Erijk Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Klarer du ikke å sitte rett opp og ned? Må du virkelig ha beina oppi sofaen i de få timene du er der? Uhørt å frekt. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Jeg føler at når man har betalt såpass ekstra for å sitte i en sofa, som mest sansynlig har blitt en mulighet for at man skal kunne sitte litt mer intimt enn i vanlige kinoseter, med tanke på at man kun kan bestille dem som ett par. Så syns jeg ikke jeg gjør noe alvorlig galt. Jeg ser ikke helt det uhørte/frekke ved det? Endret 9. mars 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Når jeg først skal se en film på kino og være der ett par timer tar jeg meg gjerne til rette og tar av meg sko og beina opp i setet. Skal jo tross alt se en film. Hvis ikke blir dte jo som å sitte inne i kinosalen med jakka og skoa og veska klar i hånda for å dra igjen. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 "Hvis ikke blir dte jo som å sitte inne i kinosalen med jakka og skoa og veska klar i hånda for å dra igjen." Det kunne ikke vært mer feil. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Jeg lurer fortsatt på hva som er så uhørt og frekt med å ha beina i ett sete jeg har betalt for, så lenge det ikke plager noen andre? Endret 9. mars 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Det blir jo riktig da... Jeg sitter meg virkelig til rette i en kinosal Tar nesten av buksa Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Selvom folk ikke sier ifra, betyr ikke det at dem IKKE blir brydd. F.eks: Tar du beina opp i sofaen hos fremmede folk? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Nei, men nå sitter jeg da i "min" sofa, og deler den med kjæresten min. Jeg sitter ikke i noen andres sofa. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Ja, men det bryr jo fortsatt ingen andre? Er ingen regel mot sokker i setet på kinoen? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) For alt du vet kan det sitte noen ved siden av, som håpte at du virkelig tok på skoene dine igjen. Poenget er ikke å "diskutere" på diskusjon.no, men ville tro at det var vanlig folkeskikk, men la oss ikke komme inn på hverandres oppdragelse. Endret 9. mars 2009 av Erik :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Ja, men det bryr jo fortsatt ingen andre? Er ingen regel mot sokker i setet på kinoen? Er ingen regel imot ¨å ta av seg genseren og skjorta på kinoen heller. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Følte meg ganske dum her i sted. Var ute og løp intervall, og siden det var så mye snø på løpebanen løp jeg frem og tilbake på en gangsti istedet. Laget to markeringer i snøen, og løp frem og tilbake mellom disse på en viss tid, med en viss lengde pause mellom hvert løp. Så mens jeg har mine få sekunder med pause på ene siden stopper tilfeldigvis noen jenter ved merket mitt på andre siden. Så jeg løp til de, ventet inntil de i 15 sek før jeg sprang tilbake. Så løp jeg til jentene igjen osv. Føltes ut som tidenes dårligste sjekketriks, selv om de egentlig bare stod i veien. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 FAEN! kjøpte GTA IV i stad, men som jeg egentlig visste kom ikke den forbanna pikk-pcen til å kjøre spillet uten å lagge som faen i helvete. acer aspire 5720 irriterer meg noe grenseløst. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 FAEN! kjøpte GTA IV i stad, men som jeg egentlig visste kom ikke den forbanna pikk-pcen til å kjøre spillet uten å lagge som faen i helvete. acer aspire 5720 irriterer meg noe grenseløst. Ta denne i "Skikkelig forbanna tråden" Sattern. Med caps lock og hele pakka Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Klarer du ikke å sitte rett opp og ned? Må du virkelig ha beina oppi sofaen i de få timene du er der? Uhørt å frekt. Ja for det kan vi jo ikke ha noe av!! Herregud så jævla tante-aktig. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Du er ikke hjemme. Oppfør deg deretter. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 det eneste som er verre enn å krangle med dumme folk med dårlige argumenter på nett, er å faktisk gjøre det IRL. Da kan man ikke bare logge seg av når man får nok faktisk. Og når man må le av de tåpelige argumentene , må man gjøre det oppi trynet på den man diskuterer med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Irriterende at NRK3 velger å vise Red Sonja. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 ja ... Jeg dreiv med ei jente for litt sia, og nå er hu irrert på meg at jeg ikke flørter med hu lenger, og hu sa ifra at det ikke blei noe. Så jeg tenkte at jeg kanskje kunne gå i friendMode istede for, men da ble det gæli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg