Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir grenseløst irritert av gamle, gamle damer med en veske full av enkroninger. Slike damer skal på død og liv komme inn på stasjonen midt i rushet, og stille seg opp foran disken og begynne med lemping av mynter, når du ser at det ligger en 200-lapp lett tilgjengelig på toppen. Og til slutt, ja da har de for lite mynter, og gir deg lappen. Hei, hurra, a waste of five fucking minutes!!!

Lenke til kommentar
Jeg blir grenseløst irritert av gamle, gamle damer med en veske full av enkroninger. Slike damer skal på død og liv komme inn på stasjonen midt i rushet, og stille seg opp foran disken og begynne med lemping av mynter, når du ser at det ligger en 200-lapp lett tilgjengelig på toppen. Og til slutt, ja da har de for lite mynter, og gir deg lappen. Hei, hurra, a waste of five fucking minutes!!!

Du får ta hevn, og betale dem tilbake med kronestykker neste gang de betaler. Jeg fikk smake den forrige gang jeg var på butikken, og det irriterte meg grenseløst. Lommeboka er full/tung nok fra før av, og ikke pga. 1000-lapper...

Lenke til kommentar

Når jeg sier noe som noen andre ikke skjønner, så er det jeg som er dum.

Noe annet er helt uhørt.

:wallbash:

Hva med å innse at det er en mulighet for at du er en KOMPLETT idiot som ikke skjønner en dritt? (Snakker ikke til noen her, ololol)

Er en person som aldri lar meg ha rett... Selv om det gjelder noe udefinert, der man har egne meninger. Som f.eks om jeg synes en film er bra eller dårlig.

FAEN.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Det lønner seg å smelle fra seg med en gang, så slipper du å bruke tid og energi på det. Jeg hater å gå rundt å tenke på ting...

Men du verden så godt det er når ting er bygd opp og du får ut alt :D Ingenting er så godt som å kjefte ihjel en person, og "vinne".

Usj. Jeg våknet opp til spy over hele stua. Katten min ble sterilisert i går, og har vært noe kvalm i natt.

En ting til. Jeg har blitt tagget på facebook, disse berømte figurene, som "the pot head" :roll: Det er ikke heeelt den rette beskrivelsen av meg, vil jeg påstå.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...