kanonkent Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Kø, kø og atter KØ! ARH! Her har jeg for en gangs skyld dratt meg opp idet klokken ringer 06:50. "Jess" tenker jeg, jeg har endelig kommet meg opp i veldig god tid! Setter meg i bilen, og har kjørt ca 13 min av den vanligvis 25 min lange bilturen til jobb. Og hva skuer så mitt øye rundt svingen? Joda, en kø som snigler seg avgårde i ca 3 km/t!!! Jeg brukte en forbanna halvtime på å kjøre en strekning som vanligvis tar meg 5 minutter toppen. Jeg syntes det gikk FORT da jeg endelig kunne gire til andre. Det verste var at jeg så ikke noen ulykker eller noe annet uvanlig på veien. Det jeg derimot la merke til var MANGE som kjørte helt idiotisk i noen kryss, og i et påkjøringsfelt. Blir det virkelig så mye kø bare på grunn av disse idiotene? Jeg fikk ihvertfall en elendig start på dagen -_- Lenke til kommentar
jungelfredrik Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg irriterer meg over folk som alltid skal kjøre fort gjennom vanndammer som er rett ved siden av deg når du venter på bussen. så jævlig irriterende at folk ikke kan bremse ned, det er jo et kryss rett ved siden av der jeg står uansett. Så det de gjør er bare at de kjører drit fort forbi (i vanndammen så jeg blir sprutet på) og bråbremmser når de kommer til krysset. Du har ikke forstått dette enda, men jeg skal opplyse deg : ) Grunnen til at de kjører fort er FOR Å SPRUTE DEG NED! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Kø, kø og atter KØ! ARH! Her har jeg for en gangs skyld dratt meg opp idet klokken ringer 06:50. "Jess" tenker jeg, jeg har endelig kommet meg opp i veldig god tid! Setter meg i bilen, og har kjørt ca 13 min av den vanligvis 25 min lange bilturen til jobb. Og hva skuer så mitt øye rundt svingen? Joda, en kø som snigler seg avgårde i ca 3 km/t!!! Jeg brukte en forbanna halvtime på å kjøre en strekning som vanligvis tar meg 5 minutter toppen. Jeg syntes det gikk FORT da jeg endelig kunne gire til andre. Det verste var at jeg så ikke noen ulykker eller noe annet uvanlig på veien. Det jeg derimot la merke til var MANGE som kjørte helt idiotisk i noen kryss, og i et påkjøringsfelt. Blir det virkelig så mye kø bare på grunn av disse idiotene? Jeg fikk ihvertfall en elendig start på dagen -_- Ja, stakkar, du har det fælt Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Du skjønte ikke hva jeg mente eller? Du bare måtte bruke akkurat den setningen for å vinkle det som om jeg ønsket at noen hadde hatt en ulykke? Jeg ville bare uttrykke at jeg ikke så noe som ville tilsi at det skulle være så mye kø. Jeez... On-Topic: Jeg irriterer meg over folkene i Spotify-invite tråden. Det står listet opp flere linker til sider som gir ut invites, og brukere er flinke til å legge ut invite-koder der, men alikevel dukker det sikkert opp 10 stk daglig som spør: kan noen sende meg en invite på PM? Herrejesus, hørt om førstemann til mølla? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg irriterer meg over folk som alltid skal kjøre fort gjennom vanndammer som er rett ved siden av deg når du venter på bussen. så jævlig irriterende at folk ikke kan bremse ned, det er jo et kryss rett ved siden av der jeg står uansett. Så det de gjør er bare at de kjører drit fort forbi (i vanndammen så jeg blir sprutet på) og bråbremmser når de kommer til krysset. Det er faktisk ikke lov. Hvis du hadde notert nedbilnr eller politiet hadde sett det, hadde vedkommende fått bot. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg irriterer meg over folk som alltid skal kjøre fort gjennom vanndammer som er rett ved siden av deg når du venter på bussen. så jævlig irriterende at folk ikke kan bremse ned, det er jo et kryss rett ved siden av der jeg står uansett. Så det de gjør er bare at de kjører drit fort forbi (i vanndammen så jeg blir sprutet på) og bråbremmser når de kommer til krysset. Det er faktisk ikke lov. Hvis du hadde notert nedbilnr eller politiet hadde sett det, hadde vedkommende fått bot. Har du noen lov til å henvise til? bare lurer, fordi jeg synes det er så gøy å si sånt til folk. Ble forøvrig sprutet på på vei til Rema nå. irriterer fortsatt like mye. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Det lærer man når man kjører opp til bil. Det står vel i kjøreboka regner jeg med. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Hjelp! Jeg skal på sesjon snart. Hva bør jeg gjøre for å ikke komme i militæret? Holder det å si at jeg er pasifist? Må jeg finne på noe annet? Eller kan man bare si nei nå for tiden? Jævla kjerring, der ble jeg irritert. Hvorfor det? Det går vel ikke utover deg? Jeg bestemmer selv om jeg vil i militæret eller ikke. Jeg hater våpen. Jeg har ikke tenkt å sløse bort et år av livet mitt der. Mitt valg. Ikke noe å irritere seg over. Forsvaret er ikke bare våpen! Det er faktisk en utdanningsinstitusjon og du har ett hav av muligheter. Men det spørs litt på ditt grunnlag da! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg irriterer meg over å kjøpe ting jeg ikke har spist før, for så å sitte på skolen dagen etterpå med ganske ekkel mage. jeg irriterer meg også over at det er sandpapir på de toalettene. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Irriterer meg noe sykt over hvor mye av lønnen min jeg skatter, og NRK lisensen Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Det er faktisk ikke lov. Hvis du hadde notert nedbilnr eller politiet hadde sett det, hadde vedkommende fått bot. Det blir neppe mye bot bare av å notere registreringsnummeret og si ifra til politiet. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 lite smarte statusoppdateringer på facebook. Et godt eksempel: Flire mæ ihjæææl snart, jeg er glad jeg er meg ass!! ok? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Folk som tar av seg skoene i klasserommet. Hva faen? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 og på kino!!! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Er det fordi skoene ikke er gode å ha på seg? Hvorfor i all verden kjøpte en de skoene da? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Å gå uten sko er alltid diggere enn med. Jeg tar av og til av meg skoene på kinoen, det er digg. Ikke lukter føttene mine heller, så ser ikke noe problem ved det. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Er det fordi skoene ikke er gode å ha på seg? Hvorfor i all verden kjøpte en de skoene da? Kanskje fordi sko ikke er for å ha på seg inne? Ikke at jeg tar av meg skoa i klasserommet, men det er nok den logiske forklaringen. På kino derimot, kan det godt være jeg tar dem av meg. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har opplevd å få to sure føtter uten sokker på plassert på hver sin side av hodet mitt på kino , så for min del handler det om respekt. Med mindre du har helt totalt luktfrie føtter, og føttene skal plasseres på gulvet. Da er det ok. Det er i seg selv respektløst å ha føttene sine på setet til personen foran Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Offentlig sted skal skoene være på Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har opplevd å få to sure føtter uten sokker på plassert på hver sin side av hodet mitt på kino , så for min del handler det om respekt. Med mindre du har helt totalt luktfrie føtter, og føttene skal plasseres på gulvet. Da er det ok. Det er i seg selv respektløst å ha føttene sine på setet til personen foran Det kan jeg være enig i. Da hadde jeg mest sansynlig gitt personen bak en real skyllebøtte. Dog, er det digg å ta av skoa og legge seg godt til rette når man er på Ringen Kino i Oslo (For de har SOFAER ). Og sokker i setet er litt mer greit gjort enn sko, føler jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg