Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Ingen elsker kjøttkaker som han fyr'n. (ingen som er så tynn anyways) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Wipeout. Silent library. Holy shit! STOP IT PLEASE! Okey, jeg hadde kanskje giddet å sett på wipeout hvis de hadde treverk i stedet for madrasser. Men makan. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Wipeout er morsomt iforhold til idiotshowet TV3 har. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 At jeg må vente et år til før jeg kan være med i heimeverns-ungdommen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Wipeout er morsomt iforhold til idiotshowet TV3 har. Wipeout er ikke i nærheten av morsomt hvis du har sett den amerikanske versjonen som er cirka 10 og en halv gang morsommere. Irriterer meg over at postkontorene er stengt på søndager. Endret 8. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hjelp! Jeg skal på sesjon snart. Hva bør jeg gjøre for å ikke komme i militæret? Holder det å si at jeg er pasifist? Må jeg finne på noe annet? Eller kan man bare si nei nå for tiden? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Dumme folk er irriterende! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Historieoppgaven gikk til helvete! Bah! Hater uklare kilder og dårlig planlegging. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hjelp! Jeg skal på sesjon snart. Hva bør jeg gjøre for å ikke komme i militæret? Holder det å si at jeg er pasifist? Må jeg finne på noe annet? Eller kan man bare si nei nå for tiden? Jævla kjerring, der ble jeg irritert. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 irriterer meg mer over folk som ikke vil hjelpe de som har skadet seg. folk som bare står 30m unna og ser uten å gjøre eller si noe. Skrev et innlegg i bloggen min om et slikt tilfelle nettopp jeg, kanskje du leste det? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) ja som pokkern også. det er nøyaktig slik jeg mener Lise04. folk med "ikke mitt problem" holdninger. var i en situasjon selv med en fyr som ville robbe meg. flere stod å så på. den fyren stod der med en foldekniv rettet mot meg,men ingen ville hjelpe. ikke engang ringe til politiet. jeg var redd og ropte på hjelp. ropte om noen kunne ringe politiet,men ingen reagerte. "ring purken sjæl" var det en mann som skrek tilbake. herregud. jeg måtte dermed forsøke å løpe fra personen. så jeg klarte å kaste meg inn i en restaurant hvor jeg gjemte meg. forbanna irriterende at ingen så mye som gidder å gjøre noe. Endret 8. mars 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Jævla kjipt. Ring politiet selv? For en tulling. Også: http://en.wikipedia.org/wiki/Bystander_effect Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 At jeg ikke vet hva jeg skal gjøre til høsten. Befallskolenetellerannet hadde vært veldig lurt, men jeg er rett og slett ikke klar for det ennå. Frister så lite akkurat nå, trenger en liten pause Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Alt irriterer meg idag. At jeg greide å knekke en dvdplate på fredag, at jeg ikke får logga inn på last.fm og og og.. GRRRRR. Natta. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Jævla kjipt. Ring politiet selv? For en tulling. Også: http://en.wikipedia.org/wiki/Bystander_effect NEIII, har sitti på wikipedia i 1 time og tre kvarter på grunn av ditt innlegg, må legge meg snart, men greier ikke, må.... lese..... mer...... Farlig hvor mye interessant det står på wikipedia. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 ja som pokkern også. det er nøyaktig slik jeg mener Lise04. folk med "ikke mitt problem" holdninger. var i en situasjon selv med en fyr som ville robbe meg. flere stod å så på. den fyren stod der med en foldekniv rettet mot meg,men ingen ville hjelpe. ikke engang ringe til politiet. jeg var redd og ropte på hjelp. ropte om noen kunne ringe politiet,men ingen reagerte. "ring purken sjæl" var det en mann som skrek tilbake. herregud. jeg måtte dermed forsøke å løpe fra personen. så jeg klarte å kaste meg inn i en restaurant hvor jeg gjemte meg. forbanna irriterende at ingen så mye som gidder å gjøre noe. det minner meg på et utsagn en tysker sa under andreverdenskrig eller noe. Husker bare hans poeng med utsagnet: Da de tok ditt og datt, sa jeg ikke noe. Til de tok meg, var det ingen som kunne reagere for alle har blitt tatt. Det irriterer meg å gruble fælt om det SLIguy, du er ikke aleine om det. En kompis av meg ble ranet på t-bane stasjon i majorstua(Oslo), alle stod der og så på. Ingen sa noe. Da raneren stakk av, sa kompisen høyt «takk til dere alle, kuk! Ikke forvent at dere blir hjulpet når det skjer med dere». Så begynte folk å skjemme seg og stikke bort. Så eid. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Hjelp! Jeg skal på sesjon snart. Hva bør jeg gjøre for å ikke komme i militæret? Holder det å si at jeg er pasifist? Må jeg finne på noe annet? Eller kan man bare si nei nå for tiden? Jævla kjerring, der ble jeg irritert. Hvorfor det? Det går vel ikke utover deg? Jeg bestemmer selv om jeg vil i militæret eller ikke. Jeg hater våpen. Jeg har ikke tenkt å sløse bort et år av livet mitt der. Mitt valg. Ikke noe å irritere seg over. ja som pokkern også. det er nøyaktig slik jeg mener Lise04. folk med "ikke mitt problem" holdninger. var i en situasjon selv med en fyr som ville robbe meg. flere stod å så på. den fyren stod der med en foldekniv rettet mot meg,men ingen ville hjelpe. ikke engang ringe til politiet. jeg var redd og ropte på hjelp. ropte om noen kunne ringe politiet,men ingen reagerte. "ring purken sjæl" var det en mann som skrek tilbake. herregud. jeg måtte dermed forsøke å løpe fra personen. så jeg klarte å kaste meg inn i en restaurant hvor jeg gjemte meg. forbanna irriterende at ingen så mye som gidder å gjøre noe. Hva faen? Hvordan i helvete er det mulig å si noe sånt som "ring purken sjæl"? Jeg hadde kommet til å hjulpet til på en eller annen måte med en gang, uten å tenke på noe annet. Fuckings ranere, og dumme mennesker som ikke vil hjelpe. Endret 9. mars 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg irriterer meg over folk som alltid skal kjøre fort gjennom vanndammer som er rett ved siden av deg når du venter på bussen. så jævlig irriterende at folk ikke kan bremse ned, det er jo et kryss rett ved siden av der jeg står uansett. Så det de gjør er bare at de kjører drit fort forbi (i vanndammen så jeg blir sprutet på) og bråbremmser når de kommer til krysset. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg irriterer meg over at gamle damer går med brodder inne i butikker. Den lyden det lager gir meg lyst til å drepe noen. Lenke til kommentar
jungelfredrik Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 At pappa ikke kan gå og legge seg så jeg får onanere !!!!!!!! Jeg har sotte siden klokka 12 nu og venta !!!! Haha gi han et glass vin, da skal du se at han blir fort trett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg