Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Kvinner er noen rare dyr. Enig med stakan. Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg blir grenseløst irritert av gamle, gamle damer med en veske full av enkroninger. Slike damer skal på død og liv komme inn på stasjonen midt i rushet, og stille seg opp foran disken og begynne med lemping av mynter, når du ser at det ligger en 200-lapp lett tilgjengelig på toppen. Og til slutt, ja da har de for lite mynter, og gir deg lappen. Hei, hurra, a waste of five fucking minutes!!! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Klassiker... skulle nesten tro at de gjør det med vilje. Og ikke har nok hver gang. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 .. når ex-er som man var sammen med da man var 16 (!!!!) stadig kontakter deg.. Get over it da, will you? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg blir grenseløst irritert av gamle, gamle damer med en veske full av enkroninger. Slike damer skal på død og liv komme inn på stasjonen midt i rushet, og stille seg opp foran disken og begynne med lemping av mynter, når du ser at det ligger en 200-lapp lett tilgjengelig på toppen. Og til slutt, ja da har de for lite mynter, og gir deg lappen. Hei, hurra, a waste of five fucking minutes!!! Du får ta hevn, og betale dem tilbake med kronestykker neste gang de betaler. Jeg fikk smake den forrige gang jeg var på butikken, og det irriterte meg grenseløst. Lommeboka er full/tung nok fra før av, og ikke pga. 1000-lapper... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Irriterer meg at jeg er en egoist. + at en venn av meg ikke skjønner morroa i det jeg sier. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 En ting som er litt irriterende, og litt utrolig, er at jeg klarte å glemme bilen min på et kjøpesenter idag.. Så her sitter jeg et par kilometer unna uten bil og jeg skulle gjerne hatt bilen ca kvart over sju. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Blir irritert hver jævla morra når jeg må stå på hendene for å pisse. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Den må du nesten forklare litt nærmere. For nå fikk jeg et ganske rart bilde oppi hodet... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Vanskelig å tisse nedover når brannslangen er oppoverbøyd sikkert :!: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Man må vente til den går ned vettu Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Den må du nesten forklare litt nærmere. For nå fikk jeg et ganske rart bilde oppi hodet... Jeg gjetter at det er kaldt på gulvet hver morgen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Når jeg sier noe som noen andre ikke skjønner, så er det jeg som er dum. Noe annet er helt uhørt. Hva med å innse at det er en mulighet for at du er en KOMPLETT idiot som ikke skjønner en dritt? (Snakker ikke til noen her, ololol) Er en person som aldri lar meg ha rett... Selv om det gjelder noe udefinert, der man har egne meninger. Som f.eks om jeg synes en film er bra eller dårlig. FAEN. Endret 10. mars 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Folk som alltid har "rågode" undskyldninger for hvorfor ting ikke er blitt gjort er en slager. Som skrøner og lyver og ror og ror og ror. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Folk som ror er morsomt. Spesielt hvis man tar dem på det. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg har i det siste opplevd at jeg har blitt frekk nok til å "ta igjen" på folk når de ror og kommer med undskyldninger som lekker som en sil, og det er ufattelig artig. Er ikke lenge siden jeg bare jatta med, og holdt inne med at ting ikke stemte. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Det lønner seg å smelle fra seg med en gang, så slipper du å bruke tid og energi på det. Jeg hater å gå rundt å tenke på ting... Men du verden så godt det er når ting er bygd opp og du får ut alt Ingenting er så godt som å kjefte ihjel en person, og "vinne". Usj. Jeg våknet opp til spy over hele stua. Katten min ble sterilisert i går, og har vært noe kvalm i natt. En ting til. Jeg har blitt tagget på facebook, disse berømte figurene, som "the pot head" Det er ikke heeelt den rette beskrivelsen av meg, vil jeg påstå. Endret 10. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2009 Neste gang putter du katta i dusjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg