Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler at når man har betalt såpass ekstra for å sitte i en sofa, som mest sansynlig har blitt en mulighet for at man skal kunne sitte litt mer intimt enn i vanlige kinoseter, med tanke på at man kun kan bestille dem som ett par. Så syns jeg ikke jeg gjør noe alvorlig galt.

Jeg ser ikke helt det uhørte/frekke ved det?

Endret av Clockworktoy
Lenke til kommentar

For alt du vet kan det sitte noen ved siden av, som håpte at du virkelig tok på skoene dine igjen. Poenget er ikke å "diskutere" på diskusjon.no, men ville tro at det var vanlig folkeskikk, men la oss ikke komme inn på hverandres oppdragelse.

Endret av Erik :-)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Ja, men det bryr jo fortsatt ingen andre? Er ingen regel mot sokker i setet på kinoen?

Er ingen regel imot ¨å ta av seg genseren og skjorta på kinoen heller.

Lenke til kommentar

Følte meg ganske dum her i sted.

Var ute og løp intervall, og siden det var så mye snø på løpebanen løp jeg frem og tilbake på en gangsti istedet. Laget to markeringer i snøen, og løp frem og tilbake mellom disse på en viss tid, med en viss lengde pause mellom hvert løp.

Så mens jeg har mine få sekunder med pause på ene siden stopper tilfeldigvis noen jenter ved merket mitt på andre siden.

Så jeg løp til de, ventet inntil de i 15 sek før jeg sprang tilbake. Så løp jeg til jentene igjen osv.

Føltes ut som tidenes dårligste sjekketriks, selv om de egentlig bare stod i veien. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...