snadder.

Lenke til kommentar
noe som irriterer meg noe sinnsykt er djevelens avkom, parkeringsvakter.

Herregud de går rundt der med den mest jævlige jobben og skriver ut bøter til folk som har parkert 4.2 M fra et "veikryss" istedet for 5 m pga den jævla komunen ikke har kapasitet til å få måkt skikkelig, og må jo parkere et sted. Har stått biler der den siste uken, men når først jeg står der, ja da er det bot. BRENN.

De er noen evneveike samfunnstapere som ikke fortjener noe respekt, velg et annet yrke ffs, hvor vanskelig kan det være.

Åhh det hatet jeg føler mot parkeringsvakter kan ikke bli utrykket i en post, hva i helvete kan få folk til å velge det yrke uansett?

Jeg hater feilparkerte biler, så det er nok to sider av den saken. I tillegg har jeg vært litt uheldig selv og har vel snart betalt rundt tre høvdinger for diverse parkeringsbøter. Jeg føler at jeg har bidratt stort til neste julebord på stortinget. Et Bergen sentrum fritt for parkerte biler hadde vært snadder.

Feilparkerte biler midt i sentrum er en ting, dette var rundt en VGS. Er et boligfelt rett ved skolen med brede gater. Å parkere der er ikke til bry for noen, utenom for jordens avskum.

Sånn går det når det ikke er parkeringsplass til skolen. Er en skole med to bygg, det ene bygget har parkeringsplass rett ved (ganske langt unna skolen jeg går på though), den andre skolen har en parkeringsplass som er omtrent like langt unna + du må gå igjennom parken som er slafsete som fy. + Det har kommet parkeringsautomater der som snart skal taes i bruk.

Lenke til kommentar

Jeg satte på en stygg rap-sang med et uhell så sa jeg at det ikke var det jeg skulle sette på med en passe irritert tone og skiftet over til Eric Johnson, så kommer det en i klassen og sier: "Sitter du å sier at Remember the name er stygg så setter du på det der".

Da blir jeg irritert!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...